Diskuze

Pražský dopravce nakoupí za půl miliardy nové kloubové autobusy

Pražský Dopravní podnik nakoupí nové kloubové autobusy. V ulicích hlavního města by se tak měly objevit další desítky autobusů značky SOR, které již jezdí například na expresní lince 125. Podnik za autobusy zaplatí 470 milionů korun.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OL

jj dobra volba, zda se poporodni bolesti s kvalitou podvozku SORek jsou pryc, vozidlo je pohodlne, svizne a ekologicke /hybrid je rekneme trosku vykrik do tmy ale nebranim se mu/.

Takze shrnuto, podtrzeno, good choice :-) jen tak dal!

musim podotknout nebo spis doplnit ze CityBus je lehce za zenitem, a vozidlo toho typu presne odpovida tomu kdo jej navrhl - Renaut - auto s ku*dou. Musim rict bohuzel; pohodli, odpruzeni, vykon - vse spatne!

1 0
možnosti
VP

Ono SOR také není nic moc, je prakticky neprůchozí a pokud nemáte náladu si sednout do blešárny, není kromě kloubu a místa pro kočárky kde v klidu stát

0 0
možnosti
KD

K28a39r88e73l 36D54r70d61a

27. 11. 2012 8:27

SOR NA 125 

Když 125 startovala z Jižního Města a končila na Smíchově, zářily SORy čistotou a novotou. Nyní již připomínají kůlničku na dříví ve stylu vždy omšelé 271. Podle mě, obsloužit Horní Měcholupy - Petrovice, 18.500 lidí, je prostě jiný oříšek, než vozit zájemce za prací na Smíchov. Spojení 125 a 271 byla další chyba ROPIDu. Cesta přes Hostivař a Horní Měcholupy je samý retardér střídaný dírami ve vozovce a je to jak jezdit kamenolomem. ROPID SORy určené pro 125 prostě odepsal a zničil. Kolik našich peněz tak vyházel oknem se dá z článku pěkně odvodit.

Jinak SORy NB 18 považuji za vcelku vydařené. Pěkné bezbariérové řešení. Perfektní rychlý výstup a nástup cestujících ve městě. Jen mi vadí skleněné přepážky a strojky na jízdenky ubírající místo na tyčích pro držení stojících. Jinak na obrázku je hybrid. Nejen, že se mi nelíbí ta boule na střeše vzhledově, ale takové technologii nevěřím. Přijde mi, že to, co se údajně ušetří, končí v přepravě váhy elektrovýbavy.

2 1
možnosti
RC

R51e39n96é 45C92v51r22k43a42l

27. 11. 2012 10:39

Naprostý souhlas. Jen bych dodal k Vašemu postřehu o hybridu, že ještě navíc je daní za změnu motoru odstranění tří zadních sedaček - a tedy navíc nižší kapacita busu:-(

0 1
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
5 1
možnosti

P48e90t85r 22Š55k57o64d69a

27. 11. 2012 7:37

Přesně tak. Zíral jsem, že tam jezdí (relativní pojem) ještě to, co se v Praze vyřadilo z provozu před 15 - 20 lety.

1 0
možnosti

P14e63t64r 25Č89e61c37h

27. 11. 2012 0:40

proč jsou tyto noname autobusy stejně drahé jako mercedesy ?8-o

1 2
možnosti

P93e19t21r 79Š74k32o97d11a

27. 11. 2012 7:38

Jaký noname, je to značka SOR, což je docela známé.

0 1
možnosti
MZ

To jako že nebylo výběrové řízení? 8-o

1 2
možnosti
JK

J57o29s63e49f 43K82o43l98á10ř

26. 11. 2012 23:18

DPP je z 80% placen z daní... je to vlastně typický státní moloch... tam počítáte s výběrovým řízením? ;-D

0 4
možnosti
AS

Na lince 125 nejezdí jen nízkopodlažní kloubové SORy. Často na jižní spojce potkávám klasické staré kloubové Karosy.

1 4
možnosti
ŠT

a proc asi nakupujji nove??

0 1
možnosti
TM

V cenách autobusů se neorientuju, ale cena 6.4 mil za jeden mi nepřijde zas tak moc...

9 2
možnosti
JK

J75o32s47e66f 22K81o91l45á57ř

26. 11. 2012 20:59

Tři slova: Chce to konkurenci!!

1 13
možnosti
Foto

Kupte si pár autobusů a položte DPP na záda.

10 3
možnosti