- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jako první se postaví to, čím se bude snadněji tunelovat pražská městská pokladna.
Lidi co si stěžují nebo jsou dokonce překvapeni, že jim za bárákem vyroste dálnice si za to povětšinou mohou sami. To že je tam ta stavba naplánována se ví určitě už desítky let. Ze svého rozhodnutí se tam nastěhovali i možná z pohledu nižších nákladů na bydlení, které je v těchto lokalitách často levnější. Chtěli ušetřit, tak ať si šetří. Stejný případ jsou další stavby jako letiště apod. Ty lidí to vědí už dlouhá léta a pokud se tam s tím vědomím nastěhovali, tak do toho nemají co mluvit. Chápu pokud se chtějí domluvit na nějakých protihlukových opatření nebo lávkách atd, ale rozhodně nemají nárok jakkoli blokovat stavbu.
Podle mně je to postupná likvidace bývalé krásné Prahy. Stále se staví jen dálnice,tunely,cyklostezky a bourají se i historické budovy a místo nich se staví jen Supermarkety. FUJ
Tyhle radiály a obchvaty vůbec do bývalé krásné Prahy nezasahují.
Takže ideálně postavit vše najednou anebo po částech a otevřít to až za 40 let? Ani jedno není bohužel reálné.
Obávám se, že se nedožiji toho, až se to "dostaví"... 40 let? to budem možná čekat na dostavbu R35 a zprovoznění paralelního spojení s D1 do Ostravy. Tady jsme v ČESKÉ REPUBLICE.
Chtěl jsem si koupit v Botanice byt, ale pak jsem v plánech zjistil, že se plánuje Radlická r. nekoupil jsem. Ti další co koupili, jejich blbost.
A ono by stačilo těch 500 metrů zapustit do jednoduchýho povrchového tunelu.
"na život lidí a životní prostředí" všechno takové na jednu stranu zhoršuje situaci lidí, kterých se to dotýká. O tom není pochyb. Ale takové postihy ve prospěch civilizace snad všichni občané zažili síťově v nejrozličnějších podobách. Sprosté je, že ti, kterých se to týká, řvou ve svůj prospěch, a je jim jedno, když si vykřičí své, že to může postihnout druhé, kterým to řvaní ve svůj prospěch tak nejde. Nejhorší je, že ti "ublížení" jen nahrávají politickým silám, které se programově staví proti všemu, co pomáhá člověku, co nová doba přináší.
jenže ti ublížení v Jinonících jsou asi spkojeni s tou řadou kouřících aut v Radlické ulici. I jim RR výrazně pomůže, akorát, že v ČR musí káždá pavlačová bába sepisovat petice a prudit.
Nevím proč řikáte pár lidem z Jinonic (lidé ze západního města). Tady všichni čekáme na RR jak na smilování.
Ze všech těch staveb nejvíce chybí Severní spojení, které bude jako poslední. Je sice úžasné, že otevřou Blanku, ale tím akorát převedou dopravní problém na druhý břeh - křižovatka s Holešovičkama to ani nemůže pobrat, už dneska je to jedno z nejzacpanějších míst v Praze (spolu s 5. května). Radiály má cenu budovat, až budou hotové okruhy.
Vážně by mě zajímalo kdo tam sedí a vymýšlí to... Jejich provizorní řešení, tunel v Ulici v Holešovičkách - jako OK, určitě je to dobrá věc i křižovatky na Průmyslové, ale neřeší to danou situaci... Už vidím, jak někdo bude jezdit do Letňan a Průmyslovou zpátky... Trochu velká zajížďka... Pokud nemají peníze, tak dokončit Vysočanskou radiálu a napojit ji na Blanku, jezdit přes Letňany je nesmysl...