- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Stále se mluví při podobných nehodách, že kdyby tam byly závory tak se to nestalo. Ani to není záruka, že můžu bezpečně projet přes přejezd. Stačí se podívat než na něj vjedu i když by třeba nesvítilo červené světlo. No a ti co to přejedou na červenou, ti nemají za volantem co dělat. Díváte se na trať než vjedete na přejezd????
všechny přejezdy vybavit závorami? Jistě pamatujete typ závor s mříží až k silnici, aby je nešlo ani podlézt. Těch nehod na přejezdech je neúměrně mnoho. Dřív závory spouštěl hradlař, dnes je vše automatické. Chápu, že závory něco stojí, ale lidský život je zaručeně dražší. A některé přejezdy neumožňují dostatečný rozhled. Samozřejmě je zde i arogance řidičů typu to přece stihnu.
Vlak nemůže zastavit na místě a při použití rychlobrzdy se navíc potlučou cestující ve vlaku.
Bylo by to zbytečné, viz nedávný příklad s kamiónem, co vjel na přejezd mezi padající šraňky, nebo o pár týdnů dřív blbce, co prokličkoval mezi závorami a potkal se s rychlíkem. Lidský život je dražší, ale pokud mu nestačí blikající červená, sám se vyřazuje z populace :-(
Mimochodem ten hradlař býval jen na hlavních přejezdech a tratích, ale na většině jich byl pouze obyčejný výstražný kříž.
že při souboji osobního auta a vlaku vyhraje právě vlak. A ta chvíle zdržení u přejezdu - raději dorazím o 10min později, než vůbec.
Káčko nepojízdné, lokomotiva nepojízdná - to je skoro na remízu.