- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
On si tak trošku Aleš vymýšlí: Mezi Alešem a Martinem bylo tak 500 metrů, to nebylo na předjetí! Aleš kecá když tvrdí, že chtěl Martina předjet. De Roy byl nejdřív brzděn Lopraisem a potom Kolomým.
To nemyslí vážně? Zastřeší ulici, aby jí odhlučnili a pak tam postaví tramvajovou trať? A tu odhluční jak?
takže kvůli cca 50 vyděračům z běchovic (ti co blokují výstavbu klíčové křižovatky v propojení cernaku s d1) se tu bude vymýšlet drahé, hnusné a problém neřešící zastreseni
Navrhuji, aby si běchovičtí vyměnili bydlení se spořilovštími.
a pak zastresime i tu tramvaj,protoze to lidem vadi, je hlucna
Proč město nenechá udělat lehké provizorní zastřešení a současně nevyřeší problémové občany Běchovic, aby se mohl začít stavět úsek okruhu D1-Běchovice? Proč vymýšlet složitá řešení, která budou stát hromady peněz a budou se stavět leta? Lehký zastřešení by muselo být hotové během pár měsíců, vždyť je to skládačka ocelových profilů a tabulí skla.
Nevede náhodou na Jižňák metro?
Nějak netušim odkud kam by ta tramvaj jezdila.
Mimochodem: Co takhle zase otevřít ulici Ke Spořilovu?
Vymyslet kravinu..... raději dostavit okruh a Ačko protahnout z Depa Hostivař přes měcholupy na jižák....
Stačí postavit spojení Černý most - D1 a Spořilovská bude OK. Tohle zastřešování nemá smysl. Tramvaj na Jižák - další nesmysl, co takhle tam konečně postavit metro? No jo ono má přednost metro do Motola, protože na cestě bydlí kamarádi z ODS...
Kamarádi z ODS nevlezou do "socky", co je rok dlouhý... S tím Áčkem se to prý mělo tak: je potřeba doprava na letiště. Máme šanci na to dostat i nějaké chechtáky ze strukturálních fondů EU. Jsou dvě možnosti - buď pěkně zdvoukolejnit železnici ve stávající trase na Kladno - a nebo metro. Jenže právě ta železnice tak blízko k vilám různých spřátelených osob (nebo prý snad dokonce k vilám vedení Prahy 6 - kdysi jsem slyšel, že tam bydlel právě Bém, Chalupa, etc.) prý vadila. Ono by to tam jezdilo častěji, než teď a asi by to dělalo větší rámus. Houkalo a tak... Tak proto to muselo za každou cenu do země... No a dnes to vypadá, že na letiště se to stejně možná ani prodlužovat nebude, takže tak.
Jinak myšlenka tramvajové trasy na Jižák není zase tak špatná. Samozřejmě metro je lepší - je rychlejší, kapacitnější - ale také mnohonásobně dražší a staví se tedy tam, kde se to vyplatí. Stanice také bývají dál od sebe, spousta lidí to pak k nejbližší stanici má dál. A byla by to alespoň nějaká alternativa - pro spoustu lidí třeba výhodnější, protože nepotřebují na druhý konec Prahy, ale třeba právě někam do centra, kde by to bylo po trase té tramvaje...
Proboha, vždyť tam ta ulice ve skutečnosti nikomu nevadí!!