Diskuze

Praha chystá nové tramvajové tratě. Povedou na Dědinu a do Slivence

Praha se do budoucna může dočkat třinácti nových tramvajových tratí. Výstavba většiny z nich je plánována až za dlouhou dobu. Výjimkou jsou tratě do Slivence a na Dědinu. Přes tři a půl kilometru nových kolejí by se mohlo začít stavět po roce 2014, možná už v roce 2015.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KD

K83a30r34e57l 29D58r65d19a

3. 1. 2013 21:05

DĚDINA? TRAMVAJOVOU LOBBY NECHÁPU

Měl jsem za to, že je řeč o Evropské. A není. Koleje půjdou přes místní komunikace, kde se budou rušit pásy zeleně. Tomu říkám ekologický počin. A točna bude v poli a nedostane se ani k nákupnímu centru. Bravo! :-/

Těšil jsem se na civilizované spojení na letiště a skutek utek a s letištěm to opět vypadá pěkně na dlouho. :-/

Co to je za "poudačky" se zachováním přímého spojení do centra Prahy 6 nejen na metro? To jako, že se plánuje napojení Dědiny autobusy jen na Veleslavín? No bravo! Takže honem honem postavit tramvaj paralelně z metrem, než to bude zbytečná investice. Ach jo. Ono snad hrozí zrušení tramvají v Praze, že se "tramvajáci" pouští do tak hloupých projektů? Počítám, že jednou metrem budu z Dědiny v centru Prahy 6 za 10 minut. Tak hlavně že zde bude tramvaj, co to samé pojede 25 minut. ;-)

0 0
možnosti
Foto

Já jsem na Barrandově jeden čas bydlel, takže vím, že autobusy ze Smíchovského nádraží jezdí v určité časy hodně "nacpané", takže prodloužení trati přes Holyni do Slivence by hodně pomohlo. Jen jsem si myslel, že trať povede z nynější konečné rovně k okraji Holyně (bývala tam konečná autobusu 248), pak se stočí elegantním obloukem ke Slivenci, podjede "Barrandovskou" ulici a "někde" na okraji Slivence by byla smyčka. Tak to holt bude jako na konečné metra v Letňanech

1 0
možnosti
MV

Kdyby už radši opravili trať v Poděbradské :-P

0 1
možnosti
MV

Díky neschopnému Dopravnímu podniku za mínus. :-P

0 0
možnosti
MS

Postavit trať v poli je podle technického ředitele Dopravního podniku Jana Šurovského levnější? 

.

To asi ještě nezjistil, že i ta pole jsou v Praze drahá!

.

Další inovací bude stavění tratí v polích na Vysočině. Bude to extra levné!

1 3
možnosti
Foto

Ru Dědinu chápu, ten Slivenec moc ne. A hlavně třeba nechápu, proč ta konečná na Barrandově nebyla postavená tak, aby se tam případně dala dále prodlužovat ta trať, protože o jejím případném prodloužení se mluvilo už tehdy?!

4 0
možnosti
JK

a nebylo by jeste levnejsi misto koleji polozit asfalt a vyhradit pruh pro trolejbusy?

1 9
možnosti
LN

zavedení trolejbusů by vyšlo hodně draho, to je ekonomická sebevražda.

3 0
možnosti
LP

Jak je vidět, je velmi dobře, že jsme v EU, protože jinak bychom patrně nepostavili ani km nových tratí. Dědek Klaus toto zapomněl ve svém projevu zdůraznit, místo toho tradičně tlachal, ale jak je vidět z praktického života obyčejných, tak bez našeho členství v EU by se nám žilo ještě hůř. Vždy si to připomínejme, když slyšíme nenávistné projevy lidí, kteří vůbec netuší, že klady našeho členství převažují a hlavně je to o nás s námi. Těším se na nové tramvajové tratě v rámci velké Prahy!

5 8
možnosti
RS

To se z EU jen vrací malá část těch peněz, co tam každý rok musí ČR nacpat.

6 3
možnosti
AK

Hm, Letňany. Ve své mladistvé naivitě jsem se domníval, že se metro postaví až k nákupnímu centru. Namísto toho končí tam kde končí že? Jestli bude Slivenec stejný, tak potěš koště.

7 0
možnosti
PH

vy byste rád sponzoroval napojení tesca na metro, že?

0 0
možnosti
MS

Tak počkat! Jaký Slivenec, jaká Dědina?

.

Modří soudruzi z ODS nám přeci slíbili tramvaj na Jižák!

.

Má přece stavět v zastávkách "Aquapark" a "Mrakodrap Háje"!!!

0 6
možnosti
Foto

Taky rychle vrátit tramvaje na Pankrác.

3 5
možnosti
AK

Myslíte obnovit smyčku na Kačerově? Teď by to zajisté smysl mělo, ale co s výstavbou metra D? Až Kačerov nebude přestupní stanicí mezi metrem a asi desítkou autobusů.

3 1
možnosti