- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Já si naopak myslím, že kdyby se v metru neukazovalo, kdy předchozí metro odjelo, ale kdy má přijet další, nemuselo by to stát miliony na projektory, který jsou stejně k ničemu, ale mohl by se čas ukazovat na těch tabulích, co jsou uprostřed každého metra a upozorňují, když vlak končí třeba na Kačerově. Mimo to, ten čas zjistit jde, tak nevím, kde by byl problém to zavést.
Pro ty, co si myslí, že je to zbytečnost, tak všude v Evropě tento systém mají a je výhodný jak pro turisty, tak i pro obyvatele - ne vždycky chci chodit přes půl stanice, abych se podíval do jízdního řádu, kdy mi jede další metro.
Mate pravdu, displeje tam jsou uz dneska. Bylo by vyhodne, kdyby se i v Praze konecne ukazovalo, kdy ma prijet dalsi metro.
Ale kritika co se tyce intervalu v Prazskem metru opravdu neni na miste. 90 nebo 100 vterin je skvele. Tady ve Frankfurtu n. M. jezdi metro rano a vecer jen kazdych 20 minut, pokud vubec jezdi. Az 40 let stare soupravy maju totiz kazdou chvili nejakou poruchu. Nemluve o casto stojicich eskalatorech a vsudepritomne spine. A za to pak zaplatite vize nez 800 EUR na rocni kupon.
Koukám že pro zdejší diskutéry je mobil jen o volání. Ale já bych třeba uvítal signál kvůli pokrytí tunelu připojením k internetu. Ne vždy se vše stihne načíst ve stanici
Signál v metru je určený převážně pro volání. Také proto operátoři neuvažují o vysokorychlostním připojení. To nikdy nebude ani ve stanicích, natož v tunelech. Bylo by to příliš drahé a zbytečné. Pár minut bez internetu snad může vydržet každý.
Signál v tunelu je to poslední, co mi v metru chybí. Mnohem radši bych uvítal panely s odjezdy vlaků už při vstupu do stanice.
premyslel jste o tom, jak by to vypadalo, kdyby tam byly? (myslim ttim vstup jeste nad eskalatorama)
Interval je věčný boj. A to držení dveří se lidi naučili až v posledních letech s novými soupravami. Přejal bych model z Paříže. Tam zapípá signalizace, dveře se o pár centimetrů pouzavřou a následně je hydraulika přirazí takovou rychlostí, že si každý sakra rozmyslí, strkat tam ruku nebo nohu. A interval se špičce méně než minutu je na světě. A v noci? Ve 23:30 to bylo pod 5 minut...
To držení dveří tady bylo už za bolševiků. S novou soupravou nesouvisí. To s tou Paříží je pochopitelně nesmysl. Něco takového nepatří do civilizace, je to proti bezpečnostním předpisům. Nemusí se jednat o přidržení dveří, ale o to že tam dítě strčí ruku, že se tma zpříčí invalida, že se ve dveřním prostoru někomu udělá špatně, cokoliv.
U Madridu zas nejsou veřejné jízdní řády MHD, takže přijď a čekej. O plánování návazností nemluvě.
Kdyby radši místo vymýšlení ptákovin udělali pořádný spojení na letiště Ruzyně. Je jedno jestli metro, nebo rychlodráhu, hlavně něco! Ty narvaný busy jsou nedůstujný a pomalý.
Tak jedu taxikem ne?
Nerikam s letistnima, ale sou tu dispecinky ktery jezdi za 17-18kc/km....
Doufám, že to neklapne. Už vidím tu hromadu řvoucích lidí, kteří se snaží překřičet hluk jedoucí soupravy a posléze sami sebe. Osobně jsem rád, že v metru signál není.
Každý zvládne odeslat sms "jsem v metru" . A pokud na 2. konci Neni úplný blb,tak si těch 10-20 minut počká..Nesmysl se vůbec jako DP v tom angažovat.Stejně by 95% peněz šlo na Kajmany.
Operátoři si umí spočítat, že s minutovou tarifikací se jim to nevyplatí. Jeden hovor "jsem v metru, zavolej za chvíli", druhý hovor "ještě jsem v metru", třetí hovor mimo metro. To se vyplatí víc, než kdyby se během minuty během vjezdu do tunelu stihlo vše vyřídit.
Jenže minutová tarifikace už pomalu ale jistě končí. Už dneska má spousta lidí vteřinovou...
To slyšíme furt, nejsou peníze, nejsou peníze. Peníze jsou, ale na Kajmanských Ostrovech, nebo v kapse Béma!
To je pravda. Jenže z celkových výdajů na metro je to zanedbatelné množství, které by metru moc nepomohlo. Tím neříkám že se mi takové jednání líbí.