- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
DĚDINA? TRAMVAJOVOU LOBBY NECHÁPU
Měl jsem za to, že je řeč o Evropské. A není. Koleje půjdou přes místní komunikace, kde se budou rušit pásy zeleně. Tomu říkám ekologický počin. A točna bude v poli a nedostane se ani k nákupnímu centru. Bravo!
Těšil jsem se na civilizované spojení na letiště a skutek utek a s letištěm to opět vypadá pěkně na dlouho.
Co to je za "poudačky" se zachováním přímého spojení do centra Prahy 6 nejen na metro? To jako, že se plánuje napojení Dědiny autobusy jen na Veleslavín? No bravo! Takže honem honem postavit tramvaj paralelně z metrem, než to bude zbytečná investice. Ach jo. Ono snad hrozí zrušení tramvají v Praze, že se "tramvajáci" pouští do tak hloupých projektů? Počítám, že jednou metrem budu z Dědiny v centru Prahy 6 za 10 minut. Tak hlavně že zde bude tramvaj, co to samé pojede 25 minut.
Já jsem na Barrandově jeden čas bydlel, takže vím, že autobusy ze Smíchovského nádraží jezdí v určité časy hodně "nacpané", takže prodloužení trati přes Holyni do Slivence by hodně pomohlo. Jen jsem si myslel, že trať povede z nynější konečné rovně k okraji Holyně (bývala tam konečná autobusu 248), pak se stočí elegantním obloukem ke Slivenci, podjede "Barrandovskou" ulici a "někde" na okraji Slivence by byla smyčka. Tak to holt bude jako na konečné metra v Letňanech
Kdyby už radši opravili trať v Poděbradské
Díky neschopnému Dopravnímu podniku za mínus.
Postavit trať v poli je podle technického ředitele Dopravního podniku Jana Šurovského levnější?
.
To asi ještě nezjistil, že i ta pole jsou v Praze drahá!
.
Další inovací bude stavění tratí v polích na Vysočině. Bude to extra levné!
Ru Dědinu chápu, ten Slivenec moc ne. A hlavně třeba nechápu, proč ta konečná na Barrandově nebyla postavená tak, aby se tam případně dala dále prodlužovat ta trať, protože o jejím případném prodloužení se mluvilo už tehdy?!
a nebylo by jeste levnejsi misto koleji polozit asfalt a vyhradit pruh pro trolejbusy?
zavedení trolejbusů by vyšlo hodně draho, to je ekonomická sebevražda.
Jak je vidět, je velmi dobře, že jsme v EU, protože jinak bychom patrně nepostavili ani km nových tratí. Dědek Klaus toto zapomněl ve svém projevu zdůraznit, místo toho tradičně tlachal, ale jak je vidět z praktického života obyčejných, tak bez našeho členství v EU by se nám žilo ještě hůř. Vždy si to připomínejme, když slyšíme nenávistné projevy lidí, kteří vůbec netuší, že klady našeho členství převažují a hlavně je to o nás s námi. Těším se na nové tramvajové tratě v rámci velké Prahy!
To se z EU jen vrací malá část těch peněz, co tam každý rok musí ČR nacpat.
Hm, Letňany. Ve své mladistvé naivitě jsem se domníval, že se metro postaví až k nákupnímu centru. Namísto toho končí tam kde končí že? Jestli bude Slivenec stejný, tak potěš koště.
vy byste rád sponzoroval napojení tesca na metro, že?
Tak počkat! Jaký Slivenec, jaká Dědina?
.
Modří soudruzi z ODS nám přeci slíbili tramvaj na Jižák!
.
Má přece stavět v zastávkách "Aquapark" a "Mrakodrap Háje"!!!
Taky rychle vrátit tramvaje na Pankrác.
Myslíte obnovit smyčku na Kačerově? Teď by to zajisté smysl mělo, ale co s výstavbou metra D? Až Kačerov nebude přestupní stanicí mezi metrem a asi desítkou autobusů.