Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Neovladatelná motorka srazila tři lidi na tramvajové zastávce

V pražské Hostivaři srazila neovladatelná motorka dvě děti a ženu, stojící na tramvajové zastávce. Řidič motocyklu se předtím srazil s okolo projíždějícím autem, po střetu se dostal mimo silnici. Sám při bouračce utrpěl lehká zranění.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Ivan Langer

mozna si myslel ze kdyz motorka je Rossiho

ze je takovy i ridic...

0/0
5.10.2012 14:03

silvah_bullet

S tímhle článkem milá redakce můžete soutěžit leda

o plaketu Rádie Jerevan a ne o Křišťálovou lupu.. Tolik fachidiotismu a chyb se jen tak nevidí..

+1/0
29.9.2012 14:38

Jiří 1971

jen opravím pár drobných chyb v článku

V pražské Hostivaři byly sraženy dvě děti a jedna žena stojící na tramvajové zastávce. Řidič automobilu srazil motocyklistu jedoucího ve vedlejším pruhu, kterého tím vymrštil mimo vozovku. Sám řidič automobilu při bouračce neutrpěl žádná zranění. Nehoda se stala u křižovatky ulic Švehlova a Pražská. "Osobní auto s největší pravděpodobností přejíždělo z levého do pravého pruhu," popsala mluvčí pražské policie Andrea Zoulová. Zatím podle ní není jisté, z jakého důvodu řidič stříbrného BMW motorku přehlédl, zda jel příliš rychle, nebo se nevěnoval dostatečně řízení automobilu. Jak popsal očitý svědek a reportér deníku xxxxx, motocykl se po nárazu stříbrného BMW stal neovladatelným a vylétl mimo silnici. Neovladatelná motorka pokračovala ještě několik metrů, až na tramvajový ostrůvek. Na něm v tu chvíli stáli tři lidé, dvě nezletilé děti s matkou. Zoulová dodala, že děti i žena vyvázly naštěstí jen s pár oděrkami a boulemi. Ani řidič motocyklu neutrpěl vážnější zranění.

+6/0
29.9.2012 12:01

Ivan Langer

Re: jen opravím pár drobných chyb v článku

no pokud PCR nevi jak se nehoda stala, z ceho soudis ze prave auto srazilo motorku ?

0/0
5.10.2012 14:06

Karlos BS MC

nejvtipnější hláška byla včera na primě

policie neví, jako rychlostí motorkáš jel a jak se nehoda stala. proto žádáme svědky a blablabla. takže milí policajti-žádný normální člověk nikam svědčit nepůjde. a mmchd- na tom úseku před křižovatkou máte stacionární radary. že neumí identifikovat motorky je jiná věc, ale rychlost změřit umí. tak šmudlové, snažte se

+1/0
29.9.2012 11:43

Leinad

Re: nejvtipnější hláška byla včera na primě

Já bych svědčit šel. ;-D

0/0
29.9.2012 16:04

2Mac7

Re: nejvtipnější hláška byla včera na primě

já už ne

0/0
3.10.2012 11:41

Ivan Langer

Re: nejvtipnější hláška byla včera na primě

stacionarni radar pravdepodobne foti jen ty co jedou rychle ne ? apropos asi sou vyply kdyz ty fotky nejsou dukazem...

0/0
5.10.2012 14:07

saldo

Oba účastníci nehody

pravděpodobně patří k těm, kteří se považují za "pány silnic a ulic". Padesátku (no, připusťme dejme tomu i šedesátku...) ve městě nepochybně nedodržují ani omylem. Zejména motorkáři. Když se podívám na tu napucovanou "Repsol Hondu?", je mi jasné, že její majitel a řidič před sebou nesnesl vůbec nikoho. Ani "vytuněné" BMW. A ten v bavoráku? Nechtěl bych mu křivdit, ale aspoň se necpal mezi dvě auta, jak to běžně dělají motorkáři i cyklisti.

0/0
29.9.2012 10:28

arné knobloch

Re: Oba účastníci nehody

Hlavě že to tentokrát relativně dobře dopadlo.

0/0
29.9.2012 11:10

Leinad

Re: Oba účastníci nehody

Ten v BMW pravděpodobně nedodržel řazení do pruhů na křižovatce a cpal se z levého pruhu doprava, protože nechtěl točil doleva. Pokud to bylo takhle, tak nezáleží na tom, jestli se při tom cpal na motorku, mezi auta nebo mezi motorku a auto.

0/0
29.9.2012 16:01

kmotrs

Re: Oba účastníci nehody

a co když oba jeli 50??? poku motorka pokračoval ještě nekolik metrů, motorkáři se nic nestalo, tak rychlost nebyla vysoká.co vy ny to chytrolíne?

+1/0
1.10.2012 15:42

Gurney Halleck

Nerozumím řeči kmene klm

Mikuláš Klang(klm): "V pražské Hostivaři srazila neovladatelná motorka !dvě děti a ženu, kteří

stály! na tramvajové zastávce. Řidič motocyklu se předtím !srazil s kolem

projíždějícím autem!...". To by mě zajímalo, kde udělali soudruzi rodiče chybu.

http://praha.idnes.cz/srazeni-lide-na-tramvajovem-ostruvku-d8m-/praha-zpravy.aspx?c=A120928_164403_praha-zpravy_klm

0/0
29.9.2012 8:40

dino_na_idnes

Re: Nerozumím řeči kmene klm

Co se Vám nezdá na té druhé formulaci? Motorkář se srazil s autem, jež zrovna jelo okolo (=kolem). Ovšem napsat za sebe slova "kteří" a "stály", to už chce novináře drsňáka.

0/0
29.9.2012 10:36

Viktor N.

Re: Nerozumím řeči kmene klm

Až na to, že motorkář se nesrazil, ale byl odmrštěn autem…

Jenže politická objednávka je jasná, ti zlí motorkáři a hodní cyklisté!

0/0
29.9.2012 13:52

martin.p

motorkář neukočíroval?

Co to znamená "motorkář svůj stroj po nárazu neukočíroval"? To vypadá, jako kdyby to páni redaktoři dávali za vinu motorkáři, do kterého pouze narazilo auto. To přece musí každý motorkář hravě ukočírovat!

+5/0
29.9.2012 8:18

pavel.n

poletující motorka

Podle nadpisu článku to vypadá , že nám po silnicích jezdí motorky samy od sebe ............

.

všeobecně  se píše , že se srazila auta , motorky - ale nikdy nikdo nenapíše , že auto samo od sebe je zhruba 1 tuna železa - ten kdo se srazí je vždycky řidič !!!

0/0
29.9.2012 7:06

MajkHany1

Zavádějící nadpis

Zavádějící nadpis a špatný redaktor. Jel sem kolem asi 20 minut po té a klasický případ této křižovatky.Kdejaký deb..l se tam přiřítí jako ten klučík v BMW, nedívá se a odbočuje. Teď sejmul motorku, která bohužel vlítla na zastávku s lidmi. Pan redaktor by se měl zamyslet, než napíše zavádějící nesmysl.

+1/0
29.9.2012 2:05

josefl

Nikdo neví jak se stalo

A už je to frajer ve vytuněném BMW, nebo mladé jelítko na japonci. Co tedy obzvlášť miluji, to jsou ty jasné závěry z nejasné zprávy. Prostě se pomačkalo pár plechů a hlavně, nikomu se nic vážného nestalo.

+1/0
28.9.2012 23:54

Pruit Igoe XI.

Re: Nikdo neví jak se stalo

TENTOKRÁT se díkybohu nic vážného nestalo... :-/

+1/0
29.9.2012 0:18

radaumacher

Re: Nikdo neví jak se stalo

Nic to nemění na faktu, že ani vůz BMW ani motocykl Honda (nebo klidně naopak) nejsou apriori znakem debility. Tím je naopak ničím nepodložený mastný závěr nejednoho místního diškutéra.

0/0
29.9.2012 11:11

udusil se v talíři polívky

Velmi by mě zajímalo, jak by redaktor ukočíroval motorku,

když by do něj před tím narazilo BMW.

+1/0
28.9.2012 22:28

Norean

Re: Velmi by mě zajímalo, jak by redaktor ukočíroval motorku,

ani omylem. Ale snadněji se tvoří nadpisy o zlých motorkářích ;-) No a BMW trefilo motorkou nevinné děti na zastávce by bylo poněkud kuriózní ;-D

0/0
28.9.2012 22:51

Čuřil (curil@hotmail.cz)

Podle motorky to byl Dr.House

8-o

+1/0
28.9.2012 21:50

Grimkin

Re: Podle motorky to byl Dr.House

Ano, teď prý dělá v Motole...

+2/0
28.9.2012 21:58

chacharostravsky

Re: Podle motorky to byl Dr.House

na patologii?

0/0
28.9.2012 21:59

Grimkin

Re: Podle motorky to byl Dr.House

Tak to nevím, ale vídám ho tam v kantýně s prof. Kolářem - oba mají určité pohybové problémy... takže myslím, že Housovi dost pomáhá, je to jeho fyzioterapeut - lepšího jinde nenajde.

0/0
28.9.2012 22:06

Pruit Igoe XI.

Vytuněné BMW se zatemněnými okny...

...a mladé jelítko na japonské "rejži", taky vám připadá, že se potkali dva se stejnou diagnózou? :-)

+3/0
28.9.2012 21:07

the doctor

Re: Vytuněné BMW se zatemněnými okny...

závist?

+5/0
28.9.2012 21:09

Pruit Igoe XI.

Re: Vytuněné BMW se zatemněnými okny...

Jo, taky typická reakce. Když někdo začne kritizovat nevyzrálá jelita s přefouknutým sebevědomím a smyslem života v plechových miláčcích, tak je v tom hned závist ;-D;-D

+10/0
28.9.2012 21:12

Dr. Fe (5)

Re: Vytuněné BMW se zatemněnými okny...

Fascinuje mě, že se vždycky najde nějákej stodukát, kterej vytáhne tenhle megadukátskej pseudoargument o závisti.

+2/0
28.9.2012 22:33

Pruit Igoe XI.

Re: Vytuněné BMW se zatemněnými okny...

mega-, pseudo-, ještě nějaké "cool" předpony? :-)

0/0
28.9.2012 23:28

2Mac7

Re: Vytuněné BMW se zatemněnými okny...

nepřipadá, nejsem tak primitivní

+2/0
28.9.2012 21:13

kars

Re: Vytuněné BMW se zatemněnými okny...

Mladé jelítko 32 let? 8-o

+1/0
28.9.2012 21:13

Pruit Igoe XI.

Re: Vytuněné BMW se zatemněnými okny...

Ano, někteří dospívají až po čtyřicítce a někteří nikdy. Bohužel...

+4/0
28.9.2012 21:18

Jdeto

Re: Vytuněné BMW se zatemněnými okny...

A tobě je kolik, ve tvé nedospělosti?

+1/0
28.9.2012 21:23

Pruit Igoe XI.

Re: Vytuněné BMW se zatemněnými okny...

Mně je 30. Rovných.

0/0
28.9.2012 21:26

Jdeto

Re: Vytuněné BMW se zatemněnými okny...

A cítíš se jako mladé jelitko, když tak hodnotíš druhé pravděpodobně přibližně stejného věku?

+2/0
28.9.2012 21:34

Pruit Igoe XI.

Re: Vytuněné BMW se zatemněnými okny...

Nevím, jak to s tím souvisí. Mladá jelítka smějí hodnotit jen šedesátníci nebo co jste tím chtěl sdělit?

P.S.: Jestli jsem jelito, to opravdu nevím, ale od těchto typů, kteří realizují svá ega na silnici, jsem vzdálený na hony ;-)

0/0
28.9.2012 23:27

the doctor

Re: Vytuněné BMW se zatemněnými okny...

tvoje vyjadřování mluví za vše

+3/0
28.9.2012 21:50

Pruit Igoe XI.

Re: Vytuněné BMW se zatemněnými okny...

Děkuji za pochvalu, snažím se vyjadřovat výstižně... R^

+2/0
28.9.2012 23:29

památkář

Páni redaktoři, nezabalíte to?

Kromě hrubých pravopisných chyb ve shodě podnětu z přísudkem je moc pěkné sousloví "nezletilé děti". To je podobný pleonasmus jako dospělí starci. Jděte dělat něco jiného a neživte se psaním novinových textů, když to neumíte, otravujete ty, kterým je to určeno ke čtení. Vaše články mají podobu písku zapečeného do rohlíků a takové pečivo jistě také nikdo nechce jíst, ani vy.

+2/0
28.9.2012 21:05

Grimkin

Re: Páni redaktoři, nezabalíte to?

podnětu S přísudkem - naučte se nejprve používat / rozlišovat předložky s a z a pak sem něco pište!!

0/0
28.9.2012 21:26

chacharostravsky

Re: Páni redaktoři, nezabalíte to?

no když už, tak podmětu...Rv

+1/0
28.9.2012 21:52

chacharostravsky

Re: Páni redaktoři, nezabalíte to?

to platí pro oba ;-)

0/0
28.9.2012 21:53

Grimkin

Re: Páni redaktoři, nezabalíte to?

To je fakt - zkopíroval jsem to, ale tohle jsem v té rychlosti přehlédl. Ale to nic nemění na tom, že sám autor má dost velké problémy s češtinem, tímhle se to jen potvrzuje, už to není náhoda, na kterou by to mohl svést. I když, podnět a podmět pro někoho totéž jsou...

0/0
28.9.2012 21:56

televizor

Re: Páni redaktoři, nezabalíte to?

Tak když už se tady diskutuje o hovně, proč bych se nepřidala když je nuda: je to podmět, ne podnět.

+3/0
28.9.2012 21:55

chacharostravsky

Re: Páni redaktoři, nezabalíte to?

;-D;-D;-D

0/0
28.9.2012 21:56

Grimkin

Re: Páni redaktoři, nezabalíte to?

Jak už jsem psal - tohle jsem v té rychlosti přehlédl, kopíroval jsem to. Autor příspěvku má sám dost problémů s češtinem.

0/0
28.9.2012 22:04

wotomtoje.

To jsou nadpisy ...

Motorka srazila, Auto srazilo .... atd

žádná motorka nýbrž ma--r na motorce, ma--r v autě!

0/0
28.9.2012 21:04







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.