Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nevěděl jsem, že zbraň bude střílet, hájil se u soudu mladík

Před pražským městským soudem stanul osmadvacetiletý Jindřich Pirner, který podle obžaloby loni koncem června postřelil v pražských Modřanech čtyři lidi. Hájí se tím, že nevěděl, že zbraň bude střílet. Spoušť prý zmáčkl proto, že se bál o život. V době, kdy střílel, byl pod vlivem drog.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Genial

Sfetovani

Tak tahle vystihovana a agresivni reakce po marihuane opravdu nehrozi, spis naopak... Tohle bylo asi neco tvrdsiho... Tipnul bych pernik nebo LSD, mozna jeste hodne houbicek... Musel to byt blazen uz pred tim nez si zapalil jointa...

0/0
9.10.2012 15:25

Franta z Prahy

Lidi dneska prostě nemají rozum

Když už si chci pročistit lebku nějakým pořádným svinstvem, tak si dobře rozmyslím, kde a kdy to bude a hlavně ze svého okolí odstraním všechno, čím bych mohl sobě nebo ostatní potenciálně ublížit. Opravdu nejhorší je sjet se něčím, čeho účinky na sebe dobře neznám a pak vyrazit do ulic. Tenhle trip se chlapci velmi nepovedl.

0/0
9.10.2012 10:57

Satan, vyslanec říše Vril

No

existuje jisté zařízení zvané kafilérie a tam se likviduje živočišný odpad. A je zcela jedno jakého druhu.

+2/0
9.10.2012 7:59

jihonzic

Tak, jestli zase bude fet polehčující okolnost, tak se může

člověk nafetovat a postřílet si koho chce.!!

0/0
8.10.2012 22:56

Rupert

Re: Tak, jestli zase bude fet polehčující okolnost, tak se může

Někdy v roce 65 srazil a zabil opilý řidič náklaďáku mého strýce. Vracel se z vlastní promoce na motorce. V té době byla opilost opravdu polehčující okolnost.

0/0
9.10.2012 7:10

Franta z Prahy

Re: Tak, jestli zase bude fet polehčující okolnost, tak se může

Bohužel to tak je. Logické by bylo, aby byl fet přitěžující okolností, ale to v pravdoláskařském kocourkově nejde.

0/0
9.10.2012 10:58

v1adyka božíhněv

Tak co, kdo to byl???? Mladík????

Nebo Jindřich Pirner, plus foto atd. atd. Cigán to nebyl, takže žádný mladík. Ale Jindřich Pirner. Mladík je ten, jehož jméno a příjmení nesmí iDnes nikdy napsat ani vyslovit.

0/0
8.10.2012 22:21

LLook

Re: Tak co, kdo to byl???? Mladík????

Podle vás je člověk starší 18 let stařík? :-)

0/0
8.10.2012 23:28

lahab

Re: Tak co, kdo to byl???? Mladík????

Nikoliv. Je to mladý muž. Zato mladík je terminus technikus. A nezáleží na tom, kolik mu je let.

0/0
9.10.2012 13:51

smeji.se.cenzorovi

Utratit...

Taková prolhaná fetka...Rv

0/0
8.10.2012 22:00

v1adyka božíhněv

Re: Utratit...

Anarchista, možná bílý cigán. Ale ne mladík, je zde jméno a příjmení.

0/0
8.10.2012 22:22

...---.../...---...

Jako hnojivo by mu to sluselo fetakovi

;-€Rv

0/0
8.10.2012 21:05

Guarana12

Vymaštěnej feťák!

Co s takovým ksindlem? Rv

0/0
8.10.2012 20:49

Nečasjennačas

20 let na tvrdo.

.

+1/0
8.10.2012 20:10

Lumpíi i po banánu 9

STOP OZBROJOVANI LIDI!!!

Takhle to pak dopada...;-€;-€Rv

+1/0
8.10.2012 19:15

LukasJ

Re: STOP OZBROJOVANI LIDI!!!

To máte nějaké pomatené. Tohle individum bylo ozbrojeno v rozporu se zákonem. Kdyby tam někdo normální (je otázkou, jestli by se tam legální držitel zbraně vůbec vyskytoval), tak mohl být eliminován po prvním útoku.

Pokud odhlédneme od teorie, jak chcete ozbrojit lidi, co mají zbraň nelegálně (legální zbraní je pácháno minimum násilností)?

Podle Vás, pokud lidé nebudou mít zbraně, tak bude lépe na světě? Zločinec se ke zbrani vždy dostane, slušný člověk jí mít nebude. To je Váš cíl?

Osobně, lépší .454Cas za pasem, než 158 na drátě........

+6/0
8.10.2012 19:30

lahab

Re: STOP OZBROJOVANI LIDI!!!

Naprostý souhlas. Čím více zbraní v legálním držení, tím menší pocit bezpečí pro pachatele trestné činnosti. Tenhle případ je přesně o tom, jaký je stav - kriminálník se ke zbrani vždy nějak dostane a vzhledem k poměrně malému rozšíření legálně držených zbraní má pocit nesmrtelnosti, boha.

+4/0
8.10.2012 20:12

LukasJ

Re: STOP OZBROJOVANI LIDI!!!

Naprostý souhlas. Jen je nás málo.....

0/0
8.10.2012 20:34

Éter1

Re: STOP OZBROJOVANI LIDI!!!

Legálních vlastníků zbraně je náhodou docela hodně, jen si lidi zbraně do běžného života nenosí. Naštěstí, sváteční střelci by nadělali větší škody nejen okolí, ale i sami sobě:-)

0/0
9.10.2012 7:49

lahab

Re: STOP OZBROJOVANI LIDI!!!

Tak leštičů je hodně, ale ti zbraně nenosí. Chce to právě více uvedomělých držitelů s oprávněním nosit, který toto oprávnění využívá. Většina takových nositelů je uvědomělá a chodí trénovat...

0/0
9.10.2012 13:54

Crocodylus anthropophagus

Re: STOP OZBROJOVANI LIDI!!!

Docela by mě zajímalo, jak dlouho by tě bavilo tohle flusátko tahat. Nechceš za sebou rovnou vláčet nějakou protiletadlovou osmaosmdesátku? ;-D

0/0
8.10.2012 20:38

LukasJ

Re: STOP OZBROJOVANI LIDI!!!

Tak to vím..... Nedávno jsem týden nosil .454C v 7,5palci. Mno, je to těžký, dlouhý. Ale 1911ka taky není drobek..... Jsem zvyklej. Ale i .454C je v Ultralight s 2,5inch..... Střílel jsem z toho, no radost to není, no.

0/0
8.10.2012 20:47

Crocodylus anthropophagus

Re: STOP OZBROJOVANI LIDI!!!

Tohle jsou zbraně na lov krátkou zbraní, nebo pro střelbu na siluety. Na lidi to nemá cenu tahat a s dvoupalcovou hlavní to hlavně vůbec nemá smysl. A stejně se to dělá i v rážích jako je .500 S&W. Nikdy jsem nepochopil proč. Výkon jde do háje, po výstřelu to má člověk někde ze krkem a za tu dobu co z toho jednou vystřelíš, nasype do tebe někdo deset kulek z malorážky. S dlouhým laufem to má zase moc velkou průbojnost a bůh ví co všechno trefíš jako bonus. V naších podmínkách je to akorát hračka pro zábavu. Praktické využití nulové.

0/0
8.10.2012 21:03

LLook

Re: STOP OZBROJOVANI LIDI!!!

Souhlas. Prvorepublikoví četníci nosili pistole ráže 7,65 browning a nikdy si nestěžovali, že by to snad bylo slabý. Doživotně odsouzený Ludvík Černý většinu svých obětí oddělal subkompaktní pistolkou ráže 6,35. A stejně se najdou magoři, kterým pro běžné denní nošení přijde i devítka luger slabá...

0/0
8.10.2012 23:46

lahab

Re: STOP OZBROJOVANI LIDI!!!

Víte zabít se dá i malorážkou, o co ale u zbraně pro osobní ochranu opravdu jde, to je tzv. stopefekt. Tj. že zbraň útočníka zastaví a v ideálním případě i oddálí. Jedná se o to, že když na Vás někdo vyrukuje např. s mačetou v ruce, tak když se budete bránit 7,6 Br. tak ho sice zabijete, ale i to mrtvé tělo spadne na Vás a tou mačetou Vás sekne, zatímco když ho trefíte .45, tak si sedne na zadek. A akceptovatelný efekt začíná u 9mm L. Ne náhodou je pro IPSC brán 9mm jako minor a výkonnější ráže jako major. Čím výkonnější, tím účinnější. Zato se ale pronese. Holt záleží na vkusu každého soudruha...

0/0
9.10.2012 14:00

Crocodylus anthropophagus

Re: STOP OZBROJOVANI LIDI!!!

Větší koninu už jsi nikde nečetl? Chtěl bych vidět, jak pětačtyřicítka někoho posadí na zadek nebo oddálí. Ona vůbec celá ta tvoje teorie je úsměvná, včetně ohánění se IPSC klasifikacemi a i ta věta "čím výkonnější, tím účinnější" je hloupost, kterou lehce vyvrátí porovnání Lugru a Tokareva. Přestaň se dívat na filmy a nevěř tomu, že v Martyrs uvidíš to co reálně dokáže brokovnice. Ano, v případě že máš možnost volby je rozumné volit spíše větší ráži přiměřeného výkonu. Pro běžné nošení je ovšem většinou nutné volit kompromis, protože tahat dvě kila železa nikoho moc dlouho nebaví. :-P

0/0
9.10.2012 16:18

lahab

Re: STOP OZBROJOVANI LIDI!!!

Četl jste můj příspěvek? Dočetl jste to do konce? Proč se mě snažíte zesměšnit? Doubletap, případně tripletap do oblastí kyčle posadí spolehlivě stokilového strejdu i s 9mm Luggera. Stovnávat co se týče účinnosti Luggera a Tokareva je blbost - Tokarev má vyšší energii, ale vzhledem ke tvaru a složení střely má nízký stopefekt, zato vysokou průraznost. Nevím jak Vy, já už jsem něco nastřílel jak z pisole, pušky, brokovnice i útočné pušky, takže třeba vím, že když vezmu brokovnici ráže 12 a použiju střelivo SBall Magnum (tj. 8mm broky), tak si můžu ve vzduchu pohazovat 25litrovým barelem plným písku. Je jasné, že pro běžné nošení volím kompromis a to jsem také napsal v závěru minulého příspěvku. Tak prosím bez zesměšnování, když o mě víte shruba tolik co víte o zbraních... Doporučuji příště použít nejprve hlavu a až pak klávesnici. V případě, že máte problém porozumět psanému textu pak doporučuji buď tu základní školu dodělat, nebo se na diskuse vykašlat.

0/0
9.10.2012 16:46

Crocodylus anthropophagus

Re: STOP OZBROJOVANI LIDI!!!

Zesměšňuješ se sám. Napřed tady máváš stop efektem velké ráže schopné odhodit člověka a pak sem taháš střílení do kyčle. Sorry, ale když tě tam natáhnu pěstí, lehneš taky. A to ti nemusí ani porupat kosti jako se tutově stane při tom zásahu Lugrem. Luger- Tokarev, napsals tu větu co jsem uvedl? Nijak jsi jí nerozváděl, takže to byla blbost.  To pohazování barelem, to si snad děláš srandu. Navíc tohle označení spíš vypadá na jednotnou střelu. Kolik myslíš že v tom náboji těch broků bude? 9 nebo 12? A kolik se jich asi tak reálně trefí? A proč by měly mít ty boky takhle zbytečně velkou ráži? Bylo by přece mnohem lepší kdyby působily plošně. Podle mě jsi lulan co jen používá moudra co vyčetl někde na přihlouplých diskusích a v reálu jsi viděl kvér jenom na obrázku. ;-D

0/0
9.10.2012 17:54

Franta z Prahy

Re: STOP OZBROJOVANI LIDI!!!

Naopak. Proti ozbrojenému člověku máte šanci jen se zbraní v ruce.

0/0
9.10.2012 11:00

felia

Být pod vlivem drog

je samozřejmě přitěžující okolnost

+1/0
8.10.2012 19:15

LukasJ

Re: Být pod vlivem drog

To je bezesporu. Zbraně, chlast a drogy nejde dohromady. Ale to zase ví jen odpovědný držitel zbraně. Co chtít po někom, kdo o zák 119/2002 Sb. nic neví? Co chtít po člověku, co si jen tak někam vystřelí?

Zavřít, ideálně tresty sčítat a zavřít na dlouho. Alkohol, drogy brát jako přitěžující okolnost.

+1/0
8.10.2012 19:48

berkovec

to mu snad nikdo nebude věřit

+1/0
8.10.2012 19:01

pivovarský chasník

Proboha,

kdo může takového idiota vůbec zaměstnat? Na uran s ním. A na furt!

+2/0
8.10.2012 19:00

adviser

Re: Proboha,

Uran v republice došel. Rusáci jej vyvezli ... , ale nedávno jsem byl v táboře Vojna na Příbramsku. Pro tohodle zmetka na doživotí ideální místo. Škoda, že je to dnes jen pro turisty.

0/0
8.10.2012 21:42

Leinad

Re: Proboha,

Kdybych já byl zaměstnavatelem, tak bych čuměl na to, jestli dělá dobře to svoje. Pokud by třeba během své směny rozmlátil nejvíc šutrů ze všech a mimo práci by nenosil firemní oblečení, tak bych mu platil.

OT: když de někdo sedět za nedbalostní čin, tak má zápis v trestním rejstříku. Určitého data ho vykopnou před vrata věznice a starej se - do žádný práce ho nevemou.

0/0
8.10.2012 22:52

LLook

Re: Proboha,

A navíc většina lidí má nějaké závazky, které během pobytu vesele narůstají a ve chvíli vykopnutí před vrata jsou už často prakticky nesplatitelné. Takový člověk už si pak nikdy nemůže vydělat peníze legálně (resp. může, ale nedostane je). Na to ani člověk nemusí být zločinec, stačí vazba - kdyby mě zavřeli do vazby a třeba za tři měsíce pustili s tím, že se omlouvají za omyl, byl bych na tom asi hodně zle...

0/0
8.10.2012 23:56

cherryangel

nespravedlivost

Jak panebože mužou napsat o muži který byl postřelen do kolena že neni jasne že opravdu zemřel na nasledky postřelení ....co to do háje je to je nespravedlivý vždyt zabil člověka a je to i v dukazu pitvy ....

0/0
8.10.2012 18:56

Leinad

Re: nespravedlivost

Jestli zemřel po několika měsících v nemocnici, výstřel do míst, kde to jiní přežili... tak nejsem proti rozebírání činnosti felčarů.

Jestli střelec dostane vraždu nebo úmyslné ublížení na zdraví je stejně jedno, vraždu dostane za ty ostatní tři.

0/0
8.10.2012 22:45

duch zavražděného iuose

hmm

Co s takovými? Snad na náhradní díly

+4/0
8.10.2012 18:41

2kedar

.....

Blb se zbraní = neštěstí !!Rv

0/0
8.10.2012 18:33

vintason

s takovým se ve vazbě párat nebudou

...

+1/0
8.10.2012 18:23

Magiland

uznávám,

že se každý může hájit jak chce, ale věta "... varovně jsem vystřelil do křoví, ale bohužel tam byly dívky" mne fakt dostala ...Rv

+2/0
8.10.2012 18:05

David a Goliáš

Re: uznávám,

Mohl zkusit ještě zkusit něco ve stylu: "Vystřelil jsem do kabátu a tam chlap. A pak do cesty kulkám skočil ještě desetkrát."

+2/0
8.10.2012 18:17

ježo

Re: uznávám,

Na tuhle obhajobu má blbý odstín.

0/0
8.10.2012 18:21

LukasJ

Re: uznávám,

Ono už stačí "varovně jsem vystřelil"...... Pro lidi, co nic neví o zbraních, varovný výstřel je při NO nebo KN vždy problém. Pokud nestačí hrozba zbraní, tak buďto střílet, nebo nechat pachatele utéct. jInak si člověk říká o průser.

0/0
8.10.2012 19:33

lahab

Re: uznávám,

Buďme spravedlivý. Ten chlapec má z těch drog evidentně tak vymeteno, že tohle je ten nejlepší výkon, kterého je schopen...

0/0
8.10.2012 20:09

Guarana12

Re: uznávám,

Mě taky. Je to nechutný, dělá si ze soudu akorát psinu.

0/0
8.10.2012 20:51







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.