Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Štafl v Praze získá taxikář, který zaplatí víc. Doposud se losovalo

Hlavní město změnilo systém, jakým přiděluje taxikářům stanoviště. Místo získá ten, kdo zaplatí nejvíc. Doposud byl poplatek pro všechny stejný, činil 1 000 korun ročně. O tom, kdo bude stanoviště využívat, se rozhodovalo losováním.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Keni

Co s tim ma spolecneho taxikar?

Nejak jsem toto nepochopul. Takze stafl dostane jeden taxikar? Stafl by bud melo dostat x taxikaru, kteri budou povinni zajistit jeho obsluznost. Naopak by tam pres nejakou zavoru nemel vjet nikdo jiny.

Nebo povolit vjezd vsem vozum splnujici nejaka kriteria.

Nebo stafl nabidnou dispecinku, co zajisti jeho obsluhu.

0/0
9.10.2012 23:11

Rixard79

Re: Co s tim ma spolecneho taxikar?

Stafl se nabizi firmam nebo podnikatelum, kterym je potom povoleno stat na uzemi mesta na oznacenem miste TAXI. At uz to je firma , nebo podnikatel, tak se plati cena rozpocitana na pocet vozidel.

0/0
9.10.2012 23:25

Rixard79

Peníze, peníze ...

Zase vyhraje, kdo nejvíc nakrade.

0/0
9.10.2012 22:23

Leinad

Z bláta do louže

Rozhodovat se bude podobným postupem, jako dosud, ale peníze dostane magistrát a ne konkrétní úředník.

Jaká bude výhoda pro zákazníka, když firma stejně musí peníze na štafl někde získat, akorát to bude oficiálně?

0/0
9.10.2012 21:31

oracle29

konec zlodějině

R^!!

0/0
9.10.2012 18:45

tom-2718281828459

taxi pro turisty

pražské taxi je luxus za který by si zahraniční turisté měli pěkně připlatit :D

0/0
9.10.2012 18:38

choppergang

NECHÁPU

NECHÁPU

jak může někdo utáhnout platit 6000 týdně za renault fluence.Vezl mě řidič od firmy nej taxi a tvrdil že musí platit firmě 6000 týdně.To znamená denně 857 kč ,když vynásobíme 30 dní dá to 25 700 za měsíc.Mimochodem řikal že platit musí i když nejezdí a má volno.K tomu si hradí ze svého palivo,socialní zdravotní...No panečku a to vše při 18 kč za kilometr.A do těchto cen ho nutí majitelé dispečinku.Takže mi z toho plyne budto musí k tomu okrádat a anebo v autě sedí imrvere,což by se mi jevilo jako realnější protože smrad jakej v tý luxusní káře byl to byla katastrofa.Frajer evidentně což mi sám potvrdil jezdi už 22 hodin v kuse.To že se nekoupal ani nepřiznal.... ale cejtit to bylo.Takže ve finále jsem jel z dlouhý na prosek za hezkých 150 kč ale bohužel se smradlavym ,utahanym a nepřijemnym řidičem.Příšte se vrátim k firmě s kterou jsem jezdil doposud i když cena byla o kilo dražší.Takže NEJLEVNEJŠÍ TAXI již nikdy.

0/0
9.10.2012 18:11

choppergang

Re: NECHÁPU

raději dám tři kila než jet s existencí jejíž byt je v autě ,toaleta na benzině ,koupelna v podolskym bazenu............................

0/0
9.10.2012 18:13

Antonin, topič

Re: NECHÁPU

No a máte pocit, že je takovej problém najet po Praze 200 km za šichtu?

Jinak znám lidi, co platěj za auto a dispečink 2300 denně. A?

0/0
9.10.2012 20:18

choppergang

Re: NECHÁPU

a to maj bentleye?

0/0
10.10.2012 1:48

BMBMBM

Re: NECHÁPU

1. Je to jeho boj, ze si nekoupi vlastni auto.2. Jeho boj, ze jezdi na dispecinku, kterej nici taxisluzbu3. Ja platim 15k leasing+ 7k dispecink+3k zdr. a soc. pojisteni + cca 15k za naftu

Lidi chtej jezdit levne, tak se to projevuje na unave ridice, a posleze stavu aut.

Stacilo by zrusit smluvni prepravu, stanovit bud jednotnou cenu pro jizdu po praze pro vsechny, bez moznosti jezdit za min, nebo stanovit rozmezi minima a maxima, ktere ovsem bude smysluplne a relevantni t.j. Max 35-40kc km ,min 28.

0/0
10.10.2012 19:57

kali-gandaki

Aha, takže taxíkář,

který účtuje zlodějské jízdné, bude zvýhodněn tím, že bude moct nabídnou víc peněz za místo ? [>-]

+1/0
9.10.2012 17:54

radnice

Stačilo by se zaměřit na pár firem

Třeba firma Wotawa Crystal s.r.o. zaměstnává už na pohled samé grázly (zkuste se na ně někdy podívat - pravidelně parkují např. na rohu ulice Na Zábradlí u Karlových Lázní). A zkuste si je někdy oslovit česky, zda by vás někam odvezli. Místo neustálého vymýšlení blbostí by magistrát měl zpřísnít kontroly a hlavně upravit legislativu aby zlatokopvé nemohli v taxislužbě podnikat. Je to největší ostuda Prahy.

0/0
9.10.2012 17:46

quagaar

si zas akorát

nafackujou ...

0/0
9.10.2012 17:29







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.