Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Vojáci našli černou skříňku bitevníku L-159, objasní příčiny pádu

Vyšetřovatelé našli černou skříňku z kabiny armádního bitevníku L-159, který se ve čtvrtek zřítil u Kolína. Skříňka jim po expertíze pomůže objasnit příčinu tragické nehody. Poté, co vyšetřovatelé skončí svou práci na místě nehody, začne se s vyzvedáváním trosek. To by mohlo trvat i několik dní.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

J77i70ř63í 89U62n84č19o56v23s65k85ý 8399212623969

Tak doporučuji navštívit výkupny šrotu,možná ji již mají.

0/−1
23.11.2012 14:36

J10a33n 41M57a14t78ú62š 5837860855626

Malé zkušenosti a malá výška, to je smrtelná kombinace. Důvodem toho jsou malé zkušenosti, protože má málo nalétáno.

+2/−5
23.11.2012 12:30

O64n14d38ř55e29j 58B25u45d34i64n68s72k53ý 5910914962585

přes 500 hodin na tomto stroji Vám přijde málo??

0/−1
23.11.2012 12:41

J21a73n 16M40a67t98ú62š 5417900725626

To je opravdu hodně málo. Málo je i 1000 hodin.

+2/−3
23.11.2012 13:06

J97a17r79o12s76l32a25v 91B19r36ü39m20m61e47r 7614753676

1000 hodin je první třída (tedy nevím, jestli ty třídy ještě platí). Při průměrném náletu kolem 100 hodin ročně.

0/−1
23.11.2012 14:05

M71i84r60o86s70l85a38v 74M88r86z33e45n38a 6923863675521

100 hodin ročně není opravdu moc.Byla sice i doba,že se létalo 70 hodin,ale to je jen na udržení znalosti letounu.Roční nálet by měl být od 150 hodin.Z toho něco v noci a něco přechod den noc. Velká škoda mladého člověka.

+3/0
23.11.2012 21:08

J82a36r57o88s69l75a69v 75B15r48ü84m43m94e77r 7304473866

1000 hodin a 500 na typu je slušné, záleží spíš, kolik měl odlétáno v noci. Ale i velmi zkušení piloti se zabili kvůli ztrátě orientace bez přímé neviditelnosti.

+1/−1
23.11.2012 12:50

O73n29d86ř11e21j 45B92u72d12i42n37s68k72ý 5960464322935

Pilot byl skvělý člověk, zkušený, pečlivý a precizní. Nejen co se pilotování týče. Čest jeho památce. R.I.P.

+8/−4
23.11.2012 12:23

P93e78t49r 19Š81l24e84d27e93r 1807883887552

Tak letadlo spadne na pole a oni ještě druhý den nemají černou skříňku? To si z nás zase někdo dělá kozy. :-)

+3/−3
23.11.2012 12:22

P54e25t90r 15K23o47s64i80k 7246215943967

jestli je pod troskama, tak je nejprve musi odstaranit a to se stane, az zdokumentuji ty trosky a misto dopadu..v noci toho asi moc nezdokumentuji

+2/−1
23.11.2012 13:07

M72a36r47c46u74s 86R96u72p83p35e68l47d63t 8467728263936

Už se ptali v okolních sběrnách?

+1/0
23.11.2012 12:17

A50n22n82a 22K85o45l23o57c16o40v19á 9550391963343

Včera jsem asi hodinu (chvilku před setměním)před tou havárií viděla nejspíš právě onu stíhačku nad hlavou... letěl tak nízko nad městem, že jsem viděla detaily letadla... Nevím, co to je zas za výmysly lítat tak nízko... na jaře tu zas letěl nadzvukovej letoun a taky tak nízko. To se pak není co divit, že havaruje...Rv

+5/−8
23.11.2012 11:36

P97e85t27r 21T89y55č43k24a 6125582289702

Těm výmyslům se říká výcvik pilota.

+6/−4
23.11.2012 11:40

M88i31c67h58a11l 90P64a30v69l82á23t 9593503124329

A L-159 neni stihacka.

+5/−1
23.11.2012 11:51

R27o80m65a63n 37K94r71a23t65o59c54h14v14í94l 6786687206374

Třeba si myslel, že letí vysoko - nevěřil přístrojům.

+2/−1
23.11.2012 11:52

P27e52t68r 83Š71l59e54d47e41r 1137373137132

Když lítaj nízko, tak bude pršet.

+1/0
23.11.2012 12:22

O60t49a53k21a95r 30D91e64y43l 2922599545925

Hm, našli,nenašli,našli,nenašli rádcové moji, třeba tam ani žádná nebyla.;-) Hlavně, aby nám ty bitevniky nepopadaly dříve, než je prodáme/rozdáme?/

+2/−5
23.11.2012 11:26







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.