Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Ranní vlaky v Praze měly zpoždění, selhalo zabezpečovací zařízení

Porucha zabezpečovacího zařízení na pražském odstavném nádraží časně ráno zkomplikovala odjezdy vlaků z Prahy. Některé vlaky byly zrušeny, desítka dalších spojů odjížděla až s půlhodinovým zpožděním.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J32i89ř91í 75H30u35d14e56c 4762191699362

Největší spojení měl spoj EC do Vídně, činilo 38 minut ? Tak to je opravdu velké spojení.-)))

+1/0
4.1.2013 17:23

K63a11r86e95l 29H85a28n51o29u67s35e14k 6176477286471

to už někteří amnestovaní dorazili k pražské mědi?

+2/0
4.1.2013 12:21

T57e10r67e45z68a 10K32o37r97e65j67s66o87v27á 7703215748

I mluvčí ČD si plete spojení a zpoždění. :-( Pak to na té dráze má k něčemu vypadat.

0/−1
4.1.2013 10:36

K83a97r43e49l 59H90a63n31o78u44s63e63k 6866687816171

na dráze to nemá vypadat, na dráze to má jezdit, alespoň podl e mého....

+1/0
4.1.2013 12:22

A65l98e76x50a34n66d63r 77K59o96s63t27k61a 5639126959236

To není mořné s vlakem vyjet (ano, pomalu a opatrně) ručně, bez funkčního zabezpečení? Ona ta technika opravdu začíná být všemocná.

0/0
4.1.2013 8:39

J39i32r49i 83J97a97v19u13r23e89k 7646682722206

Samozřejmě že lze. Ale to ručně pomalu a opatrně trvá zatraceně déle než automaticky a rychle.

+1/0
4.1.2013 10:11

T96o85m58á31š 27K93n70a50i27f43l 6653890617370

Lze. Není to tak jednoduché, plynulé, a má to dost velký dopad na kapacitu tratě ... proto jsou ona zpoždění.

+1/0
4.1.2013 10:23

R46o69b24e42r66t 49H57o45m42o32l67k10a 2660472202761

Njn, Ti amnestovaní si také musí nějak vydělávat na živobytí. Tak holt občas nějaký ten kabel zmizí :-)

+5/0
4.1.2013 8:06

J98a18n85a 85S66t41e12h41l83í11k52o87v15á 2159280170456

To mě přesně také napadlo R^

0/0
4.1.2013 8:28

B81o66h53u74m31i12l 33M62á60c52a 5361622266373

Fotografie je ilustrační pro ty osoby, které nikdy neviděly nádraží, což je asi případ tvůrců tohoto článku.

0/−1
4.1.2013 8:00

L32i39b49o44r 56M14o75u69č14k66a 1818587645952

porucha Z Zje docela casta zavada ... nechapu, proc neexistuje zalozni reseni?

0/0
4.1.2013 7:39

J68a39n 37N13e59š63p84o80r 4666118776162

Třeba jaké? Pokud někdo uflákne kabel, že by třeba vedle byl natažený jiný kabel? Který by tam ti lumpové sběratelští nechali, a přišli si pro něj, až se zase natáhne ten, který čórli, aby tam vždycky aspoň jeden byl a vlaky mohli jezdit?

+6/0
4.1.2013 8:17

T61o32m15á87š 75K77n66a73i30f58l 6643700707130

Jako jaké? .) ono existuje .. jenže nemá takovou kapacitu, aby ten hustý provoz co tam panuje, byl schopen pojmout bez dopadu na dochvilnost.

0/0
4.1.2013 10:24

V69l21a61d85i92m71í46r 36F93i31b25i32g13e61r 5514511721484

Poškozené ZZ? No nevím spíš bych to viděl jako lidský faktor, ty kabely od zabezpečovadel jsou pěkně tlusté a z atraktivního materiálu. Je to pryč za okamžik. Zajímalo by mne co je levnější jestli neustálé opravování po krádežích a prostoje nebo kdyby byla dnes již zrušená železniční policie.?

0/0
4.1.2013 7:06

J65a50n 51N52e64š25p90o13r 4916898756202

OSOŽ by sice byla dobrá i dnes, ale jenom pro zajištění bezpečnosti nádražních prostor, případně ve vlacích. Jak by zabránili krádeži kabelů, to by na nich seděli při nepřetržitých službách?

+2/0
4.1.2013 7:17





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.