Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Praha nestihne rozdat loňské pokuty řidičům, přijde tak o stamiliony

Pražský magistrát nezvládne potrestat všechny řidiče, kteří loni překročili povolenou rychlost. Nemá dost úředníků. Od července jim s tím nemohou pomáhat strážníci, protože nemají přístup do registru vozidel. Terminál však dostanou už v únoru, letošní přestupky proto trestat budou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L58u27k81a47s 17N60o83v56a93k 4619829483798

V poradku.

Maj tam stat za kerem s trojnozkou a za bukem kasirovat. Udelal si prestupek? Tady je ihned trest, tim padem by se nemusela resit osoba blizka.....

+2/0
17.1.2013 4:10

T63o54m83á69š 66Z18e47m94a44n 3455358544505

Upozorňuji řidiče na zmenu značení na Chuchelské radiále/Srakonické ul.

Značka "konec 80" neznamená, že je možné jet mistně přiměřených 130, jakým charakter silnice odpovídá, nýbrž neopodstatněných 50.

Dále, že na konci úsekového měření je v silnici indukční měřící smyčka chytající ty "silniční námořní lupiče", co se celou trasu vlečou a pak na konci úseku přidají na vražedných 53km/h.

Děkuji magistrátu a městapu, že tak neohroženě bdí nad mojí bezpečností.

+3/−2
16.1.2013 17:55

T60o56m19á69š 94M36a13r25n73ý 4620642412896

Prosím místní ovce aby si uvědomily, že strážník nebo magistrátní úředník není jejich dobrodinec, ale obecní škůdce, který se živí snahou chytit co nejvíce řidičů při bagatelních přestupcích a vymámit z nich pokutu. Z těchto peněz je totiž placen.

Za tím účelem pod různými obecnými záminkami jako "zklidnění", "bezpečnost" zavádí další a další omezení, která s opravdovou bezpečností nebo zklidněním mnoho společného nemají. Zato mají tu vlastnost, že jsou nesmyslná a řidiči mají snahu je ignorovat.

+8/−1
16.1.2013 16:11

P43e62t85r 11V40a98n46e42c55e18k 1493650887297

Hm.....vy mate ocividne naky problem. Nechapu, co lidi vede k takove nenavisti vuci urednikum, policistum, revizorum atd. Me se take nelibi plno veci. Treba to, proc platim jine dane nez nekdo jiny? Dozaduji se snad od statu jinych sluzeb? Nedozaduji, tak proc platim vetsi dane nez lide, kteri naopak od statu cerpaji hromadu davek a podpor? A jen tak mimochodem, jsem opravdu velmi rad, ze existuji lide jako vy. Diky vam se totiz plni pokladna mesta pokutama a ne nasima danema. A budu radsi, kdyz tu pokladnu naplnite vy pokutama, nez ja danema :)

+1/−7
16.1.2013 16:17

G58a21b23r80i56e91l 65H98o36r47t33e65n 9561449633894

Až vám v osm ráno odtáhnou auto kvůli zákazu zastavení, který se na místě objevil půl hodiny předtím, což odtahovačům a vybíračům doložíte následně záznamem kamery z auta, reagující na pohyb, budete mluvit jinak - zvlášť, když se dozvíte, že si značku nechal na ulici umístit místní papaláš kvůli stěhování. A zvlášť, když jste nucen bez ohledu na fakta absolvovat správní řízení, kde video připustí jako důkaz až po výzvě vašeho právníka, kterého si jen kvůli tomu musíte najmout.;-€

+3/−1
16.1.2013 17:18

P90e29t38r 76N74e83s19v43a15d36b17a 2174145476699

Až přijdete ráno k autu na podélném stání, vedle vás bude stát ichtyl který si myslí že je ředitel zeměkoule a Vy nebudete moci odjet. Budete špačkovat jak je to možné že jej nikdo neodtáh. Viz, ulice Vinohradská od křížení s Boleslavskou až Čáslavskou. KDE JE TO BĚŽNÁ PRAXERv. Hlavně že si za parkování v zoně můžu zaplatit 700,- za rokRv

+2/0
16.1.2013 19:11

G54a14b59r80i18e48l 33H43o35r47t76e73n 9521129773654

Uvedl jste pádný důvod pro odtah, tuhle situaci znám s osobní zkušenosti, včetně toho, že takto zaparkované černé Audi A6 s RZ 4A1-4441 policajti odtáhnout odmítli, že prý nebrání provozu a že si mám kdyžtak podat stížnost, když mám pocit, že mám právo vyjet svým autem z parkovacího místa. Což ale přesně potvrzuje to, co jsem napsal.:-/

0/0
16.1.2013 23:51

P26e29t37r 22N54e73s11v79a74d30b84a 2574935886769

Kterýkoliv přestupek který je dokázán má být potrestán a je jedno jak byl závažný nebo kdo jej provedl.

+1/0
17.1.2013 8:28

M30a60r49e88k 59H40r20u21b88y 6537402571718

Pokud vam pripada, ze sluzby tohoto statu odpovidaji vynalozenym prostredkum, zrejme mate to stesti, ze zijete v jinem state. Ja ziju v takovem, kde se cinnost statu omezuje prakticky jenom na vyber dani a poplatku  maskovanych jako koncesionarske poplatky, zdravotni pojisteni, socialni pojisteni nebo pokuty za rychlost. Kazdorocne se zvysuji dane z jidla, leku a vubec vseho, buduji se dalsi a dalsi usekove radary na cim dal tim nesmyslnejsich mistech, zvysuji se poplatky za svit slunce a foukani vetru (OZE). A z vybranych penez se financuje akorat narustajici armada uredniku a predrazene cyklostezky. Takze vy si financujte ten svuj stat, ja uz na ten svuj prispivam daleko vic, nez by si zaslouzil. :-/

0/−1
16.1.2013 18:29

P41e83t14r 39V48a30n49e75c92e61k 1803120787157

Byl jste u voleb?

0/0
16.1.2013 19:40

M86a62r74e49k 46H69r56u22b12y 6227282351168

Volby maji na realne deni ve state zanedbatelny vliv :-/

0/0
16.1.2013 22:23

Z18d47e67n23ě25k 39Z24a43b45a79v28a 1552674376534

Zkuste se prestehovat do RF nebo ke Kimovi do s. Koreje-tam je panecku poradekRv

0/0
17.1.2013 3:47

P66e86t18r 57V60a14n33e35c78e90k 1213110187287

Prosim mistni experty na dopravu, aby si nastudovali pravidla. Ridic ma povinost respektovat veskere dopravni znaceni a ne polemizovat nad jeho spravnosti. Pokud se vam nelibi nake dopravni znaceni, obratte se na spravu komunikaci, ze se vam znaceni zda byti spatne. To, ze budete znaceni ignorovat neni reseni. To by si potom mohl nekdo vzpomenout, ze bude ignorovat cervenou na semaforu.

+5/−6
16.1.2013 15:57

P80a91v21e22l 24N41o38v34á47k 4643718645701

Diskuze je samozrejmou soucasti svobodne spolecnosti. Zdaleka ne kazde administrativni opatreni je skutecne ve prospech tech, kterych se tyka. Znam spoustu ulic, kde se odjakziva jedilo obousmerne, nez si nejaky urednik vymyslel, ze jednosmerka je vlastne uzasny napad, stejne tak krizovatky bez svetel, kde nikdy nebyly nehody ani kolony a od doby, kdy nekoho napadlo umistit tam svetla, se tam stoji ze vsech smeru. Ridic by mel za jizdy sledovat zejmena provoz. V nasem prostredi se navic musi soustredit na diry a kvuli prebytecnym urednikum jeste na tisoce zbytecnych znacek, radary a dalsi buzerace podle cest.

+7/−1
16.1.2013 16:04

P51e82t55r 92V77a42n13e55c25e14k 1693740117847

To souhlasim. Ale na silnici proste neexistuje, ze bude ridic ignorovat dopravni znaceni, protoze MA POCIT, ze je spatne. Souhlasim, ze se mnohdy zda znaceni nesmyslne......stejne tak se treba nekomu muze zdat byti nesmyslny zakaz koureni v hospode, ale respektovat ho musi.

+3/−3
16.1.2013 16:10

T21o88m32á14š 38M15a25r64n87ý 4170422532956

O kus níž jste napsal, že zapomenuté ukončení omezení kvůli stavbě byste ignoroval, protože byste usoudil, že se jedná o chybu.

Takže pane Vaněčku, buď jste lhář nebo troll.

+4/−1
16.1.2013 16:18

P25e42t48r 52V84a94n43e81c52e33k 1963420677157

Prosim vas, mate vlastni mozek? Mate. Tak ho pouzivejte. Pokud nekde na stavbe chybi znacka ukoncujici omezeni rychlosti, tak je to asi neco jineho, nez kdyz se rozhodnu ignorovat znacku zakazu stani atd.

+1/−2
16.1.2013 16:23

T72o64m87á50š 47M22a56r26n45ý 4250602432596

Napsal jste "Ale na silnici proste neexistuje, ze bude ridic ignorovat dopravni znaceni, protoze MA POCIT, ze je spatne." a teď "Prosim vas, mate vlastni mozek? Mate. Tak ho pouzivejte."

Mám pocit, že sám sobě odporujete :-P

Nepozorujete na sobě občas nedostatek jodu?

+4/−1
16.1.2013 16:26

P55e85t93r 47V59a34n46e87c22e75k 1603840787677

Takze vlastni mozek nemate nebo jste hlupak, ktery nevidim rozdil mezi chybejici znackou a tim, ze tam znacka je, ale vy se ji rozhodnete ignorovat.

+1/−3
16.1.2013 16:38

J12a68n 65D34l70o69u98h51ý 8986100663930

Nelze, jinak jste pirat a zaslouzite potrestat.

+1/0
16.1.2013 16:49

P41a48v97e96l 33N91o51v44á86k 4943578845461

no lze o tom diskutovat. obcanska neposlusnost je take formou protestu. samozrejme z pohledu uredniku je poslusny ovcan idealni kus.

+2/−1
16.1.2013 16:19

P59e88t36r 65V67a54n53e57c78e89k 1883720607137

Pokud nekdo zaplati pokutu za prestupek, ktery udelal, tak to neni ovce, ale ferovej chlap. A jen tak na zamysleni, co si myslite, ze vyroste z ditete, ktere vidi, jak se jeho otec vymlouva a nechce zaplatit pokutu a pak se tim doma treba jeste chlubi?

+1/−2
16.1.2013 16:24

P85a93v80e64l 91N96o88v25á51k 4683428445801

no o vymlouvani jsem nemluvil. ja osobne proste policajtovy na miste nebo na urade reknu, ze vim, co jsem udelal a at mi da pokutu (nebo proste udela, co musi) a pak jdeme kazdy svou cestou. svejkovani je trosku neco jineho.

0/0
16.1.2013 16:31

P16a20v79e86l 62N48o80v91á20k 4723108365851

a mimochodem, argumentace ciste vychazejici z doslovneho vykladu zakona nemusi byt vubec v souladu se zamerem zakona a svedci to o snizene schopnosti myslet.

+4/0
16.1.2013 16:08

P94e50t27r 43V12a77n83e82c19e63k 1143810257337

Zakony maji byt psany tak, aby byl jejich vyklad jednoznacny a clovek se nemusel odvolavat na zadny "duch zakona"

0/−1
16.1.2013 16:11

P38a43v46e67l 32N33o73v46á46k 4973128365341

jezis, to snad nemyslite vazne. lidske jednani a okolnosti jsou tak nekonecne ruznorode, ze je nelze naroubovat na nejaky jediny spravny vyklad. Prave zakony psane na konkretni situace jsou ty spatne, protoze je take snadne je obejit. Lidskou spolecnost nelze popsat nejakym matematickym modelem s pevnou mnozinou axiomu a pravidel z nich odvozenych.

+1/0
16.1.2013 16:22

P78e21t75r 30V79a38n15e11c47e97k 1183650647607

Tak od toho je zde snad uz soudce, aby do pripadu vnesl "lidsky pohled" ne? Nebo chcete psat zakony tak obecne, aby sly vzdy uplatnit? Navic nevim o statu, ve kterem by si na zakony a vladu nestezovali.

0/−1
16.1.2013 16:25

J96a96n 55D75l15o46u24h52ý 8576720153770

Ano, jako jste uvedl vy v prispevku nize :-)

0/0
16.1.2013 17:01

T13o28m40á75š 52Z14e71m42a43n 3345528194325

Je rozdíl dodržovat pravidla v ČR a třeba v Rakousku.

V Rakousku žasnu nad tím jak plynule a přirozeně mohu jezdit, jak není přeznačkováno a přitom mám vždy všechny informace které potřebuji. Jak se dá i milionážskou čtvrtí u jezera jet 60, přez roztahanou vesnici 80, u výjezdů z obcí jsou 70 a pod.

Pak přijedu k nám a musím luštit co ten les značek znamená, skřípat zubana nad tím, že po dálnici musím jet 2x pomaleji než v Rakousku přes vesnici - mimo přechodu, u něj měli kousek 80.

+1/−1
16.1.2013 17:48

P89e45t38r 11N66e72s75v48a90d32b95a 2884205366629

To je zbytečný boj, raději běžte na pivo. Zajímalo by mě jestli tihle experti vedou stejně i své děti. " Na úkoly se vykašli učitelka ti nemá co říkat co máš nebo nemáš dělat".

+1/−1
16.1.2013 19:14

P13a25v11e35l 92N52o43v78á76k 4893228555351

Obcas nad umistenim usekovych radaru zustava rozum stat. Jako napr. na jizni spojce na rovnem useku za barandovskym mostem ve smeru do krce. Kolem neni ani zadna zastavba, ani zadny sjezd ci najezd...pak se neni cemu divit, ze pred a za na to ridici slapnou, aby dorovnali svoji prumernou cestovni rychlost.

+5/−2
16.1.2013 15:49

T63o22m50á62š 37Z91e61m21a43n 3135208394455

Právě proto tam je, vyšší výběr.

Dát radar někam kde vyšší rychlost znamená ohrožení také znamená málo vybraných peněz.

0/−1
16.1.2013 18:27
Foto

Y19o22c95h43a85n41a76n 18P39u28d32i26l 1264786564663

Co se ale určitě dá stihnout do příštího roku je zvýšení daní8-o

0/−1
16.1.2013 15:49

V60l20a54d26i50s83l78a80v 43B61u28r74y51š68e21k 1899952567434

415 384 silničních pirátů 8-o

+3/0
16.1.2013 15:32

P31e81t42r 14V79a78n26e34c92e28k 1453200227147

Panum redaktorum asi nedoslo, ze jeden ridic muze miti vice prestupku.

+2/0
16.1.2013 15:40

T54o82m91á65š 22M94a34r43n25ý 4100342232116

Fajn, tak 100 tisíc řidičů a každý 4 "přestupky". Otázka je, co z toho počtu je opravdu přestupek a co jen snaha vydojit peníze.

+5/−1
16.1.2013 15:44

P66e70t16r 41V30a69n45e35c83e28k 1163730477337

Prestupky jsou vsechny. Muzeme tu debatovat o prisnosti nastaveni limutu atd. Nicmene pokud je nekde naka cedule, treba omezujici rychlost, tak ma ridic povinost ji respektovat a ne polemizovat nad jejim vyznamem. Opravdu nechapu, jestli ti lide kolem sebe nekoukaji, nebo nekam silene pospichaji nebo jenom neumeji ridit, ze sbiraji pokuty jako na bezicim pasu. Ja jsem za cca 10let dostal jednu pokutu za rychlost a jednu za spatne parkovani.

+1/−6
16.1.2013 15:46

T59o84m62á97š 50M15a70r95n85ý 4280342822606

Opravdu? A co třeba materiální znak přestupku? Nic? Ok, spěte dál..

+3/−1
16.1.2013 15:49

P18e87t66r 42V78a66n76e59c62e86k 1853240507767

V takovem pripade maji moznost vec rozporovat v prestupkovem rizeni a pokud prokazou, ze nedoslo k naplneni skutkove podstaty daneho prestupku, bude pokuta zrusena - resil jsem toto s nefungujicim semaforem, na kterem nonstop svitila cervena a ja na ni odbocoval. Vec se vyresila behem par hodin.

+1/−1
16.1.2013 15:51

T78o69m63á85š 91M74a70r74n57ý 4620112832176

Jiste a o prestupek se tedy nejednalo. Tim se tedy vracime k tematu, co z onech 415 384 zjisteni jsou prestupky.

+3/0
16.1.2013 15:53

R40o69m84a86n 17V47a18v37ř47í27č84e37k 7166695728954

A není lepší, než se dohadovat s úředníkem rovnou odmítnout podat vysvětlení? Výsledek je přeci naprosto stejný a člověka to stojí mnohem méně času.

+2/0
16.1.2013 15:54

J97a75n 83D98l38o90u36h31ý 8426410173880

To jste tam těch pár hodin stál nebo jste jako pirát jel na červenou ?;-D

0/−1
16.1.2013 15:57

P43e39t14r 40V94a58n45e89c77e98k 1773760427497

Jel jsem na cervenou - v protismeru v danem okamziku svitila cervena a chodili chodci. Takze jasne nefungujici semafor.

+1/0
16.1.2013 15:58

J41a51n 77D58l84o14u96h77ý 8596850273840

Tak se podívejte na nesmysly na silnicích. Zejména na dálnici se údržbáři nenamáhají ukončit omezení. Já pak, protože mám podmínku za jedno překročení na výjezdu z obce na čtyřproudovce (1.přestupek po 10-ti letech!), musím jet 80 k dalšímu sjezdu, který je třeba 5 km. Autobusy, kamióny na mě pak blikají a lezou mi na zadek jenom proto, že nějaký trotl nezná předpisy. Fakt žúžo. ;-€

+2/0
16.1.2013 15:52

V78l49a42d62i54s75l39a28v 92B17u23r54y41š57e34k 1829272977974

jestli půl milionu lidí ročně je přistiženo, že nerespektuje nějakou ceduli a dalších několik milionů u toho přistiženo není, tak je polemika nad jejím vyznamem na místě

+1/0
16.1.2013 16:47

T16o65m87á58š 83Z52e83m56a12n 3915648784275

Přestupků je 0, neb nelze odložit materiální aspekt.

Snaha vydoji prachy je za tím vždy, jinak by nebyla na dálnici 50.

+2/−1
16.1.2013 17:50

P23e20t78r 95N56e25s54v12a46d23b55a 2334385336269

A co takhle nedávat někomu záminku jak říkáte vydojit ty peníze? Co? Není li nabídka není poptávka:-P

+1/0
16.1.2013 19:17

M37a79r24e59k 61H87r20u28b90y 6897572201698

Cim vic usekovejch radaru, tim horsi silnice :-/Rv

+2/0
16.1.2013 15:28

B28ě37l36a 38H38o94r40á31k77o37v36á 1128532949690

"Nejlepší" je, jak se rozmnožujou místa kde se vždy jezdilo max. šedesát, ale protože tam ňákej  zfetovanej ožrala v noci udělá smrťák, šoupne se tam třicítka a přes den se pěkně kasíruje...Rv [>-]

+5/0
16.1.2013 15:28

P51e42t35r 55V29a66n28e32c76e14k 1273390127917

Pokud mate potize s ocima a dopravni znaceni dopredu nerozpoznate, doporucuji navstevu odpovidajiciho lekare.

0/−7
16.1.2013 15:33





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.