Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Osobní vlak projel v Kolíně návěstí stůj a zastavil provoz na trati

Trať z Prahy na Olomouc v podvečer stála, poté co v Kolíně projela osobní souprava návěstí zakazující jízdu. Provoz byl na dvě hodiny zcela uzavřen, poté vlaky jezdily jen jedním směrem. Plně byla trať průjezdná téměř po třech hodinách..

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M25a32r97e94k 84K24o77š76n54á89ř 7491771764215

já jsem tedy vzorný. Moje manželka mi ukáže návěstí a moje souprava už stojí.

0/0
31.1.2013 11:28

J20a17n 84K95o62m75á80r79e60k 5655558979103

nechápu, proč to stálo tak dlouho;-O

+2/−2
23.1.2013 14:45

R67a88d54e69k 75J73a45n74a49t42a 9535846774752

Stavební firma neohlásila (jak měla), že bude sunutí provádět.

+1/0
23.1.2013 12:05
Foto

P87a68v13e51l 70K53u55b80e76l58k83a 8577412459700

Mě by jenom zajímalo, proč paní průvodčí celou dobu opakovala, že důvodem je porucha lokomotivy. Její "kolega" na klientské lince Českých drah byl taky trochu "mimo", protože říct platícímu zákazníkovi, že cituji: "důvod vám říct nemůžu ale zítra si ho určitě přečtete ve všech médiích", to mi přijde trochu divný no :-/ ...

+4/0
23.1.2013 9:19

I41v48a86n 23M47a18r65e45k 6794118122

Za zbytečné několika hodinové zpoždění všech dotčených vlaků pracovníkům DI ze srdce a upřímně děkují tisíce spokojených cestujících V

+2/−11
22.1.2013 21:25

J45a66n 52M52o77h96y14l90a 3918628146368

Naštěstí se našlo dost mínusů dokazujících neskonalou hloupost tohoto příspěvku.

+3/−2
22.1.2013 21:53

Z56d83e86n22ě95k 84Z27a42b98a13v18a 1932654716394

OK, cesta byla pro Jančuru, ale nás by zajímalo, čí byl ten "škodlivý" vlak?

http://provoz.szdc.cz/grapp/

0/−2
22.1.2013 21:24

L66u32k32á33š 49J67í77l19e23k 7342151161595

Investujte do zabezpečení, vyplatí se to...

+3/−1
22.1.2013 20:43

I36v54a78n 78M44a59r65e62k 6314538482

Darmošlapové z DI se snaží zasloužit si svůj chlebíček a jako vždy si vzali za rukojmí stovky cestujících ve stojících vlacích  ! ! !  Rv Rv Rv

+5/−16
22.1.2013 20:07

T93o83n69d75a 41H58e57j85l15í67k 1468683689397

Asi byste radši viděl sražené vlaky a mrtvé, zraněné lidi?

+10/0
22.1.2013 20:09

P63e68t77r 74U72l86l90m77a66n15n 2547348397592

"Darmošlapové" hlavně musí zjistit, jestli selhal opravdu člověk a ne technika. Zastavení provozu je zde určitě na místě...

+14/−1
22.1.2013 20:11

I16v15a75n 45M78a83r38e65k 6974128762

Tak to  svoje nezměrné "úsilí" měli vyvinout před léty pár dní před nehodou ve Studénce když nechali pod statunovým přes trať se sunoucím mostním kolosem zachovanou plnou traťovou rychlost ,Přes všechno tehdy jejich "intenzivní šetření" byla vina na straně těchto drážních orgánů>>>pokud poznáte výrazy "pomalá jízda" či "výluka traťové koleje" dáte mně za pravdu.

0/−9
22.1.2013 20:41

J64a75n 28K11u91č88e84r19a 2487792906873

Nezlobte se, ale nemáte pravdu a zřejmě ani informace. Drážní inspekce "pouze" šetří nehody, NIKDY NESTANOVUJE podmínky staveb a zařízení. Zjevně si ji pletete s Drážním úřadem - ten je národní bezpečností úřad pro železnici, Drážní inspekce je zase tzv. inspekční orgán.

+8/0
22.1.2013 20:54

I87v57a65n 57M25a26r63e30k 6174298972

To mně je jasné,jezdil jsem jako fíra na hlavní na štrece 28r. a o těchto "odbornících " mám své mínění a to mně nikdo nevyvrátí ,spíš to "vyšetřil" za pár minut kdejaký náměstek nebo náčelník stanice a nedělal z komára . . . a pravdu s těmi podmínkami staveb asi nemáte ,vždy když se něco okolo tratě děje přináší to jistá omezení a tam nebylo žádné ! ! !

0/−8
22.1.2013 21:03

J79a98n 91K11u89č84e10r96a 2697752966183

Zase si pletete inspektory ČD či SŽDC a inspektory státní Drážní inspekce.....A ano, ve Studénce nebylo opatření. Ale za to nemůže Drážní inspekce, ale stavební úřad a také Drážní úřad, který dával stanovisko. Prosím, přečtěte si na webu DI závěrečnou zprávu, kde je to jasně popsané.

http://www.dicr.cz/uploads/Zpravy/MU/DI_Studenka.pdf

+7/0
22.1.2013 21:07

I21v71a76n 74M26a68r25e89k 6784248272

Mně stačilo že všechnu vinu hodili na stavební firmu a sami sebe nenápadně "očistili" ,systém my nic my muzikanti ,"vyšetřovat" po té tragické nehodě nehodě už mohli jak o život >>>PROČ ? ? ? tam nebyla zavedena pomalá jízda a nebo výluka koleje či kolejí ? ? ? ? A tehdy při tom sunutí mostní konstrukce přes štreku byli všichni tito "odborníci " kde ?

0/−9
22.1.2013 21:16

J87a86n 22K35u22č49e44r80a 2697452766483

No na Drážním úřadu, vždyť Vám to píšu. A mimochodem, pochybení tam byla i na straně železnice, vše je v té závěrečné zprávě...

+8/0
22.1.2013 21:18

T11o10m87á94š 33K47n82a31i21f89l 6493540857480

Boha.... vy jste ale hlupák. Dvojnásobný.

0/0
31.1.2013 9:58

J50a46n 61K90u38č29e64r81a 2137232766593

Drážní inspekci byla tato mimořádná událost nahlášena téměř hodinu po jejím vzniku a za další hodinu na základě předběžně zjištěných skutečností dala souhlas s odklízením - viz jejich web. Opravdu za tak dlouhé zastavení provozu může ona?

+4/0
22.1.2013 20:24

I87v56a35n 94M37a71r43e32k 6744748382

A "odklízí"  co ? ? ? ? ? ? Rv Rv Rv

0/−5
22.1.2013 20:42

J73a90n 51K94u92č15e96r47a 2677482726973

Souhlas s odklízením následků MU znamená, že si se všemi vlaky mohou dopravci už dělat, co chtějí, už je Drážní inspekce neblokuje.

+4/0
22.1.2013 20:48

I96v29a77n 16M57a82r29e95k 6734278732

"Minusujte" si jak o život >vyšetření "projetí" návěstidla je otázka max. hodiny.

0/−3
22.1.2013 20:48

J59a35n 95K26u62č76e20r62a 2737752186863

Však to taky inspekci trvalo hodinu - oznámeno jí to bylo 18.39, souhlas dala v 19.47. Tak co Vám vadí - těch 8 minut, o které šetřila déle, než byste předpokládal?

+5/0
22.1.2013 20:56

I10v86a33n 71M75a16r75e18k 6204248572

No a proč to tam ještě doteď stojí? Jsem zvědav kolik "nadělí" Avale ktera jela po Třebovou s náskokem !

0/−4
22.1.2013 21:05

J37a74n 58K65u85č49e54r78a 2637552266913

To je správná otázka, nikoliv však na Drážní inspekci, ale na SŽDC, které řídí provoz....

+4/0
22.1.2013 21:07

P69a96v87e44l 69D56o85l98n32í88č41e77k 3298333204521

Milý pane, to, že se při jakékoliv závadě na zabezpečovacím systému zastaví v daném úseku trati veškerá doprava, je naprosto běžná věc všude na světě. Špatné stisknutí byť jen jediného tlačítka na klávesnici řídícího počítače v dopravní kanceláři může mít katastrofální důsledky. Nad tím nejde mávnout rukou. Naštěstí ten vlak vjel na volnou cestu a ne do protivky nějakému rozjetému rychlíku.

+5/0
22.1.2013 22:00

P89e97t18r 63U44l76l67m51a13n21n 2347238287962

Jo na babitronu to vypadá velice zajímavě

+3/0
22.1.2013 20:02

M53a40r82t93i63n 74K87o70t15e61k 6349253357471

Tak to bylo o fous.

+1/0
22.1.2013 19:45





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.