- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jó hnojárna, za bolševika 2. nejlehčí VŠ (po pajdáku v Boleslavi). Dnes hrdá ZU. "Studuje" se tam všechno (ale v jaké úrovni a kvalitě ?), snad i zemědělské obory. A protože je to "sranda" VŠ a udělá ji každej, kdo se umí podepsat, tak je na ni velkej nával a jezděj na ni všichni z celý Prahy a přilehlej i vzdálenejch vesnic. Tak se nedivme návalu v MHD. Já bejt ředitelem toho ústavu (výrazy jako rektor nebo děkan patří na VŠ nikoliv na školy pomocné či praktické), tak bych nařídil studentům v rámci TV a zvýšení kondice z Kulaťáku pěší dopravu, aby měli aspoň kondičku, když ne vzdělání a problém by byl vyřešen
Ano, pokutovat chodce na červenou, ale ne za stovku ale minimálně za 500 až 10000 jako řidiče. To by najednou bylo vzorných chodců. Na Hradčanskou jsou semafory fakt výplod dementa, když je pod nima podchod. Takhle se totiž dělá v Praze doprava. Ostatně ten pruh pro autobusy taky platí na Hradčanský 24 hodin, 7 dní v týdnu. Co se týče suchodáků, těm bych akorát naprděl, když protestujou proti obchvatu, který tam je naplánován od roku 1930!!!! Až přestanou dělat obstrukce, tak pak klidně.
Tak pravda, když je někde podchod, většina lidí může opravdu podchodem, tak se existence povrchového přechodu může některým zdát zbytečná. Ale mám otázku. Existuje do toho podchodu z obou stran také výtah? Pokud ne, tak je takový podchod naprosto nepoužitelný třeba pro vozíčkáře. A asi je to i obtížnější například pro lidi s kočárkem, nebo obecně hůře pohyblivé (těm by někdy pomohly alespoň eskalátory, ale ty, co si pamatuji, také nejsou z vestibulu na Hradčanské všude). Takže právě pro takové případy se nechává i možnost překonat vozovku po povrchu.
ŽELIVSKÉHO - DOBŘE ZRUŠENĚ TRAMVAJE
Doporučuji navštívit Želivského. Konečně zde byly zrušeny 3 tramvajové ostrůvky. Nově jsou jen 2. Byl zaslepen jeden vchod do metra. Místo toho zde vznikl široký ostrůvek pro cestující - úplná pěší zóna. Už se zde nemusí tísnit cestující na úzkém ostrůvku ofukováni smradem z kolony aut.
Byl nově přetvořen přechod pro chodce přes Vinohradskou. Není přímý, vytváří šikany. Vcelku bezpečné přecházení. Myslím, že chodec přechází na tři oddělené semafory. I když ta logika je děsná. Na Hradčanské to samé. Jeden semafor přes vozovku, druhý přes koleje, třetí přes vozovku. Na zelenou vlnu zapomeňte. Takže jdete přes a stále mačkáte tlačítka a čekáte. Takže je lépe chodit na červenou. S čímž se asi počítá. Čekám jen měšťáky, kdy si z pokutování chodců udělají na "bezpečných přechodech" byznys. Ach jo.
Včera jsem se projel v poledne ze Žižkova na Letnou. Jeli společně dlouhá 5 a 26 po stejné trase a překáželi si v zastávkách. Všude tramvají jak psů, že chodec nepřejde přechod. Dopravní ruch v Praze uměle vyrábí tramvajová MHD. A poloprázdné tramvaje převáží v poledne 5 cestujících.
Když si to porovnám s narvaným metrem ve 21-22 hodin, které nestíhá v desetiminutových intervalech převážet fandy či lidi z divadel a tréninků, tak mě jímá zlost za to pitomě nastavené šetření ROPIDu.
Jinak koukám a od 8.12. budou nové jízdní řády. Co tak kontroluji, je to bez zásadních změn.
je to téměř beze změn. Jen ten jeden človíček za den, co nastupuje na ČSAD Smíchov, bude muset stát tak, aby ho tramvaják viděl
Všichni řeší problém s dopravou ale ten problém je jinde - neskutečně nesmyslné rozšiřování VŠ "vzdělání" v této republice. Ještě před 5-10 roky platilo že maturitu může mít i naprostý PÍP jako řezník apod. A dneska? VŠ tituly si běžně dělají blbečci, kuchaři, atd. Vědomosti VŠ absolventů jsou naprosto tragické, častoi neumějí ani základy jako pravopis, na technické škole půlka studentů neumí ani trojčlenku.
Poznámka - nemám nic proti žezníkům, kuchařům a jiným manuálům. Pokud jsou šikovní vydělají si kupu peněz za poctivou práci. Ale nemají mít sakra maturitu nebo dokonce titul. PROČ proboha??
Proč? Protože ČR byla dlouho kritizována z různých mezinárodních organizací, že je tady málo lidí s VŠ. Že to bylo proto, že úroveň středního vzdělání byla mnohem výše než jinde, to už nikdo neříkal. Tak se to začalo všechno uvolňovat, maturitu má kdekdo, úroveň středního vzdělání klesla a VŠ taky. Jinými slovy - dnešní vysokoškolák je na úrovni středoškoláka před 30 lety. Ale zato můžeme říkat, že máme hodně vysokoškoláků.
Musí doopravdy všechny busy ze Suchdola končit na jednom konci Vítězného náměstí když nejbližší tramvajová zastávka je asi 300 m? Nemohla by jedna z linek končit na Špejchaře a druhá třeba na Smíchově?
Ta kumulace do jednoho místa, navíc bez přímé návaznosti je naprosto nesmyslná.
A co takhle už konečně popřemýšlet o prodloužení tramvajové tratě z Podbaby. Neni to zase až tak daleko - jen asi 4km.
Samozřejmě za předpokladu, že to bude levnější než ten stometrovej úsek, co tam otevřeli nedávno.
Autobusem do Suchdola jsem nikdy nejel, takže nevím, jak zastávka v Dejvicích vypadá... Ale mohl by mi někdo, kdo ví, vysvětlit, kde vzniknul problém? Hnojárna se přece nepostavila letos v létě, jaktože se dřív nepsalo o přetékajících ostrůvkách?
Těch problémů je několik, "Hnojárna" se za posledních pár let neuvěřitelně rozrostla, studentů je mnohem více, možná i několikanásobně. A pak, jak už psali přede mnou, hlavně absolutně pitomé, šílené a zločinné "zklidnění" Jugoslávských partyzánů.
Zrušte nesmyslné semafory a málo využívaný pruh pouze k odbočení vlevo u stanice Podbaba, zrušte zúžení u stanice Čínská, kde když stojí autobus tak blokuje veškerý provoz z Vítězného náměstí směrem dolů, nebudou se dělat kolony a může jezdit víc autobusů. Jenže to by někdo musel uznat, že vymyslel úplné hlouposti a přiznat vlastní chybu co?
hlavní průšvih je zúžení před "kulaťákem", autobusy který maj jet z dejvický na ní ještě ani nejsou a trčej v zácpě na Jug.partyzánech... v dobách kdy byly na kulaťák zespoda dva připojovací pruhy to zdaleka nebylo tak hrozný...