Diskuze

Musel být v afektu, myslí si spolužáci o chlapci, který bodl učitelku

Čtrnáctiletý chlapec, který v pondělí v rakovnickém gymnáziu bodl svou učitelku matematiky do zad, byl podle spolužáků poté, co opustil její kabinet, zmatený. Ve špatném psychickém stavu byl podle nich i ve chvíli, kdy ho pár minut poté na chodbě školy zatýkala policie. Zdál se být duchem nepřítomný.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

tm004

31. 10. 2012 22:41
Vy nehumanni cunata! Vzdyt je to nemocnej chudacek!

Copak by nekdo pricetny mohl nekoho bodnout? To bylo v afektu, nebo ho k tomu ta "uca" vyprovokovala" a nebo je chudacek nemocny. Prece by zadny zdray clovek jinemu neublizil. Chudacek malej.

Vy neyhumanni cunata, Vas by meli zavrit, ne tyhle nemocne chudacky. Kam mu muzu prispet? A vubec, co ja mu prispet, melo by se udelat fond a kazdy povinne prispet - teda rovnou z dani. A ne jen na nej, i na dalsi nemocne chudacky, ktere nekdo tak hnusne provokoval a drazdil tu jejich nemoc az je tito nemocni zaslouzene zabili/znasilnili nebo jim jinak ublizili. Taticek havlicek by z vas teda vubec ale vubec nemel radost, fuj, stydte se. Jeste by jste je snad chteli zavirat.

Jedina vyjimka - sebeobrana - to neni nemoc, to je vlastne cilene omezovani svobody utocnika! To by se melo trestat, ne smrti- to je nehumanni - ale tezkym zalarem, ze se nekdo dovolil branit!

Jojo, kam ten svet speje :-/

0 0
možnosti

vencadoa

1. 11. 2012 7:09
Re: Vy nehumanni cunata! Vzdyt je to nemocnej chudacek!

Asi jako ten chudáček,co pistolkou střílel na prezidenta!Chtěl upozornit na neutěšený stav v našem školství!;-D Co se tady čílíte?Vždyť media jsou to,co to zlehčují!;-(

0 0
možnosti

Schara

31. 10. 2012 21:57
A to je jako polehčující okolnost?

8-o8-o8-o

0 0
možnosti

felia

31. 10. 2012 19:05
V jakém afektu?

Afekt je přitěžující okolnost. Zuřivé děti by měly být zavírány do ústavů a ne, aby chodily na normální školy.

3 0
možnosti

S@t@n

31. 10. 2012 18:24
Nebyl zfetovanej ?

Možná je učitelka  šikanovala ale přeci jen bodnout někoho nožem, to chce ztrátu zábran.

0 0
možnosti

felia

31. 10. 2012 19:06
Re: Nebyl zfetovanej ?

Učitelka ho jistě nešikanovala, ale není vyloučeno, že po něm chtěla, aby se učil.

3 0
možnosti

daadyy

31. 10. 2012 18:22
je to jasný

Nemá profil na facebooku, tak je to úchyl ;-D Brejvyk ho tak neměl!

3 0
možnosti

medabzuk II

31. 10. 2012 20:01
Re: je to jasný

;-DR^

0 0
možnosti

Gift

31. 10. 2012 17:54
Pojď se mnou do kabinetu.

To je samý. "Pojď se mnou do kabinetu", a takhle to dopadá. ;-D

0 0
možnosti

dieuetdroit

31. 10. 2012 17:52
si

zas yheute hraje na vysetrovatele a psychology.;-€

0 0
možnosti

hoky

31. 10. 2012 17:47
hodnocení učitelky A.R.

Sice jen internetové, ale i tak něco vypovídá:

ochota pomoci 3,9

srozumitelnost 3,5

jako ve škole 1 výborná, 5 neprospěl(a)

1 0
možnosti

felia

31. 10. 2012 19:07
Re: hodnocení učitelky A.R.

Kdo to hodnotil? Odborníci na vzdělávání?

0 0
možnosti

barbudos

31. 10. 2012 17:29
Objektivita ?

Autor článku pošlapal novinářskou etiku. Jeho závěr s názorem 14 letí dívky je postavený na hlavu. Celý článek tím pak vypadá, že si učitelka za to pomalu může sama. Který puberťák v tomhle věku řekne, že někdo z dospělých je normální? Tak,že objektivita šla stranou. Nenáročná učitelka matematiky na střední škole je na nic. Tady se žáci připravují na vysoké školy, takže nároky musí být vyšší. Když bude mírná, tak v dalším studiu její žáci neuspějí, nebo budou mít problémy. My jsme měli v šedesátých létech profesora němčiny, kterému jsme říkali tatík. Německy se nanaučil nikdo. Angličtináři se před svou profesorkou třásli, ale zvládli jazyk a i za totality se jim to hodilo k kariéře. U dívek třeba tak, že se úspěšně provdaly na Západ.

5 0
možnosti

hoky

31. 10. 2012 17:31
Re: Objektivita ?

Jsou různé způsoby uplatňování náročnosti.

1 0
možnosti

Labruna

31. 10. 2012 17:28
V podstatě na všech českých gymnáziích,

a to i na těch tzv. výběrových, se - bohužel - najde spousta učitelů, kteří se k žákům chovají hůř než k psům - ponižování žáků před celou třídou, ba dokonce nezřídka křik a nadávky, a to často od učitelů, kteří možná ovládají určitý obor, ale naprosto neumějí učit, neumějí přednášet ani srozumitelně mluvit, natož diskutovat. Ještě stále tu přežívá duch rakousko-uherského mocnářství, kdy učitel byl pán. Pro učitele určitě není práce s puberťáky snadná a určitá přísnost a náročnost je namístě, ale všechno má své meze. Kantor by měl vždy zachovávat slušnost a partnerský přístup k mladým lidem. Učitel, který učí nerad a neumí to a cítí se nedoceněný, si často na dětech hojí své mindráky a dokáže dětem naprosto zhnusit obor, který učí. To samozřejmě ani v nejmenším neospravedlňuje fyzický útok na učitele - jen mě napadlo, jaká spousta nepříjemných lidí v českém školství působí.

8 0
možnosti

michal.0.8

31. 10. 2012 18:01
Re: V podstatě na všech českých gymnáziích,

Za Rakouska-Uherska bylo velmi kvalitní školství. Četl jsem zadání maturitních prací pro klasické gymnázium v Brně a žasl jsem nad obtížností a praktičnosti úloh.

Nejlepší učitel matematiky všech dob učil v Uhrách (v Budapešti) na evangelickém gymnáziu. Jeho žáci se proslavili jako budoucí slavní fyzikové a matematici. Dva dokonce obdrželi Nobelovou cenu.

Za první republiky inženýři plzeňské Škodovky patentovali neuvěřitelné množství vynálezů. Většina z nich prošla Rakousko-Uherským školstvím. Český nositel Nobelovy ceny Jaroslav Heyrovský byl také ovlivněn Rakousko-Uherským školstvím.

0 0
možnosti