- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Desatero spokojenosti:
1) prodloužené intervaly metra
2) fakticky oslabený provoz tramvají o desítky procent - např. dočasně byly zrušeny linky 4,6 a jiné, aniž by bylo kdekoli info, ani se neškrtala čísla
3) u některých významných linek jezdí často jen 1 vůz, ve špičkách je to opravdu pro hodně náruživé frotéry
4) nízkopodlažní tramvaje abys pohledal - jsou to křápy v depu, na hlavních linkách jezdí jen staré dobré T3.... obzvlášť oceńují matky s kočárky, senioři a zdravotně postižení
5) prodloužení intervalů je opravdu nepochopitelné - min. intervaly jsou nejen 15, ale i 30, 40 a 60 minut 6) autobusy opět jezdí muzejní kousky - např. 207 nedávno snad vyjela z NTM 7) už nejezdí jen kolony 3 tramvají za sebou a pak 15 minut nic, ale už tak jezdí i 5 autobusů, aby se asi neztratily.... 8) metrobus a jízdní řád, to spíš na výletu v Tatrách potkáme yettiho... 9) nelogické dublování linek 10) více přestupů, prodloužení cestování...
Hanousek, vemou laskave na vedomi, ze metro jiz neni prioritou, uvedomej si to konecne!
Koncepce navozu lidi na metro a jejich rychle protazeni pod centrem byla za sociku a ted je zrejme prohlasena za fuj.
Sotousove horuji pro metrobusy a paterni tramvaje, tedy povrchovou dopravu. S metrem se totiz neda sibovat kazdej mesic, podle smeru vetru a vysky slunce...
A cenu Dr. Josepha Goebbelse za rok 2012 získává.... ROPID, upřímně blahopřejeme!!!
A to hlasovali jen zaměstnanci DP a ROPIDU nebo i normální cestující?
zpřesníme to, co vy na to.....jen ti zaměstnanci DP a ROPIDu, co cestují limuzínami....
jediným cílem omezování počtu spojů MHD v Praze i Brně je zřejmě to, aby dojíždějící mimoměstští zaměstnanci ještě více používali automobily a naplnili tak poloprázná (a samozřejmě placená) záchytná parkoviště. No a pak už jen zbývá zavést ekopovolenky a inkasovat do městské kasičky ještě více. Říká se tomu "ekoterorismus"
Záchytná parkoviště již více zaplnit nelze.
Z mnoha směrů navíc chybí.
Citát:"
Průzkum probíhal od poloviny listopadu do začátku
prosince na 60 místech Prahy. Zhruba tři tisíce respondentů odpovídaly
ve frekventovaných přepravních uzlech jako je Anděl, Budějovická, Skalka
či Roztyly."
Z toho jasně vyplývá, že v naprosté většině byli dotazováni 1/ - lidé kteří bydlí přímo na stanici metra, a 2/ - lidé kteří mají přímé spojení na takovouto stanici, tj. lidé pro které se nic nezměnilo, nebo naopak změnilo k lepšímu. Podle toho také výsledek "průzkumu" vypadá. Metro trasy kupodivu nezměnilo, tramvaje jen v nejmenší míře. Nejhorší dopady změn pocítili hlavně ti co jsou nuceni celou trasu cestovat autobusy, maximálně v kombinaci s tramvají, a jsou často nuceni přestupovat na zastávkách kde zahynul pes. (Je tato formulace dostatečně slušná???) Těm se (Podle jejich vlastního přiznání) tazatelé snažili obloukem vyhnout!!!
Kdyby tak dodržovali jízdní řády To by se pak jezdilo.
Ono by se to dodržovalo, ale když Ropid soustředil příliš mnoho spojů do míst, kam se fyzicky nevejdou a Praha zároveň začala systematicky likvidovat preferenci MHD, tak prostě zůstává u zbožného přání...
...a jak jste spokojeni se změnami v pražské MHD vy? Vylpňte anketu na
http://cibulky.info/anketa/index.html
průběžné výsledky na
Při zpracování tohoto průzkumu se zřejmě inspirovali jistým Josefem G. který se kdysi vyskytoval v Německu. Ten taky říkal, že Německo válku vyhrává a přitom ruský tanky už stáli na kraji Berlína.
Mein Fuehrer....Steiner hat es nicht geschafft...
zmanipulovaná statistika.
Nová doprava NENÍ lepší. Zaznamenal jsem pouze zhoršení stavu. Nevěřím žádné statistice, kterou jsem si sám nezmanipuloval.
já vím o celé čtvrti, kde nejspíš nenajdou ani jednoho spokojeného ...Hodkovičky ... tam bych řekl 70% lidí Ropid a jeho změny nesnáší ...a těch zbylých 30% jezdí autem