- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Podobné opatření by bylo vhodné zavést i v metru. Např. ve stanici Smíchovské nádraží. Trasa B je příliš dlouhá a přestup by se tam hodil. Navíc bychom jako bonus měli v Praze už čtvrtou přestupní stanici a úplně zadarmo. Na trasu D nejsou peníze, tak rozdělme béčko a budeme mít trasy čtyři. Pražané jistě uvítají čtvrtou trasu metra ještě v tomto volebním období!
To je skoro jako by tu dopravu v Praze projektovali Pat a Mat ... Tak oni místo aby přiznali chybu a obnovili přímou linku 217, kterou v září neuváženě zrušili, tak nechají na Strahově rozrejpat vozovku a chodníky a udělají zbytečnou rekonstrukci za několik miliónů... A co Atletická ulice o kus výš? Ta se prý díky prodloužení 176 a 191 taky rozpadá a rekonstrukce už se prý taky chystá. Kdopak to zaplatí? No hlavně že se pořád mluví o šetření.
Jenom poznámka k článku. Přebíhání do stejného autobusu se na místě konalo jen první zářijový víkend. Následně Ropid zajistil, aby na obou linkách musel DP nasazovat autobusy jiné, na krátké 191 standardní busy na 143 kloubové, tj. už se tam přebíhá mezi různými busy ;-).
A až (haha) ROPID přestane trucovat a uzná, že ty úpravy nebyly nejvhodnější a vrátí se zpět k původnímu uspořádání, tak nám bude stavební uprava k čemu? No přeci... :)
To nejde, protože to by vypadalo jako ta přímá linky 217, kterou tam Ropid zrušil při těch změnách. Nic přímého jet prostě nemůže, chyba se nepřizná a raději se bude přestavovat....
A co takhle zrušit ten nesmyslný předpis o "manipulačním prostoru", nebylo by to levnější? V čem je to cestování kolem obrubníku jiné než přeprava kamkoli jinam? Co to je za Kocourkov? Pak budou zase tvrdit, že musí zdražit jízdenky, protože jsou ztrátoví....
Nejlevnější by bylo prostě obnovit 217, která tam jezdila celej muj život. Ale co jednou úředník rozhodl, s tím se nehne, ať to stojí, co chce.