- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Magistrála je ideální spojení do centra a přes centrum. Semafory, 50 - to je prostě průšvih, když jiné spojení neexistuje. Pokud jde o smog, za ten mohou hlavně kolony. Nebylo by na místě zakopat magistrálu už konečně pod zem a řešit navýšení její kapacity?
Pan Nosek, radní pro dopravu, patrně bydlí v Praze 1, anebo v Praze 6, do práce na Mafiánském náměstí to má kousek a jako radní pro dopravu na záběry z průmyslových kamer monitorujících provoz nekouká. Průmyslová-Kbelská je už dnes těžce přetížená a situace v Holešovičkách je ještě horší. Tak se navíc jezdí těsně kolem obytných domů a nemocnice a je tam soutězkový efekt, pokud jde o hluk, a ještě horší je situace se znečištěním. Jestliže si na magistrálu v relativně otevřeném prostoru stěžovali obyvatelé a podniky Prahy 4, co teprve budou dělat obyvatelé údolí Holešoviček a zaměstnanci a pacienti Bulovky! Vždyť to je očividný nesmysl, ten člověk neví, o čem mluví!!!
Nesnazi se vsak o zlepseni dopravy v Praze, ale o to, aby cestny titul Nejhloupejsi prazsky dopravni vymysl prevzal od semaforu na magistrale nejaky jiny, celkem jakykoli, "bezva" napad.
PS: Ve stredoveku lidi tohoto razeni proste prohlasili za zemske skudce a bud je vydali katovi nebo je jakkoli jinak zprovodili ze sveta. Pak uz nikomu neskodili a byl klid. Fungovalo to i jako varovani pro jine podobne "myslitele".
a není na dodělání.A že mě to nepřekvapuje.
Nad tím by jste se měli zamyslet páni radní.
A zamyslel se pan radni, kam tam jako ty mimourovnove krizovatky nacpe? A videl vubec kazdodenni situaci na Prumyslove? Ten clovek uz se vazne zblaznil!
Obávám se, že dotyčný nikam nejezdí, dotyčný je na místo toho informován. Pokud jde o kamiony, stále tu existuje možnost dát na vjezd do Prahy zákaz kamionů s nutnou výjimkou pro vjezd. O této možnosti se už několikrát hovořilo a jasně ji nedokázal nikdo vyloučit, technicky to opatření možné je.
Pro něho? Pro něho ne. A o těch 16mld., které budou stát ty skutečné stavby, se rozpočet navýší, jako vždy.
mimoúrovňovou
Jasne, vybuduji se mimourovnove krizovatky, rozsiri se pruhy...
A pak prijde trouba typu Nosek nebo nejaky zeleny ekotrouba a na jednom pruhu udela cyklostezku, na druhem vyhrazeny pruh pro busy a navic po cele trase nas...e omezeni na 40km/h, protoze je potreba snizit hlucnost... Jdete do zadele...
Presne tak to dopadne - viz experiment na lidech ze Sporilova, ktery skoncil padesatkou a buzeracnim usekem.
Kdyby ano, věděl by že dva pruhy je v Praze už málo...
No ale Máňa přece říkala, že u nich v Horní-Dolní by dva pruhy stačily, aspoň teda ke kravínu určitě. Tak co by ti pražouni nechtěli? Taky jim musí stačit a šmytec!