Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Před 30 lety vyjela do pražských ulic naposledy revoluční tramvaj T1

Přesně před třiceti lety mohli Pražané naposledy vidět v provozu tramvaj typu T1. Ta vyjela na svou poslední jízdu 25. ledna 1983 na lince číslo 23. V ulicích Prahy se tramvaj objevovala přes třicet let.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J12i81ř39í 79K37u19c26h92t53a 6648535569907

Nejsme z Prahy, ale nějak mi to nesedí. To se pro Prahu skutečně tramvaje typu T1 vyráběly souběžně s typem T3 ? V jiném článku se zde píše, že T3 byly vyráběny od roku 1962.

0/−1
25.1.2013 8:24

H53a46n37a 65S57k18o79u48m28a39l41o41v46á 5550977662

To tam snad nikde netvrdí, že se vyráběly souběžně. Zároveň byly v provozu, to ano. Sama se na ně pamatuju, jezdila jsem čtyřkou, která jezdila z Hostivaře do Vršovic a kam dál, už nevím.

0/0
25.1.2013 8:43

T94o15m71á26š 19K80n15a43i13f13l 6463350917590

Nejdřív myslet... Potom psát :)

+1/0
25.1.2013 8:51
Foto

R22o16m14a21n 93P50o29l89á43č40e91k 1600326420205

Konec výroby T1 byl v roce 1957.

0/0
25.1.2013 10:11

T50o95n76d79a 47H55e97j58l51í28k 1378363559607

Mohli jste to nechat Technetu, ten by jistě přidal další zajímavé technické informace:)

+4/0
25.1.2013 7:20

J23a15n 75K12o92m46á81r29e39k 5505858719533

jj

0/0
25.1.2013 7:25





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.