- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Síť metrolinek je nejlepší. Teď vám to ještě vylepšíme.
Od té doby, co se zkrátila l. 154 pouze na Jižní Město, zůstal metrobus 125 jediný, co spojuje Petrovice, Hostivař, Měcholupy se Skalkou. A je narvaný, ať je špička nebo sedlo. I kdy ž připouštím, že nemívá zpoždění a dostat se např. na Smíchovské nádraží bez přestupu je výhodné, nemohu se zbavit dojmu, že ROPID silně podcenil spojení na Skalku. Na Háje z Petrovic toho jezdí dost, ale na Skalku ne. 154 v Petrovicích citelně chybí.
125 že nemívá zpoždění??? Nominuji Váš příspěvek na vtip roku
to, co jsem pred tim rikal. Busy, co jedou pres pul Prahy prijizdi na stanice blizke konci trasy vicemene nahodne (a zpozdeni nebyva jen tak nejaka minutka). Konkretne 150, 139, 196 na Kacerove. Obdobne se driv chovala treba 136 na Chodove, kde temer koncila (tak se snad dalo primhourit oko), zatimco zminene linky na Kacerove zdaleka nekonci (150 a 196 tam drive i zacinaly) a naopak se od nich ocekava jeste nejaky "vykon". Nynejsi kratka 196 nadto jezdi ponekud preplnena.
Před změnami jsem tu hodně proti změnám brojil a ukázalo se, že oprávně. Budu mluvit je o osobní zkušenosti po 40 dnech ode změn. Metrolinky 139 a 150 jsou pro svou dlouhou trasu (Modřany - Želivského) ve špičce nevypočitelné, pokud mám někde schůzu, musím cestovat s dostatečnou rezervou nebo a to volím častěji, cestovat metrem (bus na Kačerov, Cčkem na Muzeum a pak Ačkem). Protože byla 139 a 150 povýšena na metrobus a byly omezeny jiné busy, beru to jako zhoršení stavu. Hlavně pak klouby chybí v odpolední špičce, kdy to z Kačerova jezdí značně nepravidelně. Je hloupé vypravit z Kačerova 157 ihned poté, co ze zastávky odjely v závěsu 139 a 150, to že nestíhají jízdní řád ještě neznamená, že 157 kvůli dodržení svého jízdního řádu veze vzduch, to tam nemusí jezdit vůbec. Pak je tam pauza, během které tam soupravy metra navezou dav. Chudáci lidi z Beránku nebo Komořan, co jsou odkázáni na konkrétní linku. Měla se udělat nejprve preference, pak teprve metrobusy. Další ...
... dalším otřesným příkladem je odpolední špička linky 118. Nastupování do linky 118 na zastávkách od Budějovické na Dvorce je o tom, zda někdo z busu vystoupí, protože se tam jinak prostě nenarvete. Musím pochválit v této souvislosti řidiče, že už nelpí na zákazu stání ve žluté zóně u předních dveří.
Nesmyslným a restriktivním zkrácením linky 123
Souhlas. Jen bych ještě přidal linku 217. A pak vlastně ještě spostu dalších změn...