Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Ranní vlaky v Praze měly zpoždění, selhalo zabezpečovací zařízení

Porucha zabezpečovacího zařízení na pražském odstavném nádraží časně ráno zkomplikovala odjezdy vlaků z Prahy. Některé vlaky byly zrušeny, desítka dalších spojů odjížděla až s půlhodinovým zpožděním.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J16i37ř75í 23H41u41d85e84c 4802881749792

Největší spojení měl spoj EC do Vídně, činilo 38 minut ? Tak to je opravdu velké spojení.-)))

+1/0
4.1.2013 17:23

K59a42r89e46l 97H32a26n44o78u61s79e68k 6896147646851

to už někteří amnestovaní dorazili k pražské mědi?

+2/0
4.1.2013 12:21

T85e61r57e67z30a 56K89o34r87e97j79s41o84v55á 7353685818

I mluvčí ČD si plete spojení a zpoždění. :-( Pak to na té dráze má k něčemu vypadat.

0/−1
4.1.2013 10:36

K96a52r45e22l 40H17a57n26o40u33s57e68k 6556667506171

na dráze to nemá vypadat, na dráze to má jezdit, alespoň podl e mého....

+1/0
4.1.2013 12:22

A96l85e11x57a89n34d34r 72K18o49s54t86k14a 5139716139626

To není mořné s vlakem vyjet (ano, pomalu a opatrně) ručně, bez funkčního zabezpečení? Ona ta technika opravdu začíná být všemocná.

0/0
4.1.2013 8:39

J37i65r55i 94J40a29v21u50r69e43k 7556422442626

Samozřejmě že lze. Ale to ručně pomalu a opatrně trvá zatraceně déle než automaticky a rychle.

+1/0
4.1.2013 10:11

T73o16m32á44š 10K47n64a77i35f49l 6813830747600

Lze. Není to tak jednoduché, plynulé, a má to dost velký dopad na kapacitu tratě ... proto jsou ona zpoždění.

+1/0
4.1.2013 10:23

R61o85b21e22r16t 97H21o20m17o71l43k22a 2930342542331

Njn, Ti amnestovaní si také musí nějak vydělávat na živobytí. Tak holt občas nějaký ten kabel zmizí :-)

+5/0
4.1.2013 8:06

J85a17n39a 24S15t15e30h37l20í50k75o26v52á 2499960280186

To mě přesně také napadlo R^

0/0
4.1.2013 8:28

B13o77h36u31m60i17l 88M39á86c97a 5911302946423

Fotografie je ilustrační pro ty osoby, které nikdy neviděly nádraží, což je asi případ tvůrců tohoto článku.

0/−1
4.1.2013 8:00

L44i50b24o97r 15M66o31u21č64k66a 1138197375712

porucha Z Zje docela casta zavada ... nechapu, proc neexistuje zalozni reseni?

0/0
4.1.2013 7:39

J88a59n 10N82e14š34p94o42r 4346388536722

Třeba jaké? Pokud někdo uflákne kabel, že by třeba vedle byl natažený jiný kabel? Který by tam ti lumpové sběratelští nechali, a přišli si pro něj, až se zase natáhne ten, který čórli, aby tam vždycky aspoň jeden byl a vlaky mohli jezdit?

+6/0
4.1.2013 8:17

T88o98m17á98š 62K16n98a85i19f23l 6433210357390

Jako jaké? .) ono existuje .. jenže nemá takovou kapacitu, aby ten hustý provoz co tam panuje, byl schopen pojmout bez dopadu na dochvilnost.

0/0
4.1.2013 10:24

V58l13a94d31i96m65í74r 64F10i43b35i12g30e86r 5434801431244

Poškozené ZZ? No nevím spíš bych to viděl jako lidský faktor, ty kabely od zabezpečovadel jsou pěkně tlusté a z atraktivního materiálu. Je to pryč za okamžik. Zajímalo by mne co je levnější jestli neustálé opravování po krádežích a prostoje nebo kdyby byla dnes již zrušená železniční policie.?

0/0
4.1.2013 7:06

J21a95n 52N86e98š39p37o53r 4156428496912

OSOŽ by sice byla dobrá i dnes, ale jenom pro zajištění bezpečnosti nádražních prostor, případně ve vlacích. Jak by zabránili krádeži kabelů, to by na nich seděli při nepřetržitých službách?

+2/0
4.1.2013 7:17







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.