- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kamiony nepatří do žádné obydlené oblasti a je úplně jedno ve kterém městě to je. Sídliště Spořilov existuje přes 50let a díky někomu, kdo tu zřejmě nikdy nežil,bylo rozhodnu, že se 14.000 lidí zhorší životní prostředí. Vyhozené peníze za vysazení stromků a teď další vyhozené peníze za tunel.
ten nekdo ma prsty v obytnem dome nad sjezdem z Barrandova - proto bylo nutne tak rychle odtamtud odvest dopravu
další tunel pro tunel spřátelené firmy a dobrých známích magistrátu.
Pokud to platí EU, co kdyby taky EU přivezla nezkorumpovanou firmu?
Znám to tam. Situace je ...........k r i t i c k á.........
Je to tam zdravotně o hubu.
njn, Praha. Provoz velký, ale co bychom pro jistotu skvěle placené práce neobětovali?
Jezdím tamtudy skoro denně, ale až teprve před 2 týdny jsem vyzkoušel sjet z Jižní spojky směr Brno až o kousek dál u betonárky Zapa. Nevím jestli to je rychlejší, ale přijde mi to plynulejší než se plahočit 50 po Spořilovské. Nešlo by ty kamiony převexlovat taky, kdyby se ten sjezd předělal aby to pobral?
Slo, a je to s podivem, ze to dosud magistrat neudelal. Ale zrejme bylo potreba penize utratit za novy domecek slonu v prazske zoo
A ten kdo tam vymyslel tu 50, to byl taky odborník... místo toho aby tam auta profrčela 70tkou, tak se tam crcají 50, udělají víc hluku a víc emisí!!!
Vy jste to meril, ze tam je pri te padestace vic hluku a emisi?
Takze misto, aby co nejrychleji dokoncili ten vychodni kousek okruhu pres Bechovice, kde se hadaj s par troubama co si tam postavili baraky bez ohledu na uzemni plan, tak se nasypou penize do nejakeho zastreseni, ktere bude stat nehorazny penize.