Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pražský dopravce nakoupí za půl miliardy nové kloubové autobusy

Pražský Dopravní podnik nakoupí nové kloubové autobusy. V ulicích hlavního města by se tak měly objevit další desítky autobusů značky SOR, které již jezdí například na expresní lince 125. Podnik za autobusy zaplatí 470 milionů korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

O45n17d87r16e13j 83L50i49p62t23a56k 7921160850789

jj dobra volba, zda se poporodni bolesti s kvalitou podvozku SORek jsou pryc, vozidlo je pohodlne, svizne a ekologicke /hybrid je rekneme trosku vykrik do tmy ale nebranim se mu/.

Takze shrnuto, podtrzeno, good choice :-) jen tak dal!

musim podotknout nebo spis doplnit ze CityBus je lehce za zenitem, a vozidlo toho typu presne odpovida tomu kdo jej navrhl - Renaut - auto s ku*dou. Musim rict bohuzel; pohodli, odpruzeni, vykon - vse spatne!

+1/0
27.11.2012 10:57

V76á20c95l93a48v 32P12ř14e51u10č20i14l 4544416189709

Ono SOR také není nic moc, je prakticky neprůchozí a pokud nemáte náladu si sednout do blešárny, není kromě kloubu a místa pro kočárky kde v klidu stát

0/0
27.11.2012 13:42

O78n13d97r62e75j 81L47i76p29t63a59k 7341690460759

co by jste tedy navrhoval?

0/0
27.11.2012 13:44

V73á94c78l29a47v 49P53ř40e18u44č95i82l 4614706759789

Jiné vnitřní uspořádání ve voze. Je tam sedaček jak na zájezd a ne vůz do města, kde lidi vozí tašky s nákupy na pár zastávek. Chybí plošina ve vleku jako je třeba v Karose nebo v Citybusu. Ale je pravda, že SOR dobře jezdí, slušně brzdí a i topí, zatím. Třeba to tak i bude za pár let

0/0
27.11.2012 21:10

K69a59r25e92l 27D33r48d12a 6574552467

SOR NA 125 

Když 125 startovala z Jižního Města a končila na Smíchově, zářily SORy čistotou a novotou. Nyní již připomínají kůlničku na dříví ve stylu vždy omšelé 271. Podle mě, obsloužit Horní Měcholupy - Petrovice, 18.500 lidí, je prostě jiný oříšek, než vozit zájemce za prací na Smíchov. Spojení 125 a 271 byla další chyba ROPIDu. Cesta přes Hostivař a Horní Měcholupy je samý retardér střídaný dírami ve vozovce a je to jak jezdit kamenolomem. ROPID SORy určené pro 125 prostě odepsal a zničil. Kolik našich peněz tak vyházel oknem se dá z článku pěkně odvodit.

Jinak SORy NB 18 považuji za vcelku vydařené. Pěkné bezbariérové řešení. Perfektní rychlý výstup a nástup cestujících ve městě. Jen mi vadí skleněné přepážky a strojky na jízdenky ubírající místo na tyčích pro držení stojících. Jinak na obrázku je hybrid. Nejen, že se mi nelíbí ta boule na střeše vzhledově, ale takové technologii nevěřím. Přijde mi, že to, co se údajně ušetří, končí v přepravě váhy elektrovýbavy.

+2/−1
27.11.2012 8:27

R69e77n84é 35C39v56r30k89a65l 9146869776626

Naprostý souhlas. Jen bych dodal k Vašemu postřehu o hybridu, že ještě navíc je daní za změnu motoru odstranění tří zadních sedaček - a tedy navíc nižší kapacita busu:-(

0/−1
27.11.2012 10:39

M44a17r24e11k 14D16e67m17č69á48k 9655174466965

Všem odpůrcům modernizace vozového parku DPP vřele doporučuji návštěvu Budapešti. Zažijete skanzen, který v Praze naštěstí díky nezanedbaným investicím nemáme.R^

+5/−1
27.11.2012 2:56

P26e48t42r 59Š69k63o27d10a 5617230154260

Přesně tak. Zíral jsem, že tam jezdí (relativní pojem) ještě to, co se v Praze vyřadilo z provozu před 15 - 20 lety.

+1/0
27.11.2012 7:37

P56e83t97r 25Č35e51c10h 6900220265

proč jsou tyto noname autobusy stejně drahé jako mercedesy ?8-o

+1/−2
27.11.2012 0:40

P79e93t86r 16Š79k61o40d87a 5617230174870

Jaký noname, je to značka SOR, což je docela známé.

0/−1
27.11.2012 7:38

M40a95r49t69i76n 10Z30u11b96a54t29ý 5176523813273

To jako že nebylo výběrové řízení? 8-o

+1/−2
26.11.2012 23:13

J47o74s93e30f 26K78o38l41á62ř 7973398755648

DPP je z 80% placen z daní... je to vlastně typický státní moloch... tam počítáte s výběrovým řízením? ;-D

0/−4
26.11.2012 23:18

M85a53r35t74i30n 16Z24u30b25a14t50ý 5126463913183

I já najiva. ;-)

0/0
27.11.2012 8:25

A37n22d68r68e15j 66S20o70c82h84a74r 9351412655725

Na lince 125 nejezdí jen nízkopodlažní kloubové SORy. Často na jižní spojce potkávám klasické staré kloubové Karosy.

+1/−4
26.11.2012 21:54

S14t89e56p94a35n 76T47o15t85h 8368769765458

a proc asi nakupujji nove??

0/−1
27.11.2012 6:57

P37e12t21r 87Š65k68o72d56a 5407280154810

To přece nikdo netvrdí. DP nemá tolik nízkopodlažních autobusů, aby pokryl kompletně takovou linku.

0/0
27.11.2012 7:39

R11e77n10é 42C63v43r20k40a67l 9196249356986

Klasické Karosy ještě nejsou nejhorší - děsím se vždy příjezdu kloubového Citibusu v provedení sedaček pro skrčence:-/

0/0
27.11.2012 10:36

T86o32m10á45š 91M32á76l64e98k 9811263250122

V cenách autobusů se neorientuju, ale cena 6.4 mil za jeden mi nepřijde zas tak moc...

+9/−2
26.11.2012 21:10

J77o11s46e66f 31K88o77l94á91ř 7223138945558

Tři slova: Chce to konkurenci!!

+1/−13
26.11.2012 20:59

R68o67b61e19r38t 25P87r87a30ž75á50k 4798756295330

Kupte si pár autobusů a položte DPP na záda.

+10/−3
26.11.2012 21:06
Foto

J64a85n 75J31i41r26á75s87e50k 7892248328225

myslíte Veolii nebo nějakého dalšího reg. dopravce? No to jste teda přestřelil kolegoRv

+3/−2
26.11.2012 22:05

J94o90s75e41f 77K40o22l48á49ř 7203938955488

Ne, já nemám na mysli okolí Prahy, ale Prahu. Přestřelili jste vy oba... doprava v Praze je regulována, nelze konkurovat DPP nebo si snad myslíte, že tomu molochovi DPP by už dávno někdo nekonkuroval? Samozřejmě, že ano, i přes ty 12 mld. dotace, které jdou do DPP každý rok z našich daní!!

0/−9
26.11.2012 23:13







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.