Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Změny pražské MHD slibovanou úsporu nepřinesly. Prodlouží se intervaly

Velké zářijové změny v pražské MHD měly podle plánů magistrátu ročně ušetřit 400 milionů. Částka bude však nižší. Některé změny se musely záhy napravovat, což také stálo peníze. Proto se sahá k dalším úsporám. Ode dneška až do půlky února se prodlouží intervaly tramvají a vybraných autobusů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J65o57s28e41f 51K54o25m45á17r53e86k 5704972874479

Jak chcete něco ušetřit, když každý měsíc měníte jízdní řády... on ten bordel taky něco stojí :-/

+2/0
8.1.2013 10:59

T40o20m56á41š 46Z61e88m49a82n 3925198234445

Autem se po Praze už skoro jezdit nedá, a když, tak nelze na prázdné ulici zaparkovat.

MHD je také horší a jízdě na kole brání počasí/kopce a cyklostezky vedoucí odnikud nikam.

Na chození je Praha příliš velká.

Čeho chtějí naši radní dosáhnout? Kolapsu dopravy?

+8/0
8.1.2013 0:23

E58d42a 93D88r56á61b14e16k 7139552733557

Připadá mi, že se někdo snaží DP zlikvidovat, a přitom je to taková dobrá dojná kráva na brebendy, takže to moc nechápu.

+2/0
7.1.2013 21:11

M65i30c49h11a79l 55K38o22n55e97č69n56ý 8759502472751

Nedělejte z toho drama. Bezdomovcům, kteří smrdí z konečné na konečnou, je šumák, kudy trasa vede. A jak jste si přečetli, v březnu se budou dělat změny a a jistě i v září se budou dělat další změny. Neremcejte a běžte si koupit roční tramvajenku, ono to někdy a někam pojede.

+2/−1
7.1.2013 19:39

M17a45r47e42k 40M79a85r74t59i97n 8239454826400

Může mi někdo vysvětlit k čemu ten  ROPID vlastně je? Trvalé změny jsou několikrát do roka už několik let a za tu dobu nebyl schopen najít optimální řešení? Pak je v něm asi něco špatně...

+6/0
7.1.2013 18:37

Z36d64e82n85a 80H41v48o48z13d46e80n11s88k60á 6713467227166

Oni nehledaji optimalni reseni, oni maji v hlave svou ideu a chteji cestujici donutit, aby tak zacali jezdit.

Samozrejme, ze DP ma dopravni modely a data z pruzkumu, odkud kam a kdy je zajem - ale sotousi z Ropidu to ignoruji, protoze jim to nepotvrzuje jejich vznesene dopravni idealy.

0/0
9.1.2013 15:38

P24a37v97e67l 17N40o24v84á43k 6741516819421

ČEKAL JSTE NĚKDO S ODS VE VEDENÍ JINÝ VÝSLEDEK ???

je to banda diletantů ve smyslu práce pro lidi , ale naprostí odborníci na tunely , odklánění , krádeže , podvody ....................;-€;-€;-€

+3/−2
7.1.2013 17:50

K91a38r24e70l 15H72a89n69o16u37s68e42k 6106617396901

ještě tu byla - a je a bude - šance na prodej metra, kolejí, tramvají a busů zájemcům z celého světa, za drobnou provizi pro Ivoška RIttigů.... jen 117%

+3/0
7.1.2013 19:31

M35a12r22e84k 16P31r55c41h68a56l 3516710949969

No jistě. Pan Dvořák stále ještě dojí a dojí. A my budem jezdit do práce ráno a když to stihnem v půl šestý domu. Supr!!!

+1/−1
7.1.2013 15:59

L72u95c30i14a87n 72P73a89p66a72z32i46a17n 5104397341165

Proč se raději nezvýší cena jízdného, toto je jen komedie, za stejné peníze méně muziky, takže vlastně také zdražení, jen na úkor kvality. Takto to ale nejde dělat, je to chyba, je třeba žádat zvýšení mezd, nikoli jezdit s čím dál delšími intervali s čím dál horšími vozy MHD.

+1/−4
7.1.2013 15:50

J78i83ř93í 18S72t38e95h36l69í81k 3810122573

kalouskova metoda? jak vidíte tak nefunguje...

+1/−1
7.1.2013 18:01

M31a27r74t18i63n 71E21l95s72t66n26e45r 2451484622698

stejně nechápu, jak může dpp někoho nutit koupit si ( cvaknout si) lístek už dvě minuty před příjezdem daného spoje...kde mám tu jistotu, že můj spoj za ty dvě minuty skutečně dojede... cestující je povinen nastoupit do mhd s již přijatou SMSkou...která ale přijde na mobil dvě minuty po odeslání objednávky...to znamená, že já musím věřit dopravnmu podniku, že za dvě minuty ta tramvaj skutečně přijede...

+8/−2
7.1.2013 15:20

P24e55t12r 43V50a72n86e11c88e10k 1673340777277

Navic nikde neni receno,  ze sluzba musi byti aktualne dostupna. Klidne se vam muze stat, ze SMS vam bude dorucena az za mnohem delsi dobu nez ty dve minuty.

+4/0
7.1.2013 15:26

M89i91c86h18a51l 14P71a97v46l66á23t 9193163274769

Ona SMS je z pohledu site negarantovana sluzba.

+2/0
7.1.2013 18:08

P72e36t89r 42H65r55o36m78á67d17k58a 1409732295628

S tímhle souhlasím, proto kdysi byla platnost SMS jízdenek o 15 minut delší.

0/0
7.1.2013 19:32

J14i85ř28í 54K76r34e57j37č95í57k 2967258184456

No a on tě někdo nutí SMS jízdenky využívat ?

0/−3
7.1.2013 19:28

K30a40r65e69l 33H26a73n76o90u21s71e62k 6226297106921

život, pane....

+2/0
7.1.2013 19:32

E73d97a 78D82r61á36b90e60k 7509512253987

pořiď si elektronickou peněženku a oupenkárt a máš to i levnější

0/0
7.1.2013 21:10

M92i83c67h39a27l 43H47o76r91k70ý 9495135874369

A to jistě  team,který je za celou věc zodpovědný dostal tučné prémie.Tedy ted by měl dostat padáka.Evidentně je dopravnímu podniku k ničemu tlupa takových "odborníků"

+3/−1
7.1.2013 15:08

M93a16r82t23i22n 38E36l13s83t98n46e34r 2821924482158

...sice prodlouží interval, ale mně lístek platí pořád stejnou dobu...pokud si ho už tedy koupím

+6/−1
7.1.2013 15:06

M28i81c11h74a83l 17P52a41v45l77á80t 9333113124589

Takze MHD ted nejezdi lip, nejezdi levneji, ale hlavne ze ji optimalizovali. :o)

+11/−1
7.1.2013 14:29

M75i93c35h41a83l 77H37o38r86k71ý 9885105684929

Jezdí méně,dráž a stejně neušetří??

+5/0
7.1.2013 15:09

Z91d60e53n37a 86H51v66o11z23d52e86n63s50k77á 6443567137126

No neusetri, protoze co usetrili zrusenim kratkych linek rozfrcaji na tech metrobusech a paternich linkach. Proc myslite, ze jim dochazeji kloubaky?

0/0
9.1.2013 15:50

M80a50r69t40i57n 61Š64t36ě90p53á24n12e93k 3167833473521

Trochu mi to pripomina Simka a Krampola - tady cestujici musi porad premyslet kudy jet aby neskoncil nekde v poli v odstavenem vagone.

Jeste ze se v 99 procentech bez MHD obejdu, ale jednou na to dojde a to pak bude sranda...

+5/−3
7.1.2013 13:38

P27e36t95r 24V60a90n73e80c81e53k 1303360587937

Kde jste na tech 99% prisel? To si myslite, ze kazdy v CR ma automobil nebo pracuje v dochazkove vzdalenosti od bydliste?

+2/−6
7.1.2013 13:40

V39á68c86l28a27v 32B61u13r91i72a59n 2593236863201

Naučte se číst celé věty ne jen vybraná slova, která vypadají hezky a jsou krátká

+8/−2
7.1.2013 13:42

P57e80t78r 12V34a27n30e17c86e30k 1583950587747

Autor vyse pise, ze se v 99% pripadu bez MHD obejde. Ja se ho ptam, kde na tech 99% prisel a jestli si mysli, ze toto lze uplatnit na celou populaci. Asi nejde ze? Takze jeho argument, ze v 99% pripadu MHD nepotrebuje je sice hezky, ale v ramci debaty naprosto o nicem.

+1/−9
7.1.2013 13:43

B17o43h98u42s58l83a43v 16K87r66á25l89í23k 2441320639116

Myslím, že pan Štěpánek by mohl něco vědět o tom, jak často se on obejde bez MHD. O žádné celé populaci vůbec nic nepsal. Psal o svém vztahu k tématu článku a je mu ke cti, že se nesnaží mluvit za ostatní.

+6/−1
7.1.2013 14:05

P77e85t69r 34V72a50n34e34c76e19k 1613980977677

V poradku, ja mu jeho nazor neberu. Jen upozornuji na to, ze lidi jako on je mensina. Ja take mohu jezdit do prace autem - a od zmen to zvazuji. Ale v takovem pripade je MHD naprosto k nicemu. Je ostudou, ze se po Praze dostanu rychleji autem nez MHDckem. Navic co by jste rekl starym lidem, pro ktere je MHD mnohdy jedine spojeni k lekari?

0/−5
7.1.2013 14:08

B36o13h37u83s38l59a27v 63K12r75á50l91í22k 2861440139846

Však pan Štěpánek má podobný názor jako vy. Považuje za štěstí, že nyní MHD příliš nepotřebuje, a obává se chvíle, kdy ji potřebovat bude. Jinak bych ty změny nedramatizoval. Míst, kde se doprava opravdu výrazně zhoršila, je jenom pár.

+3/−1
7.1.2013 14:16

P83e33t28r 80V19a87n49e44c92e74k 1183810747817

Tak me se treba dojezdova doba do prace protahla o cca 30minut. Navic, pokud si pamatuji, tak pred zmenama se tvrdilo, ze zhorseni postihne cca 5% lidi, ale zlepseni sluzeb pociti cca 40% lidi. To je docela ustupek z kvality ne?

+1/−2
7.1.2013 15:08

M17i89c97h88a86l 84H59o93r14k83ý 9235835934839

Jde spíš o to,kolik celá ta "optimalizace" stála,když je k ničemu

+1/−1
7.1.2013 15:12

M80a38r46t88i72n 33Š77t75ě78p85á26n24e87k 3497453833181

Pane Kraliku, velmi Vam dekuji za mou obhajobu, asi bych na ni sam nemel dost sil. Vyjadril jste to, co jsem mel na mysli. Je kazdeho vec a problem ci radost jak a kam se smi/muze/chce dopravit. Ja mluvil jen a pouze o sobe. Az budu mit nekdy penize na tiskoveho mluvciho, ozvu se:-)

+4/0
7.1.2013 17:08

P81e37t93r 43V12a23n97e57c27e35k 1883280437667

Koukam,  ze dorazilo minusacke komando :) Davat minusy za opravu hrubky ve svem prispevku to je opravdu umeni :)

+2/−13
7.1.2013 13:28

P35e93t65r 63V63a38n28e18c51e14k 1403200217717

jojo, jen do me, kdyz nemam aspon deset minusu, tak mam spatnej den R^

+3/−13
7.1.2013 13:31

P71e96t20r 58V29a74n41e55c98e49k 1783240487417

jeste sest, snazte se. ;-)

+2/−7
7.1.2013 13:42

D55a96v87i56d 44P28e89t30r 9319850803553

Pan tunelradní pro dopravu Nosek to asi špatně propočítal...:-)

+5/−8
7.1.2013 13:21

J89a72n 85L88i12b90i11c35h 9842308255403

Takových let se beztrestně v Praze rozkrádalo a teď najednou docházejí peníze a tak vymýšlí, jak kde ušetřit. Kdyby se do vedení podniků nedostávali ti lidé, co tam byli, ale opravdu zodpovědní manažeři, tak by se to řešilo průběžně dávno a ne teď narychlo a zmateně.

+4/−7
7.1.2013 13:05

P98e68t35r 78V93a25n84e49c88e85k 1623530257827

Hlavne by me zajimala logika tech zmen. Oficialni vyjadreni je takova, ze zmeny maji zajistit co nejrychlejsi lifrovani lidi na metro. Proto u nas zrusi linku 154, ktera cloveka dostala na Haje za 4 minuty a na Skalku za 24minut a nahradi ji linkama 240 a 296, ktere obe jedou na jednom konci na Cernak (jedna cca 40minut, druha pres hodinu) a na druhem konci obe konci na Hajich....coz je sice hezke, ale protoze nejdriv musi projet celou Prahu, tak zpozdeni 10-15minut je naprosto bezne.

+10/−8
7.1.2013 13:08

J74a91r80o51m74í34r 76K73a84p68l69a20n 7468864222234

Nechápu ty, kteří  vám dali mínusy. Naprosto přesně popisujete situaci. R^

+3/−1
7.1.2013 14:14

P56e35t81r 57V57a75n92e21c35e15k 1103410657137

To je na idnes bezne, jednodusi je dat minus, nez vyjadrit vlastni nazor.

+3/−1
7.1.2013 15:06

M19a42r73t29i25n 18E53l42s54t90n62e35r 2831654192838

jo to znám, od nás jezdil na metro jeden "místní" spoj a jeden přespolní. Alespon u tioho místního byla jistota, že když měl v řádu odjezd v 7,10, tak skutečně v 7,10 odjel. U tohto druhého to byla vždycky sázka do loterie... jestli pojede, v kolik pojede? ...samozřejmě nám čmajzli ten místní a zavedli druhý přespolní...takže ted už máme dvojnásobnou loterii...pojedu nepojedu? mám vstát raděj o hodinu dřív... snad na ty spoje nemá vliv to, že jezdí kolem Věznice Václava Klause...podotýkám, že vím, že ti řidiči za to nemohou...

0/−2
7.1.2013 15:14

P77e96t36r 75V39a37n70e67c35e98k 1983690267687

Tak oni i ti ridici jsou kolikrat na par facek. Asi pred tydnem jsem se uz neudrzel a ridice jsem se proste musel jit zeptat, proc kdyz proboha ma skoro 15minut zpozdeni, tak pred sebe na kruhaci pusti 240ku, ktera jezdi 1x za 30minut a podle jizdniho radu to ma byt navazovaci spoj. Prominte, ale takovej ridic je uplne dutej. Akorat nastve cestujici, ti potom museji cekat na dalsi spoj.

+1/−4
7.1.2013 15:18

M33a45r17t80i58n 36E45l27s71t13n68e23r 2791904932318

jo to znám...dle plánu cesty jedte 5 z Masarykova nádraží na hlavní a tam přestupteš na devítku, která dojede na Olšanskou..jenže pětka odjíždí z Masaryčky později a ještě na křižovatce pustí tu devítku do který já mám přestoupit...

0/−3
7.1.2013 16:02

Z90d36e11n50a 37H13v14o88z72d81e70n15s92k25á 6193827267846

Zmeny nemaji zajistit navoz na metro - to je dle ROPIDU prekonana predstava.

Ropid miluje paterni spoje, ktere jedou pres cele mesto - to jsou ty jejich metrobusy. Cim delsi, tim lepsi a argumentace tim, ze sbiraji zpozdeni, je ignorovana.

Takze vam proste sebrali lokalni bus a dostali jste dva paterni.

0/0
9.1.2013 15:48

J67a27n 28L12i17b81i47c59h 9352328175263

Kdyby se na vedení DP nerozkrádalo desítky let spousta miliónů a hospodařilo se, tak nemuselo se teď šetřit na úkor dopravní obsluhy. Navíc by se mohlo zavést jízdné pro důchodce, zvýšit pokuty za černou jízdu a zrušit podobné nesmysly jako děti do 15 let zdarma, které měla ODS jen jako volební trik a hloupí lidé, co ji na to naletěli. Jinak pořád jsou spoje, které jezdí prázdné a spoje, kde je narváno, že se lidi nevejdou. Zjevně na ROPIDu nikdo v životě MHD nejel.

+5/−7
7.1.2013 13:03

M56a79r72t13i17n 71Š68t74r41o30s 4409277170768

souhlasím s tím, že by měli platit všichni, včetně důchodců, kteří dost zatěžují MHD, aby si dojeli pro o pětikorunu levnější mlíko. Ale s tím,že některé spoje jezdí prádzné - ano, znám takové, ale bohužel pro těch pár lidí, co s tím jede, jsou velmi důležité. Třeba včera večer jsem jel linkou 120 z radotína na Barrandov jen já a jeden pán a to celou cestu. Ale i tak myslím, že ta linka prostě nejde zrušit...

+4/−6
7.1.2013 13:08

P65e39t34r 55V93a84n95e94c33e76k 1133870297287

A na druhou stranu treba takova linka 213 a linka 136 jezdi az na jednu zastavku po stejne trase.....

+1/−8
7.1.2013 13:12

J13a76r76o81m81í55r 34K90a42p88l18a47n 7248514522474

Cože????  To platí po Jižním Městě, ale z Vršovic jede každá linka po úplně jiné trase. Takže z 50 % se NEpřekrývají.

+1/0
7.1.2013 14:12

P86e10t94r 39V26a17n35e79c38e31k 1303600557957

Nemate pravdu. Asi si pletete linky. 213 i 136 zacinaji na Jiznim Meste a az na Belocerkevskou jedou celou trasu naprosto stejne. Az na Belocerkevske se dava 136ka doleva smerem na Floru a 213 pokracuje rovne do kopce na Zelivskeho. Jediny rozdil v techto autobusech je ten, ze 213 ma kratsi trasu a konci na Zelivskem. 136 uhyba pred Zelvou na Floru a jede az do Kobylis.

0/0
7.1.2013 15:14





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.