Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Na Hradčanské se otevřel nový podchod, lidé už nemusí jít přes koleje

V Praze 6 se otevřel nový podchod Hradčanská. Spojuje vestibul stanice metra s Dejvickou ulicí. Po letech tak definitivně skončily práce na důležitém přestupním uzlu MHD, který propojuje metro, tramvaje a příměstskou i městskou autobusovou dopravu. Lidé už nemusí přecházet přes železniční trať.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

ctyrykacka

Podchod pomůže těm, kteří si potřebují ulevit.

Je to tak myšleno? Nominuji iDnes na cenu Zamlžené plexisklo ! ! ! R^

+3/0
31.10.2012 14:50

dropa

Re: Podchod pomůže těm, kteří si potřebují ulevit.

R^ :-)

0/0
31.10.2012 16:23

xmass

toto je rozhodně zpráva

celostátního významu !!

0/0
31.10.2012 12:31

Clar

Kolik stál?

Miliardu? Dvě? Tři?

0/0
31.10.2012 11:32

Von der Tann

Důvod k oslavě bude

Až tam bude přestup na rychlodráhu do KL a na VHA:-P

+1/0
31.10.2012 11:03

xxy

ještě jednou

Nechápu, jak tohle schodiště v této šířce mohlo být zkolaudováno. Počet schodů v jednom rameni a absence madel ve střední části činí toto schodiště prakticky nebezpečnější než nějaký přechod  s funkčními závorami.

+1/0
31.10.2012 10:59

pivak2

Re: ještě jednou

Ty neumis chodit po schodech bez drzeni?

+2/0
31.10.2012 11:22

_m-

Re: ještě jednou

Kolik ti je?

+1/0
31.10.2012 11:33

pivak2

Re: ještě jednou

Uz dost, takze jsem se to naucil. Kdo to nezvladne, muze chodit u strany, kde je zabradli.

+2/0
31.10.2012 12:09

řidič tramvaje

Jen poznámka...

nevím, jak paní Kousalíková, ale já určite budu chodit dál přes koleje. Podle mě to nijak nebezpečné není.

0/0
31.10.2012 10:43

tyraelidis

Re: Jen poznámka...

Prechod nebude mozny, da se tam plot.

0/0
31.10.2012 10:45

MiW

Re: Jen poznámka...

Dyt tam jsou zavory, ne?...tak kolem nich

0/0
31.10.2012 10:54

looki25

Re: Jen poznámka...

nedá, protože u nového podchodu není výtah...

0/0
31.10.2012 10:55

doktor_bota_2

Re: Jen poznámka...

To se mi zdá být nemožné, ten železniční přechod tam stavěli na dvakrát. A jak už bylo řečeno, metrovlez z Dejvické nedisponuje výtahem, a já dodávám, že ani rampou pro kočárky / vozíčkáře.

+2/0
31.10.2012 11:00

roedor

Re: Jen poznámka...

přesně, mě teda přijde bezpečnější přechod přes trať (chráněný závorami) než milion schodů bez zábradlí. Obzvlášt, pokud se člověk vrací v noci z hospody;-D. A podchody obecně moc nemusím, necítím se tam příjemně (a viděla jsem film Zvrácený).

+1/0
31.10.2012 11:02

bubon

Přechod přes koleje...

To zní dramaticky! Fakt je, že vlak tam jezdí jednou za uherský rok a přecházet tam nebyl nejmenší problém. Pokud to bude možné půjdu vrchem. Ale neviděl jsem ještě, vyjít z metra se musí po schodech tak nebo tak, takže jestli půjdu daným směrem, je vlastně lepší podchod použít.

+1/0
31.10.2012 10:41

_m-

Re: Přechod přes koleje...

No a ten fakt , že tam vlak jede jednou za den už způsobil nějaký smrťák, pokud si pamatuju................

0/0
31.10.2012 10:52

roedor

Re: Přechod přes koleje...

tramvaje už pár kaskadérů taky zabily nebo zmrzačily a ty snad na Hradčanské zůstanou;-)

0/0
31.10.2012 11:03

dropa

Re: Přechod přes koleje...

To bylo málo, tak se daj ještě na václavák...;-€

0/0
31.10.2012 16:25

monthy70

Re: Přechod přes koleje...

no,nechodím tam moc často, ale pokaždé jsem čekal u spuštěných závor.a nebezpečné to opravdu není. jenom se ty závory nesmí podlézat

0/0
31.10.2012 10:53

kyk

Re: Přechod přes koleje...

A to byl problém, plno lidí totiž nerespektovalo spuštěné závory a zbytečně riskovalo život.

0/0
31.10.2012 10:57

monthy70

Re: Přechod přes koleje...

to je ale jaksi jejich problém

+3/0
31.10.2012 10:59

Carrallina

Re: Přechod přes koleje...

Ale houby jednou za uherský rok, vede tam trať na Kladno a vlaky tam jezdí pořád. Nicméně jsou tam závory a světla tak fakt nechápu v čem bylo to nebezpečí. Leda v blbosti některých lidí.

+1/0
31.10.2012 11:36

qwertza

Re: Přechod přes koleje...

Vlak tam jezdí 2krát za hodinu v obou směrech, takže 4 vlaky/hod. Což ale nevadí, jsou tam funkční závory a hodlám chodit dál přes koleje, do podchodu a pak zase nahoru doprava na bud 174 - to je dost záhul pro moje vetché tělo.;-D

0/0
31.10.2012 14:32

PresiDeath

Překlep nebo úmysl ?

Cituji z článku : Obyvatelům Prahy 6 pochod velmi pomůže a značně jim uleví

Také si myslím, že obyvatelům pochod pomůže. Sice nevím, kam budou pochodovat, ale snad to nebude pochod smrti. Navíc o víkendu bude pěkně, takže snad pochod užijou.;-D

0/0
31.10.2012 10:37

bubon

Re: Překlep nebo úmysl ?

Trefné, je to jen takový "podchůdek". O nějakém ulevení nemůže být řeč.

+1/−1
31.10.2012 10:42

tuneldedek10

ÚHEL SCHODŮ

pokud je tak strašně strmý jako to vypadá, to potěš buřt

+1/0
31.10.2012 10:37

xxy

podchod

Tipuji, že spoustě lidem přechod přes železnici vůbec nevadil - lepší než zdolávat schody. Doufejme, že ten přechod nikdo nezruší.

+2/0
31.10.2012 10:37

v.sp

Re: podchod

Tak snad bude jako ten minulý navazovat na vestibul metra, ne? Takže bude na přirozené cestě metro->vlak (i když ne nejkratší... pořád se tam chodí dírou v plotě kolem odvětrání metra?)

0/0
31.10.2012 10:41

Admiral General Aladeen

Re: podchod

jenže tohle je přechod mezi metrem+tramvají a vlakem+Bruskou takže místo toho abyste šel do kopce přes přechod a pak vlez do podchodu vlezete do podchodu rovnou. to není úplný nesmysl

0/0
31.10.2012 10:41

qwertza

Re: podchod

Každý nejde na tramvaj nebo metro, já například chodím z Dejvické na bus 174 směr Břevnov, Motol. I ti, kdo jdou na tramvaj, můžou horem, nebo snad hodlají zrušit ty semafory, přes které se chodí na druhou stranu ul. M. Horákové? Chodím tudy, když vystoupím z tramvaje od Břevnova a zahnu hezky doleva přes přechod do Dejvické. Nebaví mě zvládat schody dolů a zase nahoru, když nechci jít na metro.;-)

0/0
31.10.2012 14:38

doktor_bota_2

Bylo velmi poučné sledovat stavbu,

na kterou jsem viděl z okna. Průměrné vytížení pracovní doby odhaduju tak na 15%, kromě položení kostek na silnici a na chodnících, které bylo překvapivě rychlé. Jinak stavební úprava zmíněná v závěru článku spočívá ve zúžení Dejvické na jejím konci o cca 3 metry v délce cca 5 metrů, což sklidní dopravu přesně o 0%, protože před realizací tohoto idiotského nápadu tam parkovala auta.;-€

+11/0
31.10.2012 10:29

tuneldedek10

Re: Bylo velmi poučné sledovat stavbu,

výkonnost v podnicich typu METROSTAV je na úrovni socialismu, nikdo se tam nepředře, proč taky, když jen Blanka vyšla o 10 miliard dráž, vzpomínáte na kecy toh zloděje Béma, který přísahal, že když bude Blanka o korunu dražší a zpozdí se o den tak vleze do modráků a půjde na veřejné práce !!!!!!

+1/0
31.10.2012 10:38

BJ1

Včera jsem tam šel poprvé od otevření - mimochodem, přes koleje. Nic proti budoucím trávníkům (otázka, v jakém budou po čase stavu), ale od trati k silnici je sposta místa a auta tam musí parkovat podélně? Komu by překážela kolmo k chodníku? Tohle mi přijde na Praze 6 snad jako schválnost. Problémy s parkováním dnes a denně, ale i když je prostor pro místa, tak se nevyužije, nebo naopak zamaluje žlutou čarou a hotovo!

0/0
1.11.2012 11:26

Dr.Fe (15)

Proč nemát e bíc fotek, vandráci ?

To jste líný dojet i na Hradčanskou ? ! :-/ Rv

0/0
31.10.2012 10:29

norma37

Re: Proč nemát e bíc fotek, vandráci ?

a pripsat autora projektu se taky nenosi, co?

0/0
31.10.2012 11:30

looki25

výtah

kočárky a invalidé ale stejně budou muset přes koleje...

Celá Hradčanská je jedna velká promarněná příležitost! Na poslední chvíli změněný projekt tramvajové zastávky, který je naprosto nedomyšlený a pro tento dopravní uzel víc než nevhodný, giganticky pojaté výlezy z metra nikam (naopak výlez na tramvajouvé zastávky není ani zastřešený.

Škoda :-(

+3/0
31.10.2012 10:28

j333x

Re: výtah

Hradcanska prestane byt po prodlouzeni metra A dopravnim uzlem.

(mimochodem nevim, ktere vylezy z metra jsou nikam ...?)

0/0
31.10.2012 10:31

looki25

Re: výtah

bude dál dopravním uzlem.

1) spojení na Letnou důležitou tangenciální tratí; důležité spojení celého Břevnova na metro (jak tramvají, tak autobusem); i nasále to budetramvajový přestupní uzel

2) železnice má v Praze čím dál větší význam a před sebou velkou budoucnost. (nesprávně pojmenovaná) Hradčanská je hned u Dejvického nádraží.

3) "slepý" výlez je tento: http://www.mapy.cz/s/5yb7 Dnes je naprosto nevyužívaný, jeho východního "bratříčka" čeká teď po otevření podchodu to samé. Významu nabydou až po plánované dostavbě Hradčanské, která je však velmi daleko (dosud není jasný ani koncept zastavění území, i když na Praze 6 je v tomto směru poslední době možné všechno)

+3/0
31.10.2012 10:45







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.