Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Ropid ustupuje, z pražských metrobusů zmizí orámovaná čísla linek

Ropid, který organizuje pražskou MHD, ustoupil cestujícím. Z nově zavedených metrobusů zmizí rámečky, uvnitř kterých se zobrazují čísla linek. Tím, že po zářijovém zavedení linek Ropid čísla zmenšil a orámoval, se stala hůře čitelná.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

NavzdyMlady14

čárky

ja navrhujem, aby rámečky boli len spredu, pred a za číslom, teda nie rámeček, ale len čiara zhora dole :D a velkost cisla by sa tym nezmensila, pretoze na dĺžku je displej dosť široký.

0/0
22.9.2012 15:39

Invandrare

Čtvreček u tramvají a u busů

U tramvají znamená číslo linky ve čtverečku, že jede do vozovny a u autobusů, že je to metrolinka...Jo, to byla ta slibovaná přehlednost od září...

+1/0
21.9.2012 22:24

tomasson75

Re: Čtvreček u tramvají a u busů

Inversní čísla tramvají jezdí již dlouho. Se zářijovými změnami to nemá nic společného.

0/0
22.9.2012 21:31

Toranoko

Co takhle na metrobusy pridelat slusiva tykadla ???

Neslo by ? Je to vyrazne, celkem levne a mozna i pobavi. Tykadylka by mohla mit bambulky barevne rozlisene podle tras metra...nektere by mozna byly i dvojbarevne...jupipiiiii

+4/0
21.9.2012 17:10

Rodnok

Re: Co takhle na metrobusy pridelat slusiva tykadla ???

Proč podle tras metra? Si taky myslíte, že to má něco společného s metrem?

+1/0
21.9.2012 22:45

cech1992

Re: Co takhle na metrobusy pridelat slusiva tykadla ???

Proste pojmenovát linky autobusové metrobus je v českých zemí zavádějící a nemá své opostatnění, jelikož cestujícím je jedno, jak se to jmenuje. Pro ně je důležité se dostat z budu A (dejmě tomu sídliště) do bodu B (škola, práce, nákup) přes co nejmenčí počet bodů (přestupy) a nejkratší cestou (netrvá příliš dlouhu).

0/0
22.9.2012 6:12

Toranoko

Tak to mame

navrh designu ramecku za par set tisic, a novy navrh designu bezramecku za dalsich par set tisic... jeste realizace, preprogramovani...inu, nejak se ta ekonomika hybat musi ;-D

+5/0
21.9.2012 17:07

los.petros

Co vám pořád vadí?

Vymysleli a přišli s novým jízdním schématem. Všechno bylo špatně.

Na základě odezvy od veřejnosti upravili schéma. A zase je všechno špatně.

Tak nevím...

0/0
21.9.2012 16:47

Dr. Fe (5)

Re: Co vám pořád vadí?

Vadí nám diletantství se kterým Ropid spoustil tak zásadní změnu. To že jsou schopni některé chyby na základě připomínek veřejnosti opravit, jim přičítám k dobru, ovšem jsou to většinou chyby, které byly jasné už od začátku a vůbec se tam neměly vykytnout.

+9/0
21.9.2012 16:53

Toranoko

Re: Co vám pořád vadí?

Spatne je, ze nereagovali na pripominky pred zavedenim a smetali je ze stolu. Toto je slechti, ovsem, zase uz vymysleji neco noveho.

+2/0
21.9.2012 17:09

Leinad

Re: Co vám pořád vadí?

Hromada konkrétních úseků, kde jezdím já a došlo k objektivnímu prodloužení jízdní doby(započítáno včetně chůze odkud chci jít na zastávku, poloviny intervalu, času stráveného na zbytečném přestupu, a času než dojdu od zastávky k cíli.) To vše se stalo bez úspory.

0/0
21.9.2012 21:39

net.Xtreme proti diskriminaci

Tak konečně jsme zjistil, k čemu ten rámeček je...

a už se bude rušit...

+5/0
21.9.2012 16:45

Shiney

Ach jo

Někteří z ROPIDu mi připadají jako takový ten typ lidí, kteří si doma postaví dráhu pro vláčky, pak si obléknou nádražáckou uniformu, řídí si provoz na tom svém kolejišti a připadají si zatraceně důležitě... Zkrátka zjistili, že některé světové metropole mají metrobusy, tak je chtějí také, také chtějí být světoví... Metrobusy mají mít jednak samozřejmě nějaký rozumný interval, ale také celková doprava ve městě by měla být upravena tak, aby člověk měl určitou záruku, že se dostane metrobusem rozumně rychle tam, kam potřebuje, třeba na druhý konec města. Proto jejich provoz musí být spojen třeba se zvláštními pruhy v místech, kde bývají zácpy, předností na křižovatkách apod. Tvrzení ROPIDu, že tyto úpravy se udělají někdy výhledově časem, ale projekt metrobusů se přesto spustí, mi připadá, jako kdyby vymysleli, že se v Praze obnoví trolejbusy, některé normální autobusy by označili jako trolejbusy a říkali, že troleje se vybudují časem...

+2/0
21.9.2012 16:41

brezzinka3

Re: Ach jo

:-)R^

+1/0
21.9.2012 17:27

cech1992

Re: Ach jo

Nechcete to dělat za ně. Určitě by to dopadlo líp, něž když to dělá někdo, který to mění jenom proto, že se mu to nelíbí - i když to lidi používají např. zkrácení 218 o úsek Dejvická - Nádr. Veleslavín, s vybranými spoji na Nové Vokovice.

0/0
21.9.2012 19:07

Leinad

Re: Ach jo

Myslíš to úsporné posílení 119 a 206? ;-D

0/0
21.9.2012 21:41

cech1992

Re: Ach jo

To je právě důsledek zkrátcení 218. Jelikož si nedokážou přiznat vinu, tak to řeší, jak jste to popsal - posílením 119 a 218.

0/0
22.9.2012 6:04

Leinad

Re: Ach jo

Nakonec jestli s tím obchoďák souhlasí, tak to skutečně je úspora - 119 a 218 platí magistrát, na 206 přispívá i obchoďák. Pokud se ROPIDu podařilo zatlačit na obchoďák, ať zaplatí posílení 206. ;-D

0/0
23.9.2012 11:30

Šalingrad = ostuda ČR (4)

...

Ono už vůbec to označení metrobus je jaksi totálně mimo ale asi to Ropidu pěkně zní...:-P

+2/0
21.9.2012 16:03

Rudla01

A jak teď poznám metrobus?

8-o

0/0
21.9.2012 15:41

Kublajchan

Re: A jak teď poznám metrobus?

Z jízdního řádu ?

0/0
21.9.2012 15:59

Fiksem

Re: A jak teď poznám metrobus?

co to je metrobus, autobus co jezdí v metru?

+3/0
21.9.2012 16:01

Kublajchan

Re: A jak teď poznám metrobus?

Nevím, ale určitě nejezdí v metru.

0/0
21.9.2012 16:10

Leinad

Re: A jak teď poznám metrobus?

http://img.ihned.cz/attachment.php/460/41852460/DWT30go4b2kqBFJfjtUQN1RrIvnMCwEG/metrobus.jpg

0/0
21.9.2012 21:44

Kublajchan

Re: A jak teď poznám metrobus?

OK, tak už jezdí ;-D

0/0
21.9.2012 22:58

Dáin

Re: A jak teď poznám metrobus?

ne, metro co jezdi v autobusu

0/0
21.9.2012 16:23

NavzdyMlady14

Re: A jak teď poznám metrobus?

ten rámeček bude mať číslo, ktoré je naboku autobusu, vpredu nebude mať.

0/0
21.9.2012 16:22

Leinad

Re: A jak teď poznám metrobus?

Proč? Jak ti pomůže informace, že se 188 přejmenoval na M188, když takové linky, jako 100 nejsou metrobusy? ;-D

0/0
21.9.2012 21:43

Sleva na kremaci

Jsou lidi, co chteji z principu dobre veci porad vylepsovat

Spis by me zajimal duvod, proc mel nekdo potrebu cislo zmensovat, znetcovat a davat do ramecku. Tuny lidi dobihaji na spoj a potrebuji v zlomku vteriny videt, co je to za bus, na ktery dobihaji a ne aby stali pred nim a jeste to pomalu lustili. Za to bych dal nekomu spravni pokutu. Cisla maji byt jeste vetsi nez byly a navic by mely byt i ze strany autobusu, z ktere se nenastupuje, hodne casto tak dobiham na bus, ze jej vidim pred sebou z ridicovy strany, ale netusim, co je to za cislo, proste oznacen by mel byt kolem do kola.

+4/0
21.9.2012 15:39

Invandrare

Re: Jsou lidi, co chteji z principu dobre veci porad vylepsovat

Pokutu? Jakože aby měli tihle koumáci za něco zodpovědnost? :D

0/0
21.9.2012 22:20

klapacak

Re: Jsou lidi, co chteji z principu dobre veci porad vylepsovat

Naprosto s Vámi souhlasím. číslo linky v rámečku je k ničemu, každopádně je dobře, že se to změní. A rovněž souhlasím s tím, že vozidla MHD (autobusy, tramvaje, trolejbusy) mají být označena i ze strany, kde se nanastupuje. Tohle není nesmysl, akorát ještě nikoho z odpovědných nenapadlo se tím více zabývat.

0/0
22.9.2012 22:42

fenafena

odliseni

nepochopil jsem, v cem je prinos toho, ze vim o autobusu, ze je "METROBUS" ? pokud se nahodne postavim na nejakou z jeho zastavek, tak stejne nevim, jestli jede OD nebo K metru (ne vsechny asi maji obe konecne u stanice metra) a jestli tim smerem je metro 1zastavku (3min), nebo 10zastavek (30min) jizdy...

0/0
21.9.2012 15:39

Senatus Populusque Romanus

Re: odliseni

tak ty jsi dobre mimo.. Metrobus neznamena, ze jede od nebo k metru, ale ze je to dlouha paterni linka z jednoho konce mesta na druhy.

0/0
21.9.2012 15:40

Rudla01

Re: odliseni

Ovšem cestujícího v MHD zajímá pouze, zda linka jede tam, kam potřebuje. Je mu vetšinou jedno, zda je to metrobus, vlakobus nebo tramvajbus...

+6/0
21.9.2012 15:44

J.R.Marvin

Re: odliseni

Jasně,viz třeba l. 200,že?!

+1/0
21.9.2012 15:45

Clancy Wiggum

Re: odliseni

take 112 a 235 :-)

0/0
21.9.2012 15:52

Martin Šubrt

Re: odliseni

Nikoli, metrobus znamená, že to je prostě linka s kratším intervalem než většina ostatních linek. A ještě to neplatí ve všech obdobích, částech trasy a případech ;-). Metrobus tedy není NIC.

+5/0
21.9.2012 16:15

Pavelap

Re: odliseni

R^

0/0
21.9.2012 18:46







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.