- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ano též do malých vesnic Kolikrát za den a jakým autobusemPro nějakých 60 osob nebo malý autobus
pro 20 osob Jen aby ti lídři po volbách NEZAPOMĚLI
ale vyhazovat peníze za veřejnou dopravu je strašné. Protože žiji na venkově, tak vidím jak je VD využívána. Autobus jede často prázdný, nebo veze jednoho cestujícího. Je to většinou cestující, který nemá vlastní dopravní prostředek, protože peníze propil. Ostatní pokud jsou trochu schopní jezdí vlastním autem a když už pro stáří nemohou, tak nejezdí ani VD. Na malých vesničkách by se možná našli dobrovolní důchodci, kteří by vlastním autem takové mimořádné cestující po dohodě s Obecním úřadem přepravili. Platily by pro ně podobná pravidla, jako ve VD. Nevozili by opilce, špinavce a služby by byly omezené časem a ne na zavolání kdykoliv.
Veřejná doprava není vyhazování peněz, ty modrý ptáku. Já auto nemám, peníze jsem nepropil, ale protože mě tobě podobný rychlokvašený kapitalista vyhodil z práce, tak na auto prostě nemám. Nevymýšlej kraviny o dobrovolných důchodcích, žádné modré kolchozy nikdo nechce. Úplně stačí, když vy, snobové, zbohatlíci a politici (všechno jedna pakáž) začnete na hranicích Prahy platit mýto. Pak bude peněz na veřejnou dopravu dost!
Přijde mi to trochu jako ženská emancipace, ženy chtěji rovnocennost s muži, ale aby za ně nadále platili v restauraci, pomohli do kabátu či podrželi dveře. Malé obce chtějí být samostatné, ale aby se ostatní města (typicky Praha) postarala, aby k nim jezdily busy.
Ona Praha jaksi implicitně předpokládá, že lidé z těchto malých zapadlích obcí, kteří podtřebují VHD (vesnická hromadná doprava), jsou natolik bohatí, že rádi zaplatí 5 Kč/ km nebo podobně vysokou cenu, která je nutná k tomu, aby VHD vůbec mohla jezdit.
A to je omyl.
ale pár jedinců tu nadále bude psát, že "Rath zrušil" (dokonce jsem už viděl i takový předvolební modrobillboard).
A prachy jen tak nejsou a nebudou, protože jedeme močálem modrým kolem tmavých skal, věrni poučce: "Kdo MHD potřebuje, ať si ji zaplatí! Ale nikdo další!"
Samozřejmě kdyby na autobusové spoje přispívali lidé, kteří je potřebují, museli by přispívat nebývalým množstvím peněz, a stejně by to bylo pořád málo.
Motto "všechno jde, když se chce" je po 20 letech budování lepšího nesocialistického příštího dokonale znegováno.
Proč by Praha měla platit A) příměstské spoje? B) spoje které nemají v Praze žádnou zastávku?
Malé vesnice trpí tím, že jsou malé vesnice, mít tam autobus se velkému dopravci nevyplatí...čistě teoreticky by mohlo se pár vesniček spojit, koupit autobus a zaplatit řidiče...a svézt lidi dvakrát ráno na nejbližší nádraží a dvakrát večer je přivézt zpátky... ale na nějaké pravidelné spojení mohou zapomenout...lidi z menších měst nechtějí zajíždět do malých vesniček (z časových i finančních důvodů) a takovému spoji se vyhnou a malé vesničky jsou malé a pokud nebudou mít speciální dražší lístky, tak nerentabilní...
Ani jednomu nevěřím ani slovo. Je před volbama, tak zase naslibují hory doly a až se dostanou ke korytu, budou rušit vesele dál.