Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Praha nemá peníze na dokončení Městského okruhu, nahradí ho Průmyslová

Praha hledá záložní variantu, jak co nejdřív dokončit Městský okruh navazující na tunel Blanka. Na úsek, který má propojit Pelc-Tyrolku a Jižní spojku, si totiž Pražané ještě řadu let počkají. Město proto uvažuje o provizoriu: vedení dopravy přes Průmyslovou a Kbelskou ulici. To by stálo přes dvě miliardy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

azazzelo

Utlumení Magistrály, co ji naopak legalizovat?

Magistrála je ideální spojení do centra a přes centrum. Semafory, 50 - to je prostě průšvih, když jiné spojení neexistuje. Pokud jde o smog, za ten mohou hlavně kolony. Nebylo by na místě zakopat magistrálu už konečně pod zem a řešit navýšení její kapacity?

0/0
24.9.2012 8:15

Wabo

Ten člověk neví, o čem mluví! A to je radní pro dopravu!

Pan Nosek, radní pro dopravu, patrně bydlí v Praze 1, anebo v Praze 6, do práce na Mafiánském náměstí to má kousek a jako radní pro dopravu na záběry z průmyslových kamer monitorujících provoz nekouká. Průmyslová-Kbelská je už dnes těžce přetížená a situace v Holešovičkách je ještě horší. Tak se navíc jezdí těsně kolem obytných domů a nemocnice a je tam soutězkový efekt, pokud jde o hluk, a ještě horší je situace se znečištěním. Jestliže si na magistrálu v relativně otevřeném prostoru stěžovali obyvatelé a podniky Prahy 4, co teprve budou dělat obyvatelé údolí Holešoviček a zaměstnanci a pacienti Bulovky! Vždyť to je očividný nesmysl, ten člověk neví, o čem mluví!!!

+1/0
21.9.2012 18:34

Mysel

Pan Nosek se proste jen snazi

Nesnazi se vsak o zlepseni dopravy v Praze, ale o to, aby cestny titul Nejhloupejsi prazsky dopravni vymysl prevzal od semaforu na magistrale nejaky jiny, celkem jakykoli, "bezva" napad.

+3/0
21.9.2012 17:06

Mysel

Re: Pan Nosek se proste jen snazi

PS: Ve stredoveku lidi tohoto razeni proste prohlasili za zemske skudce a bud je vydali katovi nebo je jakkoli jinak zprovodili ze sveta. Pak uz nikomu neskodili a byl klid. Fungovalo to i jako varovani pro jine podobne "myslitele".

0/0
21.9.2012 17:07

kenx

Re: Pan Nosek se proste jen snazi

Naivně jsem si myslel, že šutroslava nikdo nepřekoná, ale zdá se, že jsme se mýlili. Bohužel tak stále trvám na tom, že největším politikem a zároveň odborníkem na dopravu v Praze byl Petr Zajíček a to že, zastupoval KSČM by mi zrovna u té dopravy zas tak moc nevadilo. Lepší naivní komunista než bezpáteřní "kapitalista".

0/0
21.9.2012 18:06

jackie13

soudruzi rozkradli kasu

a není na dodělání.A že mě to nepřekvapuje.

+2/0
21.9.2012 16:07

Relativ

A kudy se jako bude jezdit po dobu výstavby těch křižovatek?

Nad tím by jste se měli zamyslet páni radní.

0/0
21.9.2012 15:07

JoeMax

Re: A kudy se jako bude jezdit po dobu výstavby těch křižovatek?

A zamyslel se pan radni, kam tam jako ty mimourovnove krizovatky nacpe? A videl vubec kazdodenni situaci na Prumyslove? Ten clovek uz se vazne zblaznil!

+3/0
21.9.2012 16:03

solimPC

Re: A kudy se jako bude jezdit po dobu výstavby těch křižovatek?

Jistěže neviděl, proč by měl. Páni úředníci přece vždycky rozhodují od stolu, aniž by o problému něco skutečně věděli. Co je jim do lidí, že, hlavně že to tak jako tak něco odsype do té správné kapsičky :-(

+1/0
21.9.2012 16:51

TigerM

Re: A kudy se jako bude jezdit po dobu výstavby těch křižovatek?

Tak nad touhle variantou jsem uvazoval uz dlouho, ale ve variante premosteni Hloubetina s rampami z podebradske smerem na jih a od Kolbenovy smerem na sever. Prostoru je tam dost. Puvodne jsem uvazoval o vraceni tram. trate do kbelske a premosteni misto tramvajove stavajici trate, ale to je zbytecne... Jediny problem je, katastrofalni situace v ulici v Holesovickach, tak bych radeji videl od Pelc-Tyrolky az po bejvaly kulatak na Vychovatelne tunelovou variantu, mohla by se stavet klidne hloubenim, i kdyz by to vyrazne zasahlo do dopravy. Jenze pokud se necha tak jak je, tak bude na Pelc-Tyrolce do ni ustit magistrala a Blanka a na druhem Cinovecka vypadovka a jeste okruh, i kdyz je 4-prouda, tak po otevreni Blanky dosti zhoustla...

je to vyrazne levnejsi varianta okruhu, nez ta spousta tunelu od Malesic az na Balabenku vc. prodlouzeni radial, ktere dnes vetsinou konci na prumyslove...

0/0
21.9.2012 18:10

jbubik

jen tak mimochodem -

největší problém by nebyl ani v Holešovičkách, ani na Průmyslové. Největší problém nastane na Štěrboholské radiále suplující neexistující vnější okruh mezi Průmyslovou a lanovým mostem, kde už teď je každé ráno skorostojící kolona

Možná by někdo mohl pana Noska odvézt v nějaký pracovní den ráno na tohle místo a požádat ho na místě o kvalifikovanou (!) odpověď, jak a kam chce mezi ty popojíždějící kamiony snažící se dostat z D8 či D11na D1, které by měly - byla-li by - objet Prahu po R1 a desetittisíce osobáků přijíždějících do Prahy od východu, nacpat další desetitisíce aut jedoucích ze severu......

+5/0
21.9.2012 14:45

kenx

Re: jen tak mimochodem -

Obávám se, že dotyčný nikam nejezdí, dotyčný je na místo toho informován. Pokud jde o kamiony, stále tu existuje možnost dát na vjezd do Prahy zákaz kamionů s nutnou výjimkou pro vjezd. O této možnosti se už několikrát hovořilo a jasně ji nedokázal nikdo vyloučit, technicky to opatření možné je.

0/0
21.9.2012 14:56

jardahorak

Re: jen tak mimochodem -

"Pokud jde o kamiony, stále tu existuje možnost dát na vjezd do Prahy zákaz kamionů s nutnou výjimkou pro vjezd." - super napad. A Prahu objedou kudy? Preleti? Nebo se spise nasackuji na okresky stredoceskeho kraje? Prvotnim problemem je to, ze Prahu proste nelze rozumne objet, nema okruh

+2/0
21.9.2012 15:10

kenx

Re: jen tak mimochodem -

Mě to nevysvětlujte, pražští politici tím vyhrožovali a dokonce si takový postup už jednou odhlasovali. Středočeský kraj se může stavět na hlavu, ale tohle je problém ministerstva dopravy a to by muselo najít rychlé řešení. Zákaz by nebyl celodenní, tak by se musely postavit velká odstavná parkoviště před Prahou apd.

+1/0
21.9.2012 16:37

Martin Šubrt

Re: jen tak mimochodem -

Tak vzhledem k potenciální "rychlosti" výstavby obou mimoúrovní v Hloubětíně je pravděpodobné, že do té doby R1 u Běchovic stát bude...

0/0
21.9.2012 15:15

REMET

Re: jen tak mimochodem -

Hahaha... fantasto.

0/0
27.9.2012 10:37

Von der Tann

2 miliardy?

Není to málo, Antone Pavloviči..? :-P

0/0
21.9.2012 14:28

Wabo

Re: 2 miliardy?

Pro něho? Pro něho ne. A o těch 16mld., které budou stát ty skutečné stavby, se rozpočet navýší, jako vždy.

0/0
21.9.2012 18:37

Spalovač šancí

Já bych z Průmyslové udělal cyklostezku

R^

+1/0
21.9.2012 14:18

arné knobloch

Re: Já bych z Průmyslové udělal cyklostezku

mimoúrovňovou ;-D

+2/0
21.9.2012 16:19

jardahorak

Kravina

Jasne, vybuduji se mimourovnove krizovatky, rozsiri se pruhy...

A pak prijde trouba typu Nosek nebo nejaky zeleny ekotrouba a na jednom pruhu udela cyklostezku, na druhem vyhrazeny pruh pro busy a navic po cele trase nas...e omezeni na 40km/h, protoze je potreba snizit hlucnost... Jdete do zadele... Rv

+5/0
21.9.2012 14:12

Mysel

Re: Kravina

Presne tak to dopadne - viz experiment na lidech ze Sporilova, ktery skoncil padesatkou a buzeracnim usekem.

+1/0
21.9.2012 16:57

kelly-p

Byl někdy Nosek za posledních deset let v Praze...???

Kdyby ano, věděl by že dva pruhy je v Praze už málo...!!;-€!!

+2/0
21.9.2012 14:06

solimPC

Re: Byl někdy Nosek za posledních deset let v Praze...???

No ale Máňa přece říkala, že u nich v Horní-Dolní by dva pruhy stačily, aspoň teda ke kravínu určitě. Tak co by ti pražouni nechtěli? Taky jim musí stačit a šmytec!;-)

0/0
21.9.2012 16:55

jkkj

Celkem dobry napad

Mne to prijde jako celkem dobry napad. Prujezdnosti Prumyslove to pomuze (semafory a urovnova krizeni jsou proste spunt). Z magistraly to sice moc aut neodvede, ale pokud to odvede rekneme polovinou aut oproti tomu, co by odvedla "vychodni Blanka" (coz je realne) za desetinu ceny "vychodni Blanky", tak se to i celkem vyplati, zvlast pokud pokud se pohrbi plany na vychodni Blanky na dlouhou dobu. A pokud pak budou politici tvrdit "MO je dokonceny" a chovat se podle toho (napr. zuzit magistralu na 2x2 nebo zavest v centru myto), tak taky dobre. Ted je treba vrazet penize hlavne do metra (zvlast jestli nebudou prachy od EU na rozsireni Acka).

0/0
21.9.2012 14:01

Mysel

Re: Celkem dobry napad

Vy asi autem po Praze moc nejezdite, co?

+1/0
21.9.2012 17:03

REMET

Re: Celkem dobry napad

Kamiony na koleje a treba do metra.

0/0
27.9.2012 10:45

el_moscardon

Plánovaná trasa

Kudy přesně měla vést plánovaná trasa okruhu? Nějaká lepší mapka?

0/0
21.9.2012 13:51

jbubik

Re: Plánovaná trasa

Povltavskou (nad sebou), po mostech přes Balabenku, tunelem pod Jarovem, tunelem pod Malešicemi, vedle Dřevčické a přes Strašnickou průmyslovou oblast napojit na mosty u Skalky. Kvůli tomu už byl loni na konci lanového mostu postaven přes Rabakovskou nový most.......

+1/0
21.9.2012 14:23

Baarten

Fajn

a zmizí pak ta dementní 50ka v ulici "V Holešovičkách"?

0/0
21.9.2012 13:40

jbubik

Re: Fajn

ne, v rámci snížení hluku tam bude 30 ;-D

+3/0
21.9.2012 14:25

TigerM

Re: Fajn

Pokud tam bude ustit Blanka a Magistrala na jedne strane a na druhe strane Kbelska a Cinovecka, tak 30km/h bude maximalka v beznem provozu...

0/0
21.9.2012 18:13

Wabo

Re: Fajn

Stoprocentně.

0/0
21.9.2012 18:40

jbubik

pan Nosek je typický politický křivák

když byl starostou Prahy 8, bojoval proti dalšímu přísunu aut do ulice V Holešovičkách a slíbil, že vedené MČ Prahy 8 udělá vše pro to, aby se Povltavská zprovoznila co nejdříve. Když by vykopnut na magistrát, sliby jsou zapomenuty, ve voličském potenciálu Prahy 2 a 4 zdá se vidí větší sílu.

Jen při své volební kampani zapomněl na realitu - Průmyslovou dalších 100 tisíc aut denně, co jezdí po magistrále neprocpe, Strahovským tunelem také ne.

Ale třeba mu jde hlavně o 3 mld za stavební práce pro kamarády.....;-)

+3/0
21.9.2012 13:39

Kalouskybijec

Re: pan Nosek je typický politický křivák

Já tak nějak nevím . Ulice V Holešovičkách by měla být radiála a provoz by se na ní měl pořád zvyšovat. Ten plánovaný tunel libeňská spojka, vychází strašně draze a ty nájezdy do něj u Heidricha a na konci Čuprový jsou dost omezený. Navíc právě do Čuprovky by tam někde měla vyústit vysočanská radiála a ten betonový uzel by byl horší než v Lahovicích.

0/0
21.9.2012 14:28

Wabo

Re: pan Nosek je typický politický křivák

Máte tam nemocnici! Obrovskou nemocnici, onkologie je doslova jen pár desítek metrů nad silnicí a bežte si tam někdy poslechnout ten tunelový efekt!  I urologie VFN je na tom asi lépe, toto v Praze nemá obdoby. Bulovka  začne patřit Praze (i když teď se převod odkládá) a Praha sama bude muset tlačit na to, aby se provoz už dále dramaticky nezvyšoval. Přivézt tam další tranzitní provoz může jen totálně nezodpovědný mimoň.

0/0
21.9.2012 18:49

REMET

Re: pan Nosek je typický politický křivák

Na onkologii maji pacienti podstatnejsi problemy nez je hluk... :-)

0/0
27.9.2012 10:47

kyk

Problém Průmyslové je v semaforech

Okruh je od toho aby se po něm jezdilo plynule.

Ve chvíli kdy se na něj umístí jeden semafor díky úrovňovému řížení, stává se rizikovým místem s tvorbou kolon.

Viz Barranďák který nyní pobere bez problémů o 20% víc vozidel než když se stálo od JS na semaforech.

Otázka je ale co se zbylým úrovňovým křížením u Malešic?

+3/0
21.9.2012 13:31

pskoda

Opravit Průmyslovou ano, ale...

Není špatný nápad opravit Průmyslovou. Místo přechodů nadchody, zvýšit rychlost na 80, přidat pruh v každým směru, mimoúrovňové křižovatky,... jen se obávám, že to pan radní nemá domyšlené (viz změny v MHD), takže se nejspíš vyhodí spousta peněz a bude z toho jakýsi koškopes.

+2/0
21.9.2012 13:31

solimPC

Re: Opravit Průmyslovou ano, ale...

A co jiného byste od našich "odborníků" na radnici jako čekal?

0/0
21.9.2012 16:58

Martin Šubrt

Ach jo...

Pokud na něco nemáme, tak to holt nebudeme mít. Tahleta politika provizorií, kdy něco postavíme jen proto, že chceme stavět, ta právě vede k tomu, že furt na něco nemáme. Portože pak se to různě lepí a v souhrnu to stojí ještě víc. Proč vůbec vyhlašovat, že budoucí MO povede přes Průmyslovou. Prostě se dle Územního plánu udělají dvě mimoúrovňové křižovatky v Hloubětíně. Zbytek stojí, není potřeba siláckých řečí. Samozřejmě ale za dva roky před volbama by bylo fajn ukazovat obrázky, jak jsme to vyřešili "levně"...

0/0
21.9.2012 13:26

solimPC

Re: Ach jo...

No protože i na stavbě provizorií se dá něco odklonit. Kdyby se nestavělo, tak by se ani neodklánělo a to přece páni radní nemůžou dopustit.

+1/0
21.9.2012 17:00

harkonnen

V Běchovicích zrušili 500m od domů a tady to pojede pod okny

V Běchovicích to zablokovali, že jim to pojede 500 metrů od domů a tak to odkloní do Průmyslové kde to pojede lidem přímo pod okny ???!!! To je fakt řešení teda.

Navíc Průmyslová je obden ucpaná už teď takže když tam pustí cokoliv navíc tak to bude jedno parkoviště a 1 mimoúrovňová křižovatka to nespasí.

+1/0
21.9.2012 13:17

JoeMax

Re: V Běchovicích zrušili 500m od domů a tady to pojede pod okny

V Průmyslové lidi žádná okna nemají...

0/0
21.9.2012 23:54

pytlik...

Jo

soudruzi z ODS a ČSSD, kdybyste ruku v ruce nekradli miliardy, bylo by peněz na všechno dost.

0/0
21.9.2012 13:16

Maséér

průmyslová

Tak zrovna průmyslová je ucpaná odpoledne již dnes,jezdím po ní každý den (směr jižní spojka).... to se tedy máme na co těšit

0/0
21.9.2012 13:16

Mysel

Re: průmyslová

Zdaleka nejen odpoledne.

0/0
21.9.2012 17:20

Antidukat

Nejvíc na tom budou biti vesnický

Neboť Prahou projíždějí především jejich auta. Ale hlavně, že jim Gazdík zajistil víc peněz na úkor hlavního města...:-/

0/0
21.9.2012 13:13

mufinek

A rovnou bych tam dal i nutnost

přejíždět 3 a nebo dokonce 4 pruhy, když člověk z té silnice bude chtít sject. Nutnost přejíždět 2 pruhy, jak to je teď na Klíčově je dle mého slabota...

0/0
21.9.2012 13:09

kenx

Mozek Nosek

Někteří lidé mají jednu mozkovou hemisféru větší než druhou, Nosek má větší obě.

+1/0
21.9.2012 13:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.