Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Ranní vlaky v Praze měly zpoždění, selhalo zabezpečovací zařízení

Porucha zabezpečovacího zařízení na pražském odstavném nádraží časně ráno zkomplikovala odjezdy vlaků z Prahy. Některé vlaky byly zrušeny, desítka dalších spojů odjížděla až s půlhodinovým zpožděním.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J50i30ř48í 87H15u79d87e53c 4592301659242

Největší spojení měl spoj EC do Vídně, činilo 38 minut ? Tak to je opravdu velké spojení.-)))

+1/0
4.1.2013 17:23

K98a47r25e88l 50H46a61n64o59u48s13e93k 6576707196751

to už někteří amnestovaní dorazili k pražské mědi?

+2/0
4.1.2013 12:21

T98e45r15e74z15a 36K64o69r24e87j67s91o43v12á 7773135908

I mluvčí ČD si plete spojení a zpoždění. :-( Pak to na té dráze má k něčemu vypadat.

0/−1
4.1.2013 10:36

K81a22r25e14l 70H65a96n80o47u25s12e26k 6536397436701

na dráze to nemá vypadat, na dráze to má jezdit, alespoň podl e mého....

+1/0
4.1.2013 12:22

A21l54e24x24a89n19d72r 81K54o74s62t78k69a 5319576699106

To není mořné s vlakem vyjet (ano, pomalu a opatrně) ručně, bez funkčního zabezpečení? Ona ta technika opravdu začíná být všemocná.

0/0
4.1.2013 8:39

J13i75r58i 93J71a37v79u17r92e66k 7216612532706

Samozřejmě že lze. Ale to ručně pomalu a opatrně trvá zatraceně déle než automaticky a rychle.

+1/0
4.1.2013 10:11

T58o33m30á31š 56K63n88a10i72f49l 6423580947130

Lze. Není to tak jednoduché, plynulé, a má to dost velký dopad na kapacitu tratě ... proto jsou ona zpoždění.

+1/0
4.1.2013 10:23

R28o21b26e66r42t 26H49o63m83o76l49k26a 2430162962511

Njn, Ti amnestovaní si také musí nějak vydělávat na živobytí. Tak holt občas nějaký ten kabel zmizí :-)

+5/0
4.1.2013 8:06

J60a29n11a 13S14t54e48h98l10í15k20o12v12á 2199600230416

To mě přesně také napadlo R^

0/0
4.1.2013 8:28

B76o87h80u50m53i29l 36M30á94c49a 5531812406293

Fotografie je ilustrační pro ty osoby, které nikdy neviděly nádraží, což je asi případ tvůrců tohoto článku.

0/−1
4.1.2013 8:00

L81i13b31o87r 22M57o91u97č73k72a 1268657365152

porucha Z Zje docela casta zavada ... nechapu, proc neexistuje zalozni reseni?

0/0
4.1.2013 7:39

J46a60n 74N26e35š83p66o27r 4256118176102

Třeba jaké? Pokud někdo uflákne kabel, že by třeba vedle byl natažený jiný kabel? Který by tam ti lumpové sběratelští nechali, a přišli si pro něj, až se zase natáhne ten, který čórli, aby tam vždycky aspoň jeden byl a vlaky mohli jezdit?

+6/0
4.1.2013 8:17

T73o82m19á15š 94K27n69a84i38f98l 6803310477640

Jako jaké? .) ono existuje .. jenže nemá takovou kapacitu, aby ten hustý provoz co tam panuje, byl schopen pojmout bez dopadu na dochvilnost.

0/0
4.1.2013 10:24

V49l77a23d18i33m86í92r 31F82i43b73i37g55e56r 5624631861304

Poškozené ZZ? No nevím spíš bych to viděl jako lidský faktor, ty kabely od zabezpečovadel jsou pěkně tlusté a z atraktivního materiálu. Je to pryč za okamžik. Zajímalo by mne co je levnější jestli neustálé opravování po krádežích a prostoje nebo kdyby byla dnes již zrušená železniční policie.?

0/0
4.1.2013 7:06

J79a22n 82N18e88š68p76o98r 4956508766472

OSOŽ by sice byla dobrá i dnes, ale jenom pro zajištění bezpečnosti nádražních prostor, případně ve vlacích. Jak by zabránili krádeži kabelů, to by na nich seděli při nepřetržitých službách?

+2/0
4.1.2013 7:17







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.