Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Pražský dopravce reklamuje u nových tramvají ForCity stovky závad

Pražský Dopravní podnik reklamuje u nových tramvají ForCity téměř pět set závad. Podle ředitele Milana Křístka se některé závady opakují. Výrobce tramvají Škoda Transportation tvrdí, že některé reklamace jsou neoprávněné. Dopravce by měl příští rok odebrat dalších 32 vozů, zřejmě si na ně bude muset půjčit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P63a64v83e52l 95V58l57a42s 4425823640404

Jsou nesrovnatelně lepší než předcházející s karoserií od Porsche, kde si lidi v úzkých uličkách šlapou po nohách a padají ze schodů. Nedosahují sice kvality nových tramvají ve Vídni, které jsou nízkopodlažní v celé délce ve výši nástupního ostrůvku, ale aspoň něco.

0/0
31.12.2012 22:14

A30l23e96š 94M79e37t26l68i68c73k44ý 4332794624409

Jediné co mi u těchto tram vadí jsou ty sedačky, jsou kluzký a když zastavuje lidi sklouznou dolu a když se rozjíždí tak taky - teda hlavně malé děti...Ale chápu to zhlediska údržby...

+1/−2
20.12.2012 19:29

J34a50n 57M80a38j96e56r 5337927

Přesně. Ty sedačky jsou hrozný. Jinak je ale svezení v tomto typu tramvaje výborné.

+1/−1
21.12.2012 6:15

P93a39v73e59l 46V13l38a21s 4585973260124

Dají se z nich snadno odstranit žvýkačky. Z předcházejících těžko a tak  obsložily řadu kalhot.

0/0
31.12.2012 22:09

K72a44r88e79l 43H47a94n24o78u60s34e76k 6796117576241

jezdím v centru a mám zřejmě smůlu na špatnou linku, novou tramvaj vidím asi tak často jako Eskymáci plážový volejbal... dnes na lince busu 207 přijel bus, který snad pamatoval soudruha Štěpána, když ještě chodil do pionýra... smrad, že mi to připomnělo Budapešť a tamní staré Ikarusy.... zřejmě jdeme karibicko-balkánskou  cestou - tedy peníze do Karibiku a dopravní prostředky bereme na revanš z Balkánu...

+5/−3
20.12.2012 18:47

J81a53n 91M26a49j70e85r 5827317

To máte opravdu smůli. Já s ní jezdím obden.

0/0
21.12.2012 6:16

T94o24m97á30š 51Š50t80e36c 4338550185937

To sa im to machruje „nebola to porucha na električke, ale príliš citlivo nastavený diagnostický systém“. Čo mi hovorí návod na použitie? V prípade, že diagnostika hlási poruchu je vozidlo neschopné ďalšej služby a musí byť pristavené na opravu. Ak by to DPP neurobil, lebo je to „len precitlivelá diagnostika“, tak by mu zas Škoda zrušila záruku, lebo jazdí s vozidlom signalizujúcim poruchu (jazdite autom ak svieti kontrolka servisu motora s tým, že už to robilo veľakrát a nikdy to nič dôležité nebolo a bavte sa potom so servisom o záruke). Takže milá Škodovka, nás to nezaujíma – diagnostika hlási poruchu, je tam poruch a opravuj! (Nám je jedno, či je porucha v diagnostike, alebo skutočne tá hlásená.)

+5/−1
20.12.2012 18:07

Š17t76ě89p55á58n 79F60r23a34n68c32l 8364629444260

Otázkou ale je, kdo tu příliš citlivou diagnostiku nastavil. Pokud Škodovka, pak máte pravdu. Pokud DPP, pak jí nemáte a chyba je (jako obvykle bývá) u uživatele...

0/−2
20.12.2012 21:34

J72i20ř56í 93K27r92e59j25č65í29k 2637618134356

Vy si řídící jednotku v autě nastavujete sám ? Předpoklám že ne...

+1/0
20.12.2012 22:55

Š38t29ě31p90á35n 44F97r18a71n80c40l 8344519774800

Ne. Ale taky s autem nejezdím do škodováckýho servisu, ale do menšího, kde mám lepší služby. A tam mi to auto nastaví tak, jak si řeknu...

0/0
21.12.2012 7:55

J88i39ř97í 25K87r46e20j59č44í60k 2987898834406

Ale ta zodpovědnost za nastavení je stále na nich, že...

+1/0
22.12.2012 11:39

M39i92c60h95a61l 30D43r92u16h40y 6520890371221

Nevidim v tom zadny zasadni problem. U takovychto velkych projektu a novych technologii se vzdy nejake problemy najdou. Jde jen o to jak se odstrani. 15T je koncepcne celkem podarena tramvaj a da se rict, ze po neprekonatelne T3 to nejlepsi co jsme tu kdy meli.

+12/−1
20.12.2012 17:40

P48a32v46e61l 34K73r86a47m74e32r 9153197509825

přesně tak. Ale lobbisté jsou dobře placení a mají celkem slušné prostředky.

+3/0
20.12.2012 17:42

P21e41t90r 83H97r27o86m50á11d41k89a 1809292685958

A T3 taky měla svého času dětské nemoci. Když už se objednalo něčeho stovky kusů, tak aspoň že to je T15. Taky mohli rovnou vzít Porsche...

+2/0
20.12.2012 19:56

J14i18ř56í 93K29r31e32j22č76í53k 2327158644156

To já právě vidím ty stovky závažných problémů, okecávaných lobisty ze škodovky. Termín kosmetické vady je u nepojízdných vozů z jejich úst už proslulý...

+1/−1
20.12.2012 22:57

R22a31d38e24k 33D52v33o29ř21á98k 3530238307442

Je marné se rozčilovat. V dnešním korupčním prostředí to funguje IMHO takto:  předražíme produkt--- zkorumpujeme hlavní politické strany  zleva i zprava dodáme produkt, který ještě není odladěn, ale protože částka byla dosti vysoká a tak nelze smlouva vypovědět....  doladíme produkt (možná) na místě za prachy zákazníka.

+4/−5
20.12.2012 17:39

P95a59v91e83l 15K28r15a36m11e11r 9923877909195

Doporučoval bych rakouský přístup. Žádná supermoderní "kvalita" ale spolehlivost a pohodlí. Navíc k městu s bohatou historií pravděpodobně nepatří žádné kosmické lodě ale něco, co vypadá a také funguje solidně R^

+3/−4
20.12.2012 17:35

K67a71r31e73l 63N44o46v35á76k 1590893530710

Mluvíte o tom stejném Rakousku, jehož hlavní město jako první (a téměř i poslední) nasadilo v 90. letech do provozu neozkoušené "ULFy", dodnes vynikající svou přetechnizovanou konstrukcí? Když se objednávalo, tak ještě nebyl ani prototyp, prakticky stejné je to s 15T.

+6/0
20.12.2012 18:03

M61i84l37o81s30l77a19v 90M41l56a72d23y 1803101934252

KIdyž už napíšete takoouhle naštvávací reportáž, tak vyjmenujte přesně co kde nefungovalo, a co kdo neuznal. Takhle si někteří méně rozumově vybavení jedinci hned usmyslí, že šlo určitě o nějaký podfuk a okrádání.

+15/−1
20.12.2012 17:14

J12i23ř31í 58D44i38a11t40k81a 6908556790611

Máte pravdu. Co si také myslet o slmouvě, kterou nejde vypovědět. :-/

+3/−4
20.12.2012 17:54

J23o65s16e55f 37Z61a63h49á26l65k16a 4693419588796

To je ale problém obou stran na té smlouvě podepsaných. Jedna to navrhla a druhá akceptovala. A Mnichovský diktát nejde ...

+1/0
20.12.2012 18:46

M88a26r90t30i64n 35P81e43t86r 6403492128499

Ovšem které straně to vyhovuje je zcela jasné, kolik firem má to štěstí, že má nevypověditelně zajištěnu poptávku na šest let dopředu... A na druhé straně byl pravděpodobně někdo, kdo byl k tomuto motivován, ovšem ne zájmem o veřejné blaho :-/

0/−1
20.12.2012 19:11

J80i89ř94í 27K44r61e94j59č56í74k 2547668634486

Co kde nefunguje je snad dostatečně medializováno a není třeba to donekonečna opakovat. Stačí jen trochu zájmu o věc...

0/−1
20.12.2012 23:00

A73l15e92š 38M67e69t81l11i11c39k87ý 4402574404339

tomu se říká hospodařit - tram maj chyby,ale nejde zrušit smlouva, skarta je na dvě věci,ale nejde zrušit smlouva.. a další a další, sakra, kolik na toto si prasklo obálek....[>-];-O[>-]

+7/−9
20.12.2012 16:50







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.