Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Praha chystá nové tramvajové tratě. Povedou na Dědinu a do Slivence

Praha se do budoucna může dočkat třinácti nových tramvajových tratí. Výstavba většiny z nich je plánována až za dlouhou dobu. Výjimkou jsou tratě do Slivence a na Dědinu. Přes tři a půl kilometru nových kolejí by se mohlo začít stavět po roce 2014, možná už v roce 2015.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K84a97r29e32l 11D69r61d11a 6194252667

DĚDINA? TRAMVAJOVOU LOBBY NECHÁPU

Měl jsem za to, že je řeč o Evropské. A není. Koleje půjdou přes místní komunikace, kde se budou rušit pásy zeleně. Tomu říkám ekologický počin. A točna bude v poli a nedostane se ani k nákupnímu centru. Bravo! :-/

Těšil jsem se na civilizované spojení na letiště a skutek utek a s letištěm to opět vypadá pěkně na dlouho. :-/

Co to je za "poudačky" se zachováním přímého spojení do centra Prahy 6 nejen na metro? To jako, že se plánuje napojení Dědiny autobusy jen na Veleslavín? No bravo! Takže honem honem postavit tramvaj paralelně z metrem, než to bude zbytečná investice. Ach jo. Ono snad hrozí zrušení tramvají v Praze, že se "tramvajáci" pouští do tak hloupých projektů? Počítám, že jednou metrem budu z Dědiny v centru Prahy 6 za 10 minut. Tak hlavně že zde bude tramvaj, co to samé pojede 25 minut. ;-)

0/0
3.1.2013 21:05
Foto

T93o57m64á24š 58K18i10r82o18v 1155258285907

Já jsem na Barrandově jeden čas bydlel, takže vím, že autobusy ze Smíchovského nádraží jezdí v určité časy hodně "nacpané", takže prodloužení trati přes Holyni do Slivence by hodně pomohlo. Jen jsem si myslel, že trať povede z nynější konečné rovně k okraji Holyně (bývala tam konečná autobusu 248), pak se stočí elegantním obloukem ke Slivenci, podjede "Barrandovskou" ulici a "někde" na okraji Slivence by byla smyčka. Tak to holt bude jako na konečné metra v Letňanech

+1/0
3.1.2013 8:07

M46a23r91i27á95n 32V88o97j13t95e11k 2644277959158

Kdyby už radši opravili trať v Poděbradské :-P

0/−1
2.1.2013 20:42

M38a36r81i60á24n 18V58o10j80t37e17k 2894867219168

Díky neschopnému Dopravnímu podniku za mínus. :-P

0/0
3.1.2013 20:18

M25a68r79t38i85n 87S77o43u14š86e36k 8678903609635

Postavit trať v poli je podle technického ředitele Dopravního podniku Jana Šurovského levnější? 

.

To asi ještě nezjistil, že i ta pole jsou v Praze drahá!

.

Další inovací bude stavění tratí v polích na Vysočině. Bude to extra levné!

+1/−3
2.1.2013 17:12

R58o40b21e94r53t 81P32l64o14c81h 4876232201893

Ru Dědinu chápu, ten Slivenec moc ne. A hlavně třeba nechápu, proč ta konečná na Barrandově nebyla postavená tak, aby se tam případně dala dále prodlužovat ta trať, protože o jejím případném prodloužení se mluvilo už tehdy?!

+4/0
2.1.2013 16:38

J88i41n11d86ř96i80c41h 84K88u20c26h60a91ř 4776733868

a nebylo by jeste levnejsi misto koleji polozit asfalt a vyhradit pruh pro trolejbusy?

+1/−9
2.1.2013 13:54

L50u66k48á27š 77N76o77v91á66k 4336916142743

zavedení trolejbusů by vyšlo hodně draho, to je ekonomická sebevražda.

+3/0
2.1.2013 15:36

R55o96b73e66r53t 25P54r35a80ž92á79k 4318736505110

Trolejbusová trať není jen pruh navíc a nad ním dráty. Jsou to taky měnírny, technické zázemí a podobně. To Praha dávno zlikvidovala a tudíž by to byl velmi, velmi drahý špás.

0/0
3.1.2013 10:17

L77u92c88i54a89n 26P41a30p74a92z21i21a63n 5194297721875

Jak je vidět, je velmi dobře, že jsme v EU, protože jinak bychom patrně nepostavili ani km nových tratí. Dědek Klaus toto zapomněl ve svém projevu zdůraznit, místo toho tradičně tlachal, ale jak je vidět z praktického života obyčejných, tak bez našeho členství v EU by se nám žilo ještě hůř. Vždy si to připomínejme, když slyšíme nenávistné projevy lidí, kteří vůbec netuší, že klady našeho členství převažují a hlavně je to o nás s námi. Těším se na nové tramvajové tratě v rámci velké Prahy!

+5/−8
2.1.2013 13:27

R36u19d42a 22S51l93a48v61í28k 5603688736671

To se z EU jen vrací malá část těch peněz, co tam každý rok musí ČR nacpat.

+6/−3
2.1.2013 14:23

L94u14k35á75š 23N73o44v47á23k 4576246752983

žijete v nevědomosti pane :-)

A že je problém s čerpáním? to je problém jen a jen korupce v ČR.

+3/−1
2.1.2013 15:36

A72l42e13x90a26n60d30r 90K93o63s18t87k36a 5979496919716

Hm, Letňany. Ve své mladistvé naivitě jsem se domníval, že se metro postaví až k nákupnímu centru. Namísto toho končí tam kde končí že? Jestli bude Slivenec stejný, tak potěš koště.

+7/0
2.1.2013 13:23

P65e71t56r 16H96r16o85m86á95d55k37a 1509232605288

vy byste rád sponzoroval napojení tesca na metro, že?

0/0
3.1.2013 21:53

M46a52r30t15i58n 37S44o17u52š75e10k 8508273879855

Tak počkat! Jaký Slivenec, jaká Dědina?

.

Modří soudruzi z ODS nám přeci slíbili tramvaj na Jižák!

.

Má přece stavět v zastávkách "Aquapark" a "Mrakodrap Háje"!!!

0/−6
2.1.2013 13:21

R74o93b55e51r91t 51P29r92a75ž35á27k 4148306155910

Taky rychle vrátit tramvaje na Pankrác.

+3/−5
2.1.2013 13:14

A50l80e12x88a51n83d77r 43K43o43s30t64k13a 5399956659676

Myslíte obnovit smyčku na Kačerově? Teď by to zajisté smysl mělo, ale co s výstavbou metra D? Až Kačerov nebude přestupní stanicí mezi metrem a asi desítkou autobusů.

+3/−1
2.1.2013 13:20

R97o19b79e42r93t 70H68o76m26o58l54k79a 2410332242121

Desítkou? Skoro bych řekl 2x víc :-)

0/0
3.1.2013 7:02

R60o35b29e47r38t 45P12r95a59ž21á18k 4708866255620

Smyčka na Kačerově je z prostorových důvodů neobnovitelná. Ale co takhle nemocnice Krč? Z Budějovického nám. Vyskočilovou, Michelskou a Vídeňskou.

0/0
3.1.2013 10:04





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.