Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Praha a Středočeský kraj začaly jednat o propojení integrované dopravy

O sloučení středočeské a pražské integrované dopravy v jednu takzvanou metropolitní uvažuje nové vedení Středočeského kraje. Lidé by se pak s jednou jízdenkou dostali ze středních Čech až do centra metropole. Uvažuje se i o zavedení čipové karty podobné pražské Opencard. První jednání proběhlo minulý týden.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J34a46r63o27m60í19r 34K93a64p49l74a73n 1612920694340

Už aby to bylo:

Příklad:

Měsíční dojíždění (cestující vlastní Openkartu)

Praha-Mělník   - dnes s ČSAD StČ. cca 2112 Kč, - PID (348/471, vlak/471) 920 Kč

Je jen málo okresů, kde tak viditelně okrádají vlastní občany.

0/0
3.12.2012 11:45

B59o31h77u43s74l46a55v 63K50r73á59l56í87k 2791670419286

To by mě zajímalo, jak vás okres může okrádat. A o tom, že by existovalo nějaké okresní občanství, také nic nevím.

0/0
3.12.2012 16:16

J94a15r87o28m77í56r 76K65a83p47l67a80n 1122270504440

Nesmysl. Návaznosti fungovaly maximálně u vlaků a to né vždy. Autobusy na vlak čekaly i v minulosti jen ve vyjímečných případech a vzájemně na sebe, jen když to bylo zapsáno v JŘ (což platí i dnes).

+1/−1
3.12.2012 11:43

B31o41h78u29s57l45a49v 14K42r68á19l27í80k 2931700449516

Leckde se návaznosti mezi autobusy dodržují. Řidič autobusu totiž má přímou zpětnou vazbu - pokud by na cestující kašlal, tak mu to dají sežrat.

0/0
3.12.2012 16:18

M35a13t28o51u58š 84B39á96r50t31a 4816640426748

Jen tak na Středočechy, patří jim to, ať si taky užijou

+1/−3
3.12.2012 11:32
Foto

I93g18o32r 88C91h54o76v44a45n29e58c 1303368347938

Hezke ilustracni foto s busem s napisem Bratislava...

+3/0
3.12.2012 11:23

M71a78r37t58i88n 53R96u42z10i98c24k22a 1782478666677

;-D

0/0
3.12.2012 18:28

L55u17b31o90š 17S91e46d58l30á19č57e85k 5252830703828

Pomalu se začínají naší vládci vracet,co před pár lety zničily.Dříve byla doprava pod státem,fungovala návaznost spojů na přestupy atd.Pak vše rozparcelovaly a návaznost spojů byla v háji. Ted zas pomalu objevují výhody jednotného systému v dopravě.;-D

+1/−9
3.12.2012 11:00

B24o96h85u67s71l26a25v 96K54r94á55l34í87k 2421420469646

To za komunistů bylo vše integrované, že? Autobus ČSAD čekal na městský autobus, na železnici platil lístek z MHD i z ČSAD a vyhledávač spojení dokázal zkombinovat všechny druhy dopravy podle potřeby, jak se jistě dobře pamatujete? Máte fakt přehled o "vašich vládcích".

+1/0
3.12.2012 16:14

L51u78b14o64š 13S11e54d63l40á13č92e97k 5712540673658

Nepíšu že byla doprava integrovaná,že lístek z vlaku platil na autobus a opačněm, ale jízdní řády byly sestaveny tak,aby ta návaznost mezi spoji autobusů byla,což dnes ve větší míře není.Vyhledávač spojení nedokázal nic,protože nic takového přecí ještě nebylo.;-D.

0/−3
3.12.2012 16:43

B76o57h37u67s62l12a52v 15K75r37á75l88í53k 2601580649896

Zřejmě pocházíte z jiného kraje, než jaké znám já. Tehdy ještě ani neexistovala v ČSAD, MHD ani na železnici taktová doprava, natož nějaký proklady nebo návaznosti. Pokud nějaké byly, tak spíš ojedinělé a nahodilé. Systémy MHD a příměstské dopravy byly od sebe naprosto oddělené, a to dokonce i tam, když je provozoval stejný závod ČSAD. Teprve když byly rozrušeny dílčí monopoly ČSD, ČSAD a městských DP, začaly být vytvářeny aspoň v mezích regionů nějaké jednotné dopravní systémy.

+4/0
3.12.2012 16:59

M30a47r36t43i24n 61R93u43z62i94c88k48a 1172118446957

Fungovala navaznost vlak-bus, ale jen kdyz vlak nemel zpozdeni, coz bylo temer vzdy, a kdyz zpozdeni nemel bus, coz taky bylo celkem casto. Jizdni rady se sice na zastavku dostali, ovsem vylep dostal takovej zahul, ze casto nebylo nic k precteni, zastavky se nehlasili ani v MHD, a dost casto se stalo, ze spoj "vynechal" velmi bezny vyraz proto, kdyz spoj vubec nejel i kdyz jet mel...

+1/0
3.12.2012 18:33

Z69d96e22n93ě20k 31J36o27n19á31š 9491169646250

Hlavně taky povolte konkurenci a volnou soutěž v dopravě. Zatímco do Kladna jezdí jeden bus za druhým, tak do Berouna jezdí přecpané busy jednoho dopravce. Takže kdo může, utekl do auta.

+8/−1
3.12.2012 10:50

B32o11h57u11s12l56a54v 70K66r35á11l50í53k 2791120989216

Víte snad o někom, komu zamítli licenci na linku do Berouna?

+1/0
3.12.2012 16:08







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.