Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Osobní vlak projel v Kolíně návěstí stůj a zastavil provoz na trati

Trať z Prahy na Olomouc v podvečer stála, poté co v Kolíně projela osobní souprava návěstí zakazující jízdu. Provoz byl na dvě hodiny zcela uzavřen, poté vlaky jezdily jen jedním směrem. Plně byla trať průjezdná téměř po třech hodinách..

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M32a60r94e65k 85K29o57š51n40á84ř 7621181724885

já jsem tedy vzorný. Moje manželka mi ukáže návěstí a moje souprava už stojí.

0/0
31.1.2013 11:28

J91a18n 94K42o41m80á25r85e59k 5975808969393

nechápu, proč to stálo tak dlouho;-O

+2/−2
23.1.2013 14:45

R59a40d15e94k 45J49a83n45a74t53a 9915506824952

Stavební firma neohlásila (jak měla), že bude sunutí provádět.

+1/0
23.1.2013 12:05

P47a98v10e89l 12K78u36b30e61l35k47a 8487512129890

Mě by jenom zajímalo, proč paní průvodčí celou dobu opakovala, že důvodem je porucha lokomotivy. Její "kolega" na klientské lince Českých drah byl taky trochu "mimo", protože říct platícímu zákazníkovi, že cituji: "důvod vám říct nemůžu ale zítra si ho určitě přečtete ve všech médiích", to mi přijde trochu divný no :-/ ...

+4/0
23.1.2013 9:19

I23v50a10n 68M58a70r42e55k 6124768662

Za zbytečné několika hodinové zpoždění všech dotčených vlaků pracovníkům DI ze srdce a upřímně děkují tisíce spokojených cestujících V

+2/−11
22.1.2013 21:25

J93a56n 67M20o96h66y37l32a 3448768126428

Naštěstí se našlo dost mínusů dokazujících neskonalou hloupost tohoto příspěvku.

+3/−2
22.1.2013 21:53

Z97d38e69n38ě36k 67Z25a87b57a96v36a 1112894606634

OK, cesta byla pro Jančuru, ale nás by zajímalo, čí byl ten "škodlivý" vlak?

http://provoz.szdc.cz/grapp/

0/−2
22.1.2013 21:24

L81u96k97á41š 40J40í45l80e27k 7832671521905

Investujte do zabezpečení, vyplatí se to...

+3/−1
22.1.2013 20:43

I90v92a61n 85M27a65r90e56k 6374438262

Darmošlapové z DI se snaží zasloužit si svůj chlebíček a jako vždy si vzali za rukojmí stovky cestujících ve stojících vlacích  ! ! !  Rv Rv Rv

+5/−16
22.1.2013 20:07

T42o48n40d35a 41H78e62j98l40í35k 1428833239307

Asi byste radši viděl sražené vlaky a mrtvé, zraněné lidi?

+10/0
22.1.2013 20:09

P45e10t96r 38U96l89l86m96a14n89n 2547448277982

"Darmošlapové" hlavně musí zjistit, jestli selhal opravdu člověk a ne technika. Zastavení provozu je zde určitě na místě...

+14/−1
22.1.2013 20:11

I66v11a95n 78M42a49r83e12k 6124638842

Tak to  svoje nezměrné "úsilí" měli vyvinout před léty pár dní před nehodou ve Studénce když nechali pod statunovým přes trať se sunoucím mostním kolosem zachovanou plnou traťovou rychlost ,Přes všechno tehdy jejich "intenzivní šetření" byla vina na straně těchto drážních orgánů>>>pokud poznáte výrazy "pomalá jízda" či "výluka traťové koleje" dáte mně za pravdu.

0/−9
22.1.2013 20:41

J45a37n 27K59u15č38e93r31a 2607842806773

Nezlobte se, ale nemáte pravdu a zřejmě ani informace. Drážní inspekce "pouze" šetří nehody, NIKDY NESTANOVUJE podmínky staveb a zařízení. Zjevně si ji pletete s Drážním úřadem - ten je národní bezpečností úřad pro železnici, Drážní inspekce je zase tzv. inspekční orgán.

+8/0
22.1.2013 20:54

I35v91a43n 29M13a50r50e48k 6434748712

To mně je jasné,jezdil jsem jako fíra na hlavní na štrece 28r. a o těchto "odbornících " mám své mínění a to mně nikdo nevyvrátí ,spíš to "vyšetřil" za pár minut kdejaký náměstek nebo náčelník stanice a nedělal z komára . . . a pravdu s těmi podmínkami staveb asi nemáte ,vždy když se něco okolo tratě děje přináší to jistá omezení a tam nebylo žádné ! ! !

0/−8
22.1.2013 21:03

J54a94n 18K42u26č21e34r66a 2677572546933

Zase si pletete inspektory ČD či SŽDC a inspektory státní Drážní inspekce.....A ano, ve Studénce nebylo opatření. Ale za to nemůže Drážní inspekce, ale stavební úřad a také Drážní úřad, který dával stanovisko. Prosím, přečtěte si na webu DI závěrečnou zprávu, kde je to jasně popsané.

http://www.dicr.cz/uploads/Zpravy/MU/DI_Studenka.pdf

+7/0
22.1.2013 21:07

I86v32a22n 67M61a36r83e22k 6704728792

Mně stačilo že všechnu vinu hodili na stavební firmu a sami sebe nenápadně "očistili" ,systém my nic my muzikanti ,"vyšetřovat" po té tragické nehodě nehodě už mohli jak o život >>>PROČ ? ? ? tam nebyla zavedena pomalá jízda a nebo výluka koleje či kolejí ? ? ? ? A tehdy při tom sunutí mostní konstrukce přes štreku byli všichni tito "odborníci " kde ?

0/−9
22.1.2013 21:16

J45a93n 60K70u57č20e68r44a 2807932856773

No na Drážním úřadu, vždyť Vám to píšu. A mimochodem, pochybení tam byla i na straně železnice, vše je v té závěrečné zprávě...

+8/0
22.1.2013 21:18

T25o40m65á49š 35K51n51a64i66f11l 6353740717580

Boha.... vy jste ale hlupák. Dvojnásobný.

0/0
31.1.2013 9:58

J56a62n 26K31u16č20e27r21a 2957712526413

Drážní inspekci byla tato mimořádná událost nahlášena téměř hodinu po jejím vzniku a za další hodinu na základě předběžně zjištěných skutečností dala souhlas s odklízením - viz jejich web. Opravdu za tak dlouhé zastavení provozu může ona?

+4/0
22.1.2013 20:24

I88v72a17n 85M95a82r28e86k 6414728742

A "odklízí"  co ? ? ? ? ? ? Rv Rv Rv

0/−5
22.1.2013 20:42

J58a68n 80K15u33č53e92r51a 2947142556843

Souhlas s odklízením následků MU znamená, že si se všemi vlaky mohou dopravci už dělat, co chtějí, už je Drážní inspekce neblokuje.

+4/0
22.1.2013 20:48

I92v72a31n 47M33a61r93e33k 6544328242

"Minusujte" si jak o život >vyšetření "projetí" návěstidla je otázka max. hodiny.

0/−3
22.1.2013 20:48

J55a79n 21K34u22č62e67r84a 2627722446383

Však to taky inspekci trvalo hodinu - oznámeno jí to bylo 18.39, souhlas dala v 19.47. Tak co Vám vadí - těch 8 minut, o které šetřila déle, než byste předpokládal?

+5/0
22.1.2013 20:56

I89v42a44n 67M52a24r66e29k 6864958302

No a proč to tam ještě doteď stojí? Jsem zvědav kolik "nadělí" Avale ktera jela po Třebovou s náskokem !

0/−4
22.1.2013 21:05

J21a81n 49K97u34č24e19r35a 2517962736563

To je správná otázka, nikoliv však na Drážní inspekci, ale na SŽDC, které řídí provoz....

+4/0
22.1.2013 21:07

P59a11v39e46l 70D82o78l43n32í35č86e67k 3748873324141

Milý pane, to, že se při jakékoliv závadě na zabezpečovacím systému zastaví v daném úseku trati veškerá doprava, je naprosto běžná věc všude na světě. Špatné stisknutí byť jen jediného tlačítka na klávesnici řídícího počítače v dopravní kanceláři může mít katastrofální důsledky. Nad tím nejde mávnout rukou. Naštěstí ten vlak vjel na volnou cestu a ne do protivky nějakému rozjetému rychlíku.

+5/0
22.1.2013 22:00

P90e20t63r 71U41l23l91m47a26n41n 2557138237742

Jo na babitronu to vypadá velice zajímavě

+3/0
22.1.2013 20:02

M19a24r79t17i91n 70K77o66t17e28k 6579583597371

Tak to bylo o fous.

+1/0
22.1.2013 19:45







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.