- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
jj dobra volba, zda se poporodni bolesti s kvalitou podvozku SORek jsou pryc, vozidlo je pohodlne, svizne a ekologicke /hybrid je rekneme trosku vykrik do tmy ale nebranim se mu/.
Takze shrnuto, podtrzeno, good choice :-) jen tak dal!
musim podotknout nebo spis doplnit ze CityBus je lehce za zenitem, a vozidlo toho typu presne odpovida tomu kdo jej navrhl - Renaut - auto s ku*dou. Musim rict bohuzel; pohodli, odpruzeni, vykon - vse spatne!
Ono SOR také není nic moc, je prakticky neprůchozí a pokud nemáte náladu si sednout do blešárny, není kromě kloubu a místa pro kočárky kde v klidu stát
SOR NA 125
Když 125 startovala z Jižního Města a končila na Smíchově, zářily SORy čistotou a novotou. Nyní již připomínají kůlničku na dříví ve stylu vždy omšelé 271. Podle mě, obsloužit Horní Měcholupy - Petrovice, 18.500 lidí, je prostě jiný oříšek, než vozit zájemce za prací na Smíchov. Spojení 125 a 271 byla další chyba ROPIDu. Cesta přes Hostivař a Horní Měcholupy je samý retardér střídaný dírami ve vozovce a je to jak jezdit kamenolomem. ROPID SORy určené pro 125 prostě odepsal a zničil. Kolik našich peněz tak vyházel oknem se dá z článku pěkně odvodit.
Jinak SORy NB 18 považuji za vcelku vydařené. Pěkné bezbariérové řešení. Perfektní rychlý výstup a nástup cestujících ve městě. Jen mi vadí skleněné přepážky a strojky na jízdenky ubírající místo na tyčích pro držení stojících. Jinak na obrázku je hybrid. Nejen, že se mi nelíbí ta boule na střeše vzhledově, ale takové technologii nevěřím. Přijde mi, že to, co se údajně ušetří, končí v přepravě váhy elektrovýbavy.
Naprostý souhlas. Jen bych dodal k Vašemu postřehu o hybridu, že ještě navíc je daní za změnu motoru odstranění tří zadních sedaček - a tedy navíc nižší kapacita busu
Přesně tak. Zíral jsem, že tam jezdí (relativní pojem) ještě to, co se v Praze vyřadilo z provozu před 15 - 20 lety.
proč jsou tyto noname autobusy stejně drahé jako mercedesy
Jaký noname, je to značka SOR, což je docela známé.
To jako že nebylo výběrové řízení?
DPP je z 80% placen z daní... je to vlastně typický státní moloch... tam počítáte s výběrovým řízením?
Na lince 125 nejezdí jen nízkopodlažní kloubové SORy. Často na jižní spojce potkávám klasické staré kloubové Karosy.
V cenách autobusů se neorientuju, ale cena 6.4 mil za jeden mi nepřijde zas tak moc...
Kupte si pár autobusů a položte DPP na záda.