Diskuze
Tramvaje mohou zpět na Václavské náměstí, rozhodlo vedení Prahy
Děkujeme za pochopení.
Fai Rodis
Vaclavak jako misto setkavani?
Za sebe mohu rict, ze pokud tam nemusim, tak tam nohou nevkrocim. A jestli tam jezdi auta nebo ne, to uz je mi uplne jedno. Nejak mne nic nenuti stradovat si to tam prostredkem.
Kdyz ted tak o tom premyslim, tak jsem se Vaclavaku zacala vyhybat od doby zruseni tramvaji... navic je to tam ted samej bezdak nebo cernej nadhanec a ovcoviti turisti.
_m-
Re: Vaclavak jako misto setkavani?
Zvláštní - nohou tam nevkročíte, nebyl jste tam 20 let, ale víte že je to tam sám bezďák nebo černej nadháněč...... Určitě se taky nedíváte na televizi Nova, protože přesně víte co vysílá, že?
azazzelo
Stále jsem proti - tramvaje městu škodí
V zásadě mám dva důvody. 1) Tramvaj je nebezpečná. Pražští řidiči tramvají jezdí velmi agresivně, v rozporu s předpisy a ohrožují jak řidiče automobilů, tak především chodce a samotné cestující. Situace se zhoršila s uzákoněním přednosti tramvají před chodci. Tramvaje jezdily v Praze opatrně jen asi 14 dní po masakru na Karlově náměstí v roce 2005. (T1 údajně skončily po masakru na Špejchaře v roce 1982.)
2) Z důvodu úspor jsou propagována levná řešení tratí. Před pár lety byla rekonstruována trať od Bulhara k nákl. nádraží Žižkov. Olšanská byla vyhodnocena jako vhodná pro otevřený tramvajový svršek. (Viz varování hasičů a řidičů sanitek.) Trať nebylo možné po rekonstrukci ani přejít. Viděl jsem tady pár pádů do kolejiště při přelézání kolejí. Později DP přechody doplnil. Přesto se vykašlal na bezbariérové přechody (před poliklinikou!). Olšanská je zničena. V kolejišti se drží nepořádek. Zvýšena je prašnost. Taková řešení do města jednoznačně nepatří, pokud není cílem město zničit.
Berti19
Re: Stále jsem proti - tramvaje městu škodí
Jestli máte pocit, že tramvajáci jezdí agresivně, tak oni si to zase myslí o všech ostatních. Vážně, bydlím kousek od vozovny a chodí k nám do hospody po šichtě na pivo. Ale i kdyby to byla pravda, není to argument k potlačení tram. dopravy.
A vozy T1 neskončily kvůli žádnému masakru, ale protože byly prostě staré. Nehodu na Špejchaře nezpůsobil vůz T1 (což je prakticky T3 v jiné karoserii), ale chybné vjetí do výhybky.
azazzelo
Jsem proti, souhlasím s Prahou 1
Vyspělá města budují pěší zóny a my je budeme rušit?
Umím si zde představit jen tramvaj, co nahradí Magistrálu a spojí Vinohradskou a Ječnou. Ale to za předpokladu, že Magistrála zmizí pod zem a případně se utlumí doprava v Ječné, Žitné, Sokolské a Legerově. Vracet tramvaje na Václavák je bezohlednost.
Pamatuji tramvaje Na Příkopě, Na Můstku, na nám. Republiky. Všude kolony, smog, přecpané úzké chodníky, ohrožení chodci. Porovnejte si se současnou Jindřiškou a Vodičkovou. Nebe a dudy. Pak něco vykládejte o prospěšnosti tramvají pro město. Stávající pěší zóna přes celé centrum je krokem k pokroku a civilizaci. Akorát, než se to uskutečnilo, byly obyvatelé z centra vyhnáni a jsou zde jen kanceláře a obchody.
Berti19
Re: Jsem proti, souhlasím s Prahou 1
To jsem netušil, že tramvaje vypouštějí smog...
mimka
Nesmysl nebo provokace?
Najednou se šetřit nemusí? Zrušením linky 19 a odkloněním linky 16 z Jarova se ušetřilo na koleje na Václavském náměstí? Za situace, kdy se 70% Pražanů výrazně zhoršila dopravní obslužnost, to zní jako velmi špatný vtip.
M.
Berti19
Re: Nesmysl nebo provokace?
Tímto by se naopak obslužnost zlepšila.
MFD to hraje s náma
263 příspěvků... Možná se budu opakovat
Tramvaje jednoznačně ANO a klidně i dolů na Národní a Na Příkopy. A pokud ne tramvaje, tak alespoň minibusy podobné těm, kterými je protkané centrum Vídně:
-
Obyvatelstvo stárne, velká část lidí je hůř hůř mobilní a Praha by se tomu měla koukat přizpůsobit. Prozatím se jen ruší a komplikuje..... (že, milí hajz***é z ROPIDu ) Tramvaje na Václavák by mohly být prvním krokem.
MFD to hraje s náma
Re: 263 příspěvků... Možná se budu opakovat
Po přečtení diskuze opravuju svuj názor - autobusy by pomohly jedině v případě, že by jezdily jeden za druhým v dlouhém hadu.
Každopádně NĚCO tam už ,pobůh, postavte!!
hovn
předpokládám, že Praha 1 prosadí svou
a ještě zredukuje pozemní dopravu pouze na dopravu obslužnou pro fungování provozoven.
Vidoulan
Tunel
Kdo navrhnul tento průhledný tunel? Ví to někdo?
Lepší by byla lanovka, mohlo by se po Václaváku dále špacírovat (nahoře Kolja, dole Alí). Nepřerušil by se
provoz sexi služeb. A v době nejhorší by nám zanotovala - Ať mír zůstává s touhle krajinou.....
kars
Srovnání
Doporučuji srovnání s podobným článkem na Aktuálně. Stejná událost, většinou stejné fotky (ovšem z jiného zdroje - dle popisku), ale u většiny z nich o něco podrobnější popis, než "Tramvaje na Václaváku".
Luc123
Dobrá myšlenka
Obecně je to super myšlenka, jen se bojím toho kolik to bude stát. Viděl bych to na 5-6 miliard :-)
Martin Šubrt
Re: Dobrá myšlenka
Vždyť jde cca o 500 metrů tratě prostorem, kde už byla. I s výraznou úpravou okolí na nám. by to mělo být pod 1 miliardu. Cena by vyletěla výrazněji při současném budování podzemních garáží pod náměstím.
JUDr.Lawyer II.
Moc se neradujte, stejně to neprojde
Řeči o zaatraktivnění si strčte za klobouk, lenoši líný. Václavák je dostupnej víc než dost, jenomže to by někdo nesměl být opatrnej na pár kroků navíc.
michal II
Re: Moc se neradujte, stejně to neprojde
No ono, kzyz mas jit ale treba z Karlaku na Mirak, tak uz to docela vykon je.
V centru Prahy boural miliardář Karel Janeček. Svým vozem sjel ze silnice
Miliardář a neúspěšný kandidát na prezidenta Karel Janeček v neděli boural se svým luxusním vozem...
Chutnalo? Určíme dýško. Test pražských restaurací odhalil zakázané praktiky
Premium Zatímco Češi z celé země si zvykli i díky kampani města přijíždět poznávat Prahu, v historickém...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Vinen, vyslechl si hejtman Krkoška u soudu. Krátce poté oznámil rezignaci
S peněžitým trestem 200 tisíc korun odešel dnes od Obvodního soudu pro Prahu 2 hejtman...
Dům musí zbourat i s unikátní plastikou, památkářům z fasády nešla sundat
Společnost Urban Developers and Investors, která pracuje na bytové výstavbě poblíž nádraží na...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Kouř nad centrem Prahy. Hořelo na střeše hotelu u Václavského náměstí
Z vnitrobloku budovy ve střední části pražského Václavského náměstí stoupal dnes kolem poledne...
Střešovice i podruhé v semifinále uspěly, Boleslav s Vítkovicemi srovnala
Florbalisté mistrovského týmu a vítěze základní části Tatranu Střešovice vyhráli v druhém duelu...
V Kladně srazil vlak nezletilou dívku, se zraněnou hlavou musela do nemocnice
Osobní vlak ve čtvrtek odpoledne srazil v Kladně-Rozdělově nezletilou dívku. Záchranáři ji se...
Vytížení proti odpočatým. Sparta čelí v semifinále Třinci, Pardubice čeká Litvínov
Dva nejlepší celky základní části hokejové extraligy si dopřály pauzu na přípravu a od víkendu už...
Lakatoš bude hostovat v Boleslavi. Bruslaři s ním počítají na dva roky
Dominik Lakatoš bude v nadcházejících dvou sezonách hostovat z hokejových Vítkovic v Mladé...
Prodej rodinného domu, Světice
Světice, okres Praha-východ
13 490 000 Kč