Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Praha chystá nové tramvajové tratě. Povedou na Dědinu a do Slivence

Praha se do budoucna může dočkat třinácti nových tramvajových tratí. Výstavba většiny z nich je plánována až za dlouhou dobu. Výjimkou jsou tratě do Slivence a na Dědinu. Přes tři a půl kilometru nových kolejí by se mohlo začít stavět po roce 2014, možná už v roce 2015.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K74a75r23e41l 66D15r89d74a 6574192817

DĚDINA? TRAMVAJOVOU LOBBY NECHÁPU

Měl jsem za to, že je řeč o Evropské. A není. Koleje půjdou přes místní komunikace, kde se budou rušit pásy zeleně. Tomu říkám ekologický počin. A točna bude v poli a nedostane se ani k nákupnímu centru. Bravo! :-/

Těšil jsem se na civilizované spojení na letiště a skutek utek a s letištěm to opět vypadá pěkně na dlouho. :-/

Co to je za "poudačky" se zachováním přímého spojení do centra Prahy 6 nejen na metro? To jako, že se plánuje napojení Dědiny autobusy jen na Veleslavín? No bravo! Takže honem honem postavit tramvaj paralelně z metrem, než to bude zbytečná investice. Ach jo. Ono snad hrozí zrušení tramvají v Praze, že se "tramvajáci" pouští do tak hloupých projektů? Počítám, že jednou metrem budu z Dědiny v centru Prahy 6 za 10 minut. Tak hlavně že zde bude tramvaj, co to samé pojede 25 minut. ;-)

0/0
3.1.2013 21:05
Foto

T72o94m64á23š 49K30i82r98o94v 1605478435717

Já jsem na Barrandově jeden čas bydlel, takže vím, že autobusy ze Smíchovského nádraží jezdí v určité časy hodně "nacpané", takže prodloužení trati přes Holyni do Slivence by hodně pomohlo. Jen jsem si myslel, že trať povede z nynější konečné rovně k okraji Holyně (bývala tam konečná autobusu 248), pak se stočí elegantním obloukem ke Slivenci, podjede "Barrandovskou" ulici a "někde" na okraji Slivence by byla smyčka. Tak to holt bude jako na konečné metra v Letňanech

+1/0
3.1.2013 8:07

M58a60r38i59á10n 46V80o93j18t46e96k 2834687229208

Kdyby už radši opravili trať v Poděbradské :-P

0/−1
2.1.2013 20:42

M73a70r34i61á89n 66V71o37j88t19e66k 2374557709398

Díky neschopnému Dopravnímu podniku za mínus. :-P

0/0
3.1.2013 20:18

M29a37r41t51i81n 15S75o40u74š21e38k 8878643589675

Postavit trať v poli je podle technického ředitele Dopravního podniku Jana Šurovského levnější? 

.

To asi ještě nezjistil, že i ta pole jsou v Praze drahá!

.

Další inovací bude stavění tratí v polích na Vysočině. Bude to extra levné!

+1/−3
2.1.2013 17:12
Foto

R39o80b18e71r35t 34P36l85o52c14h 4856332481493

Ru Dědinu chápu, ten Slivenec moc ne. A hlavně třeba nechápu, proč ta konečná na Barrandově nebyla postavená tak, aby se tam případně dala dále prodlužovat ta trať, protože o jejím případném prodloužení se mluvilo už tehdy?!

+4/0
2.1.2013 16:38

J42i19n35d32ř78i26c69h 51K27u39c15h96a39ř 4596503618

a nebylo by jeste levnejsi misto koleji polozit asfalt a vyhradit pruh pro trolejbusy?

+1/−9
2.1.2013 13:54

L78u17k78á31š 78N85o28v82á45k 4156926512883

zavedení trolejbusů by vyšlo hodně draho, to je ekonomická sebevražda.

+3/0
2.1.2013 15:36

R46o95b81e36r89t 41P11r12a65ž85á41k 4978866635780

Trolejbusová trať není jen pruh navíc a nad ním dráty. Jsou to taky měnírny, technické zázemí a podobně. To Praha dávno zlikvidovala a tudíž by to byl velmi, velmi drahý špás.

0/0
3.1.2013 10:17

L66u37c93i76a45n 89P35a77p54a27z69i56a90n 5514867721335

Jak je vidět, je velmi dobře, že jsme v EU, protože jinak bychom patrně nepostavili ani km nových tratí. Dědek Klaus toto zapomněl ve svém projevu zdůraznit, místo toho tradičně tlachal, ale jak je vidět z praktického života obyčejných, tak bez našeho členství v EU by se nám žilo ještě hůř. Vždy si to připomínejme, když slyšíme nenávistné projevy lidí, kteří vůbec netuší, že klady našeho členství převažují a hlavně je to o nás s námi. Těším se na nové tramvajové tratě v rámci velké Prahy!

+5/−8
2.1.2013 13:27

R28u62d79a 42S32l69a49v27í48k 5583238316471

To se z EU jen vrací malá část těch peněz, co tam každý rok musí ČR nacpat.

+6/−3
2.1.2013 14:23

L33u91k32á49š 25N17o20v26á15k 4976206282373

žijete v nevědomosti pane :-)

A že je problém s čerpáním? to je problém jen a jen korupce v ČR.

+3/−1
2.1.2013 15:36

A19l29e84x20a60n77d22r 17K79o33s82t45k44a 5679546589956

Hm, Letňany. Ve své mladistvé naivitě jsem se domníval, že se metro postaví až k nákupnímu centru. Namísto toho končí tam kde končí že? Jestli bude Slivenec stejný, tak potěš koště.

+7/0
2.1.2013 13:23

P41e22t55r 17H92r77o33m51á35d78k61a 1179222645688

vy byste rád sponzoroval napojení tesca na metro, že?

0/0
3.1.2013 21:53

M24a94r59t29i41n 37S97o44u19š39e53k 8678493139805

Tak počkat! Jaký Slivenec, jaká Dědina?

.

Modří soudruzi z ODS nám přeci slíbili tramvaj na Jižák!

.

Má přece stavět v zastávkách "Aquapark" a "Mrakodrap Háje"!!!

0/−6
2.1.2013 13:21

R49o65b66e19r66t 97P71r30a26ž51á60k 4688346975590

Taky rychle vrátit tramvaje na Pankrác.

+3/−5
2.1.2013 13:14

A98l67e68x23a31n48d17r 34K26o68s42t76k46a 5769496199836

Myslíte obnovit smyčku na Kačerově? Teď by to zajisté smysl mělo, ale co s výstavbou metra D? Až Kačerov nebude přestupní stanicí mezi metrem a asi desítkou autobusů.

+3/−1
2.1.2013 13:20

R47o54b39e95r50t 12H97o70m51o74l43k77a 2790682732451

Desítkou? Skoro bych řekl 2x víc :-)

0/0
3.1.2013 7:02

R58o40b85e98r35t 80P42r41a41ž49á49k 4338316355520

Smyčka na Kačerově je z prostorových důvodů neobnovitelná. Ale co takhle nemocnice Krč? Z Budějovického nám. Vyskočilovou, Michelskou a Vídeňskou.

0/0
3.1.2013 10:04







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.