Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Praha chystá nové tramvajové tratě. Povedou na Dědinu a do Slivence

Praha se do budoucna může dočkat třinácti nových tramvajových tratí. Výstavba většiny z nich je plánována až za dlouhou dobu. Výjimkou jsou tratě do Slivence a na Dědinu. Přes tři a půl kilometru nových kolejí by se mohlo začít stavět po roce 2014, možná už v roce 2015.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K96a57r13e24l 91D83r94d36a 6624582827

DĚDINA? TRAMVAJOVOU LOBBY NECHÁPU

Měl jsem za to, že je řeč o Evropské. A není. Koleje půjdou přes místní komunikace, kde se budou rušit pásy zeleně. Tomu říkám ekologický počin. A točna bude v poli a nedostane se ani k nákupnímu centru. Bravo! :-/

Těšil jsem se na civilizované spojení na letiště a skutek utek a s letištěm to opět vypadá pěkně na dlouho. :-/

Co to je za "poudačky" se zachováním přímého spojení do centra Prahy 6 nejen na metro? To jako, že se plánuje napojení Dědiny autobusy jen na Veleslavín? No bravo! Takže honem honem postavit tramvaj paralelně z metrem, než to bude zbytečná investice. Ach jo. Ono snad hrozí zrušení tramvají v Praze, že se "tramvajáci" pouští do tak hloupých projektů? Počítám, že jednou metrem budu z Dědiny v centru Prahy 6 za 10 minut. Tak hlavně že zde bude tramvaj, co to samé pojede 25 minut. ;-)

0/0
3.1.2013 21:05
Foto

T47o49m93á83š 12K72i16r29o64v 1355488955557

Já jsem na Barrandově jeden čas bydlel, takže vím, že autobusy ze Smíchovského nádraží jezdí v určité časy hodně "nacpané", takže prodloužení trati přes Holyni do Slivence by hodně pomohlo. Jen jsem si myslel, že trať povede z nynější konečné rovně k okraji Holyně (bývala tam konečná autobusu 248), pak se stočí elegantním obloukem ke Slivenci, podjede "Barrandovskou" ulici a "někde" na okraji Slivence by byla smyčka. Tak to holt bude jako na konečné metra v Letňanech

+1/0
3.1.2013 8:07

M92a19r87i94á89n 81V62o73j97t80e80k 2604647719738

Kdyby už radši opravili trať v Poděbradské :-P

0/−1
2.1.2013 20:42

M36a56r94i94á78n 97V85o44j16t89e52k 2114967509888

Díky neschopnému Dopravnímu podniku za mínus. :-P

0/0
3.1.2013 20:18

M49a57r61t57i31n 82S94o10u46š79e95k 8188493689225

Postavit trať v poli je podle technického ředitele Dopravního podniku Jana Šurovského levnější? 

.

To asi ještě nezjistil, že i ta pole jsou v Praze drahá!

.

Další inovací bude stavění tratí v polích na Vysočině. Bude to extra levné!

+1/−3
2.1.2013 17:12
Foto

R32o46b11e41r91t 18P40l52o27c56h 4166742811153

Ru Dědinu chápu, ten Slivenec moc ne. A hlavně třeba nechápu, proč ta konečná na Barrandově nebyla postavená tak, aby se tam případně dala dále prodlužovat ta trať, protože o jejím případném prodloužení se mluvilo už tehdy?!

+4/0
2.1.2013 16:38

J46i80n64d32ř18i41c33h 98K17u50c89h40a55ř 4586253828

a nebylo by jeste levnejsi misto koleji polozit asfalt a vyhradit pruh pro trolejbusy?

+1/−9
2.1.2013 13:54

L89u46k75á92š 66N15o10v65á58k 4796196142443

zavedení trolejbusů by vyšlo hodně draho, to je ekonomická sebevražda.

+3/0
2.1.2013 15:36

R10o24b18e23r94t 98P98r40a85ž40á37k 4888336395590

Trolejbusová trať není jen pruh navíc a nad ním dráty. Jsou to taky měnírny, technické zázemí a podobně. To Praha dávno zlikvidovala a tudíž by to byl velmi, velmi drahý špás.

0/0
3.1.2013 10:17

L50u60c61i80a37n 44P66a69p98a88z47i40a79n 5974737381315

Jak je vidět, je velmi dobře, že jsme v EU, protože jinak bychom patrně nepostavili ani km nových tratí. Dědek Klaus toto zapomněl ve svém projevu zdůraznit, místo toho tradičně tlachal, ale jak je vidět z praktického života obyčejných, tak bez našeho členství v EU by se nám žilo ještě hůř. Vždy si to připomínejme, když slyšíme nenávistné projevy lidí, kteří vůbec netuší, že klady našeho členství převažují a hlavně je to o nás s námi. Těším se na nové tramvajové tratě v rámci velké Prahy!

+5/−8
2.1.2013 13:27

R28u64d16a 35S81l27a60v58í25k 5513138156471

To se z EU jen vrací malá část těch peněz, co tam každý rok musí ČR nacpat.

+6/−3
2.1.2013 14:23

L13u43k74á49š 24N96o28v37á75k 4986436542193

žijete v nevědomosti pane :-)

A že je problém s čerpáním? to je problém jen a jen korupce v ČR.

+3/−1
2.1.2013 15:36

A34l56e68x28a41n21d12r 15K70o67s33t33k68a 5439106319216

Hm, Letňany. Ve své mladistvé naivitě jsem se domníval, že se metro postaví až k nákupnímu centru. Namísto toho končí tam kde končí že? Jestli bude Slivenec stejný, tak potěš koště.

+7/0
2.1.2013 13:23

P91e62t63r 60H84r14o64m39á83d76k19a 1929512645718

vy byste rád sponzoroval napojení tesca na metro, že?

0/0
3.1.2013 21:53

M80a72r92t14i89n 96S19o91u13š42e42k 8748513269555

Tak počkat! Jaký Slivenec, jaká Dědina?

.

Modří soudruzi z ODS nám přeci slíbili tramvaj na Jižák!

.

Má přece stavět v zastávkách "Aquapark" a "Mrakodrap Háje"!!!

0/−6
2.1.2013 13:21

R63o27b15e63r17t 79P89r58a49ž52á13k 4888576445910

Taky rychle vrátit tramvaje na Pankrác.

+3/−5
2.1.2013 13:14

A21l28e13x61a52n95d49r 95K41o24s82t70k60a 5279516389236

Myslíte obnovit smyčku na Kačerově? Teď by to zajisté smysl mělo, ale co s výstavbou metra D? Až Kačerov nebude přestupní stanicí mezi metrem a asi desítkou autobusů.

+3/−1
2.1.2013 13:20

R23o38b23e91r87t 86H57o90m90o23l53k61a 2860172612571

Desítkou? Skoro bych řekl 2x víc :-)

0/0
3.1.2013 7:02

R20o30b24e71r88t 73P59r23a31ž73á49k 4338196385400

Smyčka na Kačerově je z prostorových důvodů neobnovitelná. Ale co takhle nemocnice Krč? Z Budějovického nám. Vyskočilovou, Michelskou a Vídeňskou.

0/0
3.1.2013 10:04







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.