Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Osobní vlak projel v Kolíně návěstí stůj a zastavil provoz na trati

Trať z Prahy na Olomouc v podvečer stála, poté co v Kolíně projela osobní souprava návěstí zakazující jízdu. Provoz byl na dvě hodiny zcela uzavřen, poté vlaky jezdily jen jedním směrem. Plně byla trať průjezdná téměř po třech hodinách..

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M34a25r69e80k 67K94o35š31n61á58ř 7631181334505

já jsem tedy vzorný. Moje manželka mi ukáže návěstí a moje souprava už stojí.

0/0
31.1.2013 11:28

J55a30n 81K78o95m84á84r62e43k 5555578339253

nechápu, proč to stálo tak dlouho;-O

+2/−2
23.1.2013 14:45

R85a49d56e87k 28J87a79n40a25t43a 9245356784122

Stavební firma neohlásila (jak měla), že bude sunutí provádět.

+1/0
23.1.2013 12:05

P55a59v44e63l 81K65u15b60e36l56k96a 8307842749700

Mě by jenom zajímalo, proč paní průvodčí celou dobu opakovala, že důvodem je porucha lokomotivy. Její "kolega" na klientské lince Českých drah byl taky trochu "mimo", protože říct platícímu zákazníkovi, že cituji: "důvod vám říct nemůžu ale zítra si ho určitě přečtete ve všech médiích", to mi přijde trochu divný no :-/ ...

+4/0
23.1.2013 9:19

I81v24a32n 43M79a48r81e15k 6694448302

Za zbytečné několika hodinové zpoždění všech dotčených vlaků pracovníkům DI ze srdce a upřímně děkují tisíce spokojených cestujících V

+2/−11
22.1.2013 21:25

J53a20n 39M86o66h52y27l82a 3398138976908

Naštěstí se našlo dost mínusů dokazujících neskonalou hloupost tohoto příspěvku.

+3/−2
22.1.2013 21:53

Z75d67e19n35ě22k 10Z90a96b13a14v68a 1432284916904

OK, cesta byla pro Jančuru, ale nás by zajímalo, čí byl ten "škodlivý" vlak?

http://provoz.szdc.cz/grapp/

0/−2
22.1.2013 21:24

L98u62k72á53š 74J28í61l22e94k 7302491881535

Investujte do zabezpečení, vyplatí se to...

+3/−1
22.1.2013 20:43

I13v12a45n 67M82a32r56e75k 6694238682

Darmošlapové z DI se snaží zasloužit si svůj chlebíček a jako vždy si vzali za rukojmí stovky cestujících ve stojících vlacích  ! ! !  Rv Rv Rv

+5/−16
22.1.2013 20:07

T15o78n47d27a 48H50e95j67l74í61k 1288293659587

Asi byste radši viděl sražené vlaky a mrtvé, zraněné lidi?

+10/0
22.1.2013 20:09

P33e71t23r 55U24l14l72m20a46n93n 2107688107602

"Darmošlapové" hlavně musí zjistit, jestli selhal opravdu člověk a ne technika. Zastavení provozu je zde určitě na místě...

+14/−1
22.1.2013 20:11

I94v44a25n 38M48a14r48e95k 6804448722

Tak to  svoje nezměrné "úsilí" měli vyvinout před léty pár dní před nehodou ve Studénce když nechali pod statunovým přes trať se sunoucím mostním kolosem zachovanou plnou traťovou rychlost ,Přes všechno tehdy jejich "intenzivní šetření" byla vina na straně těchto drážních orgánů>>>pokud poznáte výrazy "pomalá jízda" či "výluka traťové koleje" dáte mně za pravdu.

0/−9
22.1.2013 20:41

J53a34n 80K23u91č84e82r79a 2197582606433

Nezlobte se, ale nemáte pravdu a zřejmě ani informace. Drážní inspekce "pouze" šetří nehody, NIKDY NESTANOVUJE podmínky staveb a zařízení. Zjevně si ji pletete s Drážním úřadem - ten je národní bezpečností úřad pro železnici, Drážní inspekce je zase tzv. inspekční orgán.

+8/0
22.1.2013 20:54

I29v54a19n 94M93a41r53e26k 6794508442

To mně je jasné,jezdil jsem jako fíra na hlavní na štrece 28r. a o těchto "odbornících " mám své mínění a to mně nikdo nevyvrátí ,spíš to "vyšetřil" za pár minut kdejaký náměstek nebo náčelník stanice a nedělal z komára . . . a pravdu s těmi podmínkami staveb asi nemáte ,vždy když se něco okolo tratě děje přináší to jistá omezení a tam nebylo žádné ! ! !

0/−8
22.1.2013 21:03

J71a40n 45K88u79č61e19r37a 2907782816703

Zase si pletete inspektory ČD či SŽDC a inspektory státní Drážní inspekce.....A ano, ve Studénce nebylo opatření. Ale za to nemůže Drážní inspekce, ale stavební úřad a také Drážní úřad, který dával stanovisko. Prosím, přečtěte si na webu DI závěrečnou zprávu, kde je to jasně popsané.

http://www.dicr.cz/uploads/Zpravy/MU/DI_Studenka.pdf

+7/0
22.1.2013 21:07

I78v90a96n 54M18a27r87e90k 6114448112

Mně stačilo že všechnu vinu hodili na stavební firmu a sami sebe nenápadně "očistili" ,systém my nic my muzikanti ,"vyšetřovat" po té tragické nehodě nehodě už mohli jak o život >>>PROČ ? ? ? tam nebyla zavedena pomalá jízda a nebo výluka koleje či kolejí ? ? ? ? A tehdy při tom sunutí mostní konstrukce přes štreku byli všichni tito "odborníci " kde ?

0/−9
22.1.2013 21:16

J94a82n 39K18u54č63e37r27a 2917122886193

No na Drážním úřadu, vždyť Vám to píšu. A mimochodem, pochybení tam byla i na straně železnice, vše je v té závěrečné zprávě...

+8/0
22.1.2013 21:18

T82o55m94á12š 27K98n31a69i63f46l 6833390137960

Boha.... vy jste ale hlupák. Dvojnásobný.

0/0
31.1.2013 9:58

J86a44n 98K90u59č43e36r38a 2497152496523

Drážní inspekci byla tato mimořádná událost nahlášena téměř hodinu po jejím vzniku a za další hodinu na základě předběžně zjištěných skutečností dala souhlas s odklízením - viz jejich web. Opravdu za tak dlouhé zastavení provozu může ona?

+4/0
22.1.2013 20:24

I64v72a63n 60M88a67r89e81k 6234978222

A "odklízí"  co ? ? ? ? ? ? Rv Rv Rv

0/−5
22.1.2013 20:42

J24a69n 90K79u74č46e57r98a 2107142566763

Souhlas s odklízením následků MU znamená, že si se všemi vlaky mohou dopravci už dělat, co chtějí, už je Drážní inspekce neblokuje.

+4/0
22.1.2013 20:48

I91v27a11n 52M55a81r53e15k 6894618732

"Minusujte" si jak o život >vyšetření "projetí" návěstidla je otázka max. hodiny.

0/−3
22.1.2013 20:48

J43a58n 16K13u57č25e48r31a 2827872316843

Však to taky inspekci trvalo hodinu - oznámeno jí to bylo 18.39, souhlas dala v 19.47. Tak co Vám vadí - těch 8 minut, o které šetřila déle, než byste předpokládal?

+5/0
22.1.2013 20:56

I30v68a63n 61M91a91r15e49k 6484178942

No a proč to tam ještě doteď stojí? Jsem zvědav kolik "nadělí" Avale ktera jela po Třebovou s náskokem !

0/−4
22.1.2013 21:05

J70a42n 87K25u44č10e68r91a 2327612946563

To je správná otázka, nikoliv však na Drážní inspekci, ale na SŽDC, které řídí provoz....

+4/0
22.1.2013 21:07

P30a68v43e10l 83D60o82l72n87í69č42e79k 3828913294611

Milý pane, to, že se při jakékoliv závadě na zabezpečovacím systému zastaví v daném úseku trati veškerá doprava, je naprosto běžná věc všude na světě. Špatné stisknutí byť jen jediného tlačítka na klávesnici řídícího počítače v dopravní kanceláři může mít katastrofální důsledky. Nad tím nejde mávnout rukou. Naštěstí ten vlak vjel na volnou cestu a ne do protivky nějakému rozjetému rychlíku.

+5/0
22.1.2013 22:00

P23e83t21r 35U36l63l44m69a68n98n 2147308247952

Jo na babitronu to vypadá velice zajímavě

+3/0
22.1.2013 20:02

M97a32r34t21i42n 91K58o90t31e88k 6659433167101

Tak to bylo o fous.

+1/0
22.1.2013 19:45







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.