- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Hi hi, ve špičkách jsou všechny směry zatíženy skoro stejně, takže jakékoli dynamické řízení stejně konverguje k pevným dobám zelených. No a mimo špičky a v noci je politika MHMP mít všude červenou a všude stát a zpomalovat. Tak nějak nevím, kdy se to využije? ;-)
Je to celkem jednoduché a nestálo by to tolik.
Co kdyby pražáci začali více využívat MHD místo hoho, aby jezdili každý svojim autem. Proto bych zavedl mýto a poplatky. Oni by si to Ti řidiči rycle rozmysleli zda použít auto nebo MHD kartu za 550Kč.
Chápu, že nejste z Prahy, jinak byste takhle neblábolil. Více využívat MHD? Mimo špičku je to celkem jedno, a ve špičkách je už tak MHD narvaná, že se žádný větší objem lidí do ní nevejde!
Vzhledem k tomu, že jezdím i v noci, kdy jsou ulice poměrně prázdné a minimální provoz, jsou semafory na hlavních tazích nastaveny na červenou vlnu. Ptal jsem se na to jednoho policajta a ten mi vysvětlil, že je to proto, aby v noci nejezdily auta po Praze stovkou a více. Proč ale neuděli průjezdnost na rychlost 50 km mi nikdo nevysvětlil.Takže budem možná jezdit ve dne plynujeli.
Ono by totiz doslo na to, ze by ridici jeli 80, pred semaforem zpomalili na 50 a za nim zase 80 (a vic). Takhle se nevyplati tolik zrychlovat. Druha strana mince - soucasny stav zvysuje hluk a emise...
No pokud to budou navrhovat ti samí odborníci, kteří vymysleli zůžení magistrály u I.P.Pavlova, či zůžený nájezd na kulaťák, tak potěš koště.