Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pražané musí opět k jízdním řádům, některé autobusy mění intervaly

Cestující v pražské MHD čekají další změny. Na popud městských částí začal Ropid upravovat novinky, které zavedl v metropolitní veřejné dopravě od září. Přibude zastávka a změní se intervaly některých autobusových linek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Leinad

Neudělali sme chybu

Síť metrolinek je nejlepší. Teď vám to ještě vylepšíme. ;-D

0/0
10.10.2012 21:31

čtenářka novin

Doprava na Skalku

Od té doby, co se zkrátila l. 154 pouze na Jižní Město, zůstal metrobus 125 jediný, co spojuje Petrovice, Hostivař, Měcholupy se Skalkou. A je narvaný, ať je špička nebo sedlo.  I kdy ž připouštím, že nemívá zpoždění a dostat se např. na Smíchovské nádraží bez přestupu je výhodné, nemohu se zbavit dojmu, že ROPID silně podcenil spojení  na Skalku. Na Háje z Petrovic toho jezdí dost, ale na Skalku ne. 154 v Petrovicích citelně chybí.

0/0
10.10.2012 14:20

Rickr

Re: Doprava na Skalku

125 že nemívá zpoždění??? Nominuji Váš příspěvek na vtip roku;-D;-D;-D

0/0
10.10.2012 14:43

kenx

Re: Doprava na Skalku

Tak asi bude záležet na čase, kdy jede a v jakém úseku. Linka 125 nabírá občas až neuvěřitelných zpoždění desítek minut, to ale někdo jedoucí třeba až pár zastávek na konci trasy nemusí vědět, co bus absolvoval předtím.

0/0
10.10.2012 16:41

JoeMax

Re: Doprava na Skalku

Naopak, na Myšlínské směrem na Skalku mi vždycky ujel, protože jel o 2 minuty dřív ;-)R^

0/0
10.10.2012 18:23

Leinad

Re: Doprava na Skalku

To nejel rozhodně. ;-D Ale mohl mít zpoždění blízké intervalu.

0/0
10.10.2012 21:55

JoeMax

Re: Doprava na Skalku

Tak tím to bude ;-D

0/0
11.10.2012 8:29

Leinad

Re: Doprava na Skalku

Jako já bych viděl smysl v tom, že se to použije jako záminka pro posílení 296. (154 jezdí DPP a.s, 296 jezdí About Me s.r.o.)

Jestliže má DPP vyšší cenu za vozokm za stejných podmínek(kapacita busu, vzdálenost zastávek, doba jízdy..), mělo by se provést následující:

1) Nechat ho, ať si prohraje férový konkurz.

2) Tím příslušný manažer vyhraje výpověď. 

Jenže akcionář DPP se racionálně nechová.

0/0
11.10.2012 8:48

von Kleist

Potvrdilo se mi

to, co jsem pred tim rikal. Busy, co jedou pres pul Prahy prijizdi na stanice blizke konci trasy vicemene nahodne (a zpozdeni nebyva jen tak nejaka minutka). Konkretne 150, 139, 196 na Kacerove. Obdobne se driv chovala treba 136 na Chodove, kde temer koncila (tak se snad dalo primhourit oko), zatimco zminene linky na Kacerove zdaleka nekonci (150 a 196 tam drive i zacinaly) a naopak se od nich ocekava jeste nejaky "vykon". Nynejsi kratka 196 nadto jezdi ponekud preplnena.

0/0
10.10.2012 12:42

von Kleist

Re: Potvrdilo se mi

150 na Kacerove nezacinala, sorry :-)

0/0
10.10.2012 12:44

kenx

před změnami

Před změnami jsem tu hodně proti změnám brojil a ukázalo se, že oprávně. Budu mluvit je o osobní zkušenosti po 40 dnech ode změn. Metrolinky 139 a 150 jsou pro svou dlouhou trasu (Modřany - Želivského) ve špičce nevypočitelné, pokud mám někde schůzu, musím cestovat s dostatečnou rezervou nebo a to volím častěji, cestovat metrem (bus na Kačerov, Cčkem na Muzeum a pak Ačkem). Protože byla 139 a 150 povýšena na metrobus a byly omezeny jiné busy, beru to jako zhoršení stavu. Hlavně pak klouby chybí v odpolední špičce, kdy to z Kačerova jezdí značně nepravidelně. Je hloupé vypravit z Kačerova 157 ihned poté, co ze zastávky odjely v závěsu 139 a 150, to že nestíhají jízdní řád ještě neznamená, že 157 kvůli dodržení svého jízdního řádu veze vzduch, to tam nemusí jezdit vůbec. Pak je tam pauza, během které tam soupravy metra navezou dav. Chudáci lidi z Beránku nebo Komořan, co jsou odkázáni na konkrétní linku. Měla se udělat nejprve preference, pak teprve metrobusy. Další ...

0/0
10.10.2012 12:30

kenx

Re: před změnami

... dalším otřesným příkladem je odpolední špička linky 118. Nastupování do linky 118 na zastávkách od Budějovické na Dvorce je o tom, zda někdo z busu vystoupí, protože se tam jinak prostě nenarvete. Musím pochválit v této souvislosti řidiče, že už nelpí na zákazu stání ve žluté zóně u předních dveří.

0/0
10.10.2012 12:33

Antidukat

Ropid s Magistrátem se dopustili velké lumpárny

Nesmyslným a restriktivním zkrácením linky 123;-€

0/0
10.10.2012 12:06

corvus frugilegus

Re: Ropid s Magistrátem se dopustili velké lumpárny

Souhlas. Jen bych ještě přidal linku 217.  A pak vlastně ještě spostu dalších změn...

0/0
11.10.2012 10:05







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.