- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
kdyby se přivázali, tak na ně ta plošina ještě spadne a rozdrtí...bože tady je zase chytrejch.
specialita,v největší dopravní špičce postavit do jízdního pruhu plošinu a natírat sloupy,pitomci nechodí po horách,ale sedí v kanclech,těmto volům bych dal to léčení dělňasů k náhradě.
tak ty českej chytráku, oni si svoje fidlátka rozbalili až po 9 hodině a nehoda se stala ve 13. To není žádná dopravní špička.
neříkám že řidič není viník ale je také otázkou, zda a jak byla plošina označena, stála podle všeho na chodníku mezy sloupy, běžně vídám jezdit auta pod těmito plošinami, řidič nákladního auta pak jede v davu, kouká na auta před sebou a nekouká nahoru a pak rána... já osobně bych pro vlastní bezpečnost uzavřel aspoń část pruhu, aspoň tam kde by mohla zasahovat plošina.
Správná připomínka, jestli plošina stála na chodníku a rameno bylo do ulice, což odpovídá i poškození náklaďáku, tak plošinu nesmetl ale pouze zachytil o její rameno. Tedy moc by mě zajímalo, čí je to vinna. Já bycgh se spíš přikláněl na vinu "plošinářů"
nebo se pod nima propadavaly stropy...ted spadli z 8m...nekde neco neklape
Klasika. Proč se takovéhle věci dělají v pracovní den? Dnes ráno u Thomayerovy nemocnice zablokovaný buspruh, vrtáci se tam hrabali v zemi a autobusy MHD se složitě musely vracet z bus pruhu mezi auta. Popeláři jezdící v pracovní den ulicemi v osm ráno, klasika. Čištění/opravy kanálů, další příklad, co pravidelně ve špičkách potkávám. Noční hodiny, víkendy, je to dražší kvůli vyšším mzdovým nákladům, ale přínos dopravě ve městě by byl ještě vyšší. V západní Evropě jsem byl svědkem takových oprav v noci, samozřejmě včetně akcí silničářů a dokonce i výstavby dálnic 24/7.
Plnou "ústa" řečí, ale na silnici neumí NIC
A jinak jsou u Vás všichni v pořádku?