Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Muž poznal mladíky, kteří ho zbili. Než přijela policie, dva postřelil

Sedmapadesátiletý muž poznal při nočním venčení psa v pražských Modřanech tři mladíky, kteří ho v listopadu brutálně zbili. Zavolal proto policii. Než přijela, dostal se se skupinou do sporu. Roztržku ukončil několika výstřely z legálně držené zbraně. Dva mladíky postřelil.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

F30r96a63n87t51i49š56e17k 18B46e71n72e22š 8844120594233

Pokud volal policii a pak došlo k sebeobraně proti 3!,pak by měl mít právo na své straně a držím mu R^

+5/0
13.2.2013 14:22

F85i38l38i69p 20Š56l92e10s12i22n77g84e27r 3716616532461

Pán by měl dostat minimálně hodinky. Pomohl policii zadržet bandu trotlů, kteří mají na svědomí MINIMÁLNĚ ničení veřejného majetku a těžké ubližení na zdraví.

+11/0
6.2.2013 14:34

M37i95r65o35s26l94a24v 50H53e43r42a29n 6368657771

Chudak pan. Naopak jeho postup byl spravny jelikoz  uz jednou mu bylo ublizeno, nikdo nic nevyresil. Takze pri nejmensi se alespon pomstil ale mel je postrelit vic alespon do bricha. Dal bych mu milost, skoda prezidenta Klause ten by mohl pomoct.

+5/−2
3.2.2013 23:54

J63i42r35i 11S69i43m24a28k 9658228608803

Slovo "pomsta" bych vubec nepouzival. Pomsta je zavrzenihodna vec. Byl bych rad, kdyby vysetrovani skoncilo tak, ze pan se pokusil zadrzet po nejakem prestupku (treba proti verejnemu poradku)a nez prijela policii, tak ho napadli (trestny cin) a on se jen primerene branil proti presile, pricemz nestastnou nahodou dva postrelil odrazenymi strelami. V tomto pripade by patrne nedoslo k zadnemu trestnemu cinu a vysetrovani by bylo s timto ukonceno.

Strasne moc si to preju, aby to tak dopadlo, protoze v mem okoli znam spoustu sportovnich strelcu a byl bych hodne nerad, kdyby se po podobnych incidentech objevily nejake restrikce proti drzitelum strelnych zbrani.

Jakoze psat o "zakazech" legalnich zbrani je momentalne obrovska moda :-/

+10/−1
4.2.2013 10:28

M74i56c98h68a19l 86Z27e69t31e45k 3918452270457

Bojim se, že to odnese mnoha lety za těžké ublížení na zdraví. Navíc, on tam neměl jedinéh osvědka, zatímco ta parta grázlíků si vzájemně dosvědčí u soudu, co bude chtít.

Nejlepší svědek - mrtvý svědek.

+7/−3
3.2.2013 11:12

M17i47r56o28s85l48a49v 60M12a45r90š16á24l 8104674968353

Zasvěcenost některých komentářů mne trochu uvádí v úžas. V Čechách máme naštěstí ne úplně hloupý zákon, který poměrně srozumitelně, logicky a řekl bych, že i humánně  vymezuje možnosti použití zbraně.

Pokud dotyčný střelec tyto meze nepřekročil (a to neví v této chvíli nikdo z nás), bude nucen přestát "pouze" to martirium vyšetřování, ve kterém bude samozřejmě také figurovat jako jeden z podezřelých, ale nakonec vyjde bez poskvrny. 

S nepříjemným vyšetřováním v případě použití zbraně ale musí počítat každý, kdo se zbraň rozhodne nosit... 

V našem kocourkově bych se ovšem obával jiných možných okolností. Mimo jiného třeba toho, že jedním z těch postřelených "nebožáků" byl znuděný synáček nějakého místního prominenta :-/

+10/−1
2.2.2013 22:10

J36i15n41d76ř35i25c69h 75M18u53s27í49l88e83k 5339351766

Jestli narážíte na zákon o nutné sebeobraně, tak ten rozhodně není dobrý. A z čeho bych se obával bude fakt, že tři grázlíci si navzájem dosvědčí co bude potřeba zatímco dotyčný pán bude mít smůlu. A navíc mu bude soudem podsouvaná možnost msty za utrpěná zranění. Rv

+1/−1
12.2.2013 11:03

J40i23ř53í 63K76r13a71m26p12l 4346204116756

bohužel to odskáče ten střelec, protože on použil zbraň a oni ji neměli. Byl bych raději, kdyby to dopadlo jinak už kvůli tomu, že policajti brutální napadení nevyšetřili a člověk si to musí řešit sám :-(

+8/0
2.2.2013 11:44
Foto

M32i89r73o90s35l87a64v 56S95t90e86i23n57e22r 1975585168293

Z těch zranění je snad zřejmé, že se snažil útočníky zastavit a ne zabít. Proti třem by beze zbraně neměl nejmenší šanci, ti by ho ukopali holínkami. Takže přesila byla na straně útočníků, pán měl štěstí, že měl u sebe zbraň.

Policista by situaci také jinak nemohl řešit.VEUV

+10/0
4.2.2013 21:10

P16a48v23e92l 93N59e16d50ě43l20a 5496980164691

Mě fascinuje, kolik statečných a odvážných tu vykřikuje: "Jen střílejte!". Nikdo z nás tam nebyl, takže víte stejný prd jako já. Mě jen jímá hrůza z toho, kolik nevyrovnaných jedinců vlastní (třeba i legálně) střelnou zbraň a je připraveno ji použít při ničení veřejného pořádku. S takouvouhle to tu za chvíli bude jak v Americe na střední škole ... :-(

+1/−22
2.2.2013 0:56

T67o75m80á80š 52Z20e98m32a46n 3285938474875

Já nekradu a okolojdoucí tyčí nemlátím, takže slušných lidí se zbraní se nedojím.

A k těm střelbám na škole: ČR sdílí cosi s 3 státy USA, kde se masakr nikdy nestal a naopak se tím odlišuje od ostatních 47 států + asi poloviny Evropy a Asie, kde se školní útoky udály.

Dumejte, co to je (anglická verze wikipedia by Vám mohla pomoct).

+9/−1
2.2.2013 1:07

P56a72v89e26l 22N35e87d77ě56l87a 5386950244841

nějak nechápu, proč jste vůbec reagoval na můj přípsěvek?

0/−7
2.2.2013 1:11

R83i54c53h17a95r84d 27P54o81d41z27i16m94e29k 2831117936

zrejme reaguje na ten nesmysl co jste tu ze sebe vypotil. proste si smradi mysleli ze muzou beztrestne delat bordel a napadat kolemjdouci tak je pan vyvedl z omylu. to ze jim strilel jen na nohy od nej bylo celkem gesto. to muzou bejt smradi celkem vdecny ze to nedopadlo hur

+14/−1
2.2.2013 16:58

O98n55d71ř58e77j 52P92o36k73o27r90n21ý 4866516834375

Přesně tak, tady u nás (bydlíme v přízemí rušnější ulice) aby se člověk pomalu bál si v některé dny před spaním vyvětrat, že mu otevřeným oknem do místnosti vletí odpadkový koš nebo cokoli dalšího! Už jsem několikrát uvažoval, jak je možné, že největší bordel dělá přiopilá mládež (mezi 15-20roky) a místní policie to řeší jen občasnými kontrolami hospod a klubú (jednou za dva roky), což stejně nic nevyřeší - smradi chlastaji za 14dní zase vesele dál! A toho bordela - určitě nejsme sami, kdo museli už poněkolikáté umývat vstupní dveře do domu, protože si z nich takový výrostci udělali pisoár a ještě si k tomu přidržovali zaklopku na dopisy! ;-€;-O

Opravdu si myslím, že muž ze článku se zachoval jako gentleman, když jim mířil jen na nohy.

A dokažu si naprosto živě představit, jak celá situace probíhala: Pán jde v poklidu na noční procházku s pejskem, zpozoruje skupinku výrostků (která téměř vždy vypadá hrůzostrašně), z nichž pár jasně pozná. A protože se obává o svoje zdraví, jelikož ho jisté kroky dotyčných v minulosti tím přesvědčili, zavolá tedy policii a vyčkává v povzdáli. Jenže parchanti si ho všimnou, zavětří možnost "zábavy", proto jdou k němu blíž. Muž se je snaží držet si od těla co nejdál (pud sebezáchovy), jenže slova na takový smrady zřídkakdy zabírají. Tak se rozhodne udělat zoufalý krok - vytáhne zbraň v představě, že tím mladíky zastraší. Bohužel mladíci si myslí ve své přízemní inteligenci, že zbraň je maketa nebo nanejvýš "plynovka". Nedbají upozorňování, že pokud se ještě přiblíží, bude střílet. Nečekaný výstřel! Dva z nich leží na zemi a řvou jako malý mimina. Zbytek parchantů se rozuteče...

Samozřejmě se jedná o mírnou dramatizaci. Ale podle mě se to takto s největší pravděpodobností odehrálo. A byl bych rád, kdyby se kriminalita mládeže začala řešit!!!

+13/−1
2.2.2013 22:50

R35i24c77h91a21r96d 62P69o12d89z58i98m16e39k 2671927546

Pane Pokorný naprosto s Vámi souhlasím. Kriminalita mládeže by se měla začít řešit, ale měly by jí začít řešit hlavně rodiče. Je potřeba, aby dětem a mládeži bylo vtloukáno do hlav od útlého věku něco jako úcta ke stáří a taky to, že lavičky, dveře domů, auta atd. nejsou od toho, aby se ničili. To že někoho přepadnu a zmlátím by se mělo mládeži vštípit jako naprostý TABU, který prostě civilizovaný člověk udělat nesmí. Navíc v přesile a evidentně slabšího to je prostě něco tak ohavnýho, že si nic horšího představit nedovedu a ty prostřelený haxny jim ze srdce přeju. Třeba to pomůže k jejich výchově.

+5/−1
4.2.2013 7:53

M92a38r50e52k 35K16r11o60l79l 5321672350430

To je těžké. Rodiče vše nezvládnou. V situaci, kdy děti nemohou dostat pár facek ani ve škole a kdykoli se na ně dospělý jen křivě podívá je podezřelý z bůhví čeho, rostou někteří doslova jak dříví v lese, Možná nejsem v souladu s posledními trendy v pedagogice, ale myslím si, že stále platí osvědčené "škoda každé rány, která padne vedle". Ale ta z pistole by měla být opravdu až ta poslední.

0/0
23.2.2013 14:01

R93i88c42h77a69r15d 16P19o82d11z92i11m56e86k 2921927306

Víte že ani nevím kdy se z výprasku stala ilegální činnost? Přijde mi to úsměvný, že standartní a velice účinný výchovný prostředek naplácání na zadek, který jsem nesčetněkrát absolvoval, a jsem za to teď v dospělosti rád je najednou něco trestnýho. No dělám spoustu věcí co se nesmí, tak tohle bude asi prostě další, až moje ratolest doroste do věku kdy budou podobný výchovný kroky potřeba. Zatím je to roztomilý a vůbec to nezlobí :-) Jen tak mimochodem ve škole nás taky nikdy netloukli. Tam se to řešilo poznámkou, která měla ovšem fatální váhu. Namlácený jsem pak dostal doma podle velikosti prohřešku. I když v tomhle byl táta tolerantní. Průsery typu "házel houbou" nebo "rozbil míčerm okno" mi prostě jen podepsal a chápal, že se jedná o normální klukovinu.

0/0
25.2.2013 8:32

P43a58v97e65l 93N22e42d84ě10l17a 5756400404731

jakej nesmysl? Prosím konkrétně. Jinak je to jen výkřik do tmy, podobně jako u všech ostatních zdejších hrdinů.

+1/−1
3.2.2013 21:49

R93i44c67h95a68r66d 37P69o62d86z45i20m37e57k 2501777296

Jak to chcete konkrétně? Konkrétně Vám to tady popisuje pan Pokorný. Mě by ohromě zajímalo jak Vy pane chytrej vypadáte? Jestli jste na tom fyzicky tak dobře, že jste schopen se partičce takovejch mladejch hajzlů ubránit, tak je to sice pěkný, ale existuje množina lidí, která není schopná seřezat 2-3 takový smrady v případě, že jsou napadeni. U nich pak naprosto chápu, že nosí střelnou zbraň a neváhají ji v případě nouze použít. A to navíc tak šlechetně, že střílí JEN po nohách. Vůbec mi nevadí, že třeba konkrétně tady ten pán nosí zbraň a používá ji v případech jako je tento.

+4/0
4.2.2013 8:03

J97a40n 77K51o36m97á65r87e89k 5345368929723

lidí se zbraní se nedojíte,to bude vážné;-D;-D;-D;-D

0/−4
2.2.2013 8:52

M83a84r84e44k 31K86r67o73l80l 5841852170900

Trochu infantilní Honzíku. Nemyslíš?

0/0
23.2.2013 14:03

M95i91c66h44a10l 64K55u66c67h10t59a 6833894394822

Myslím, že nejste v příběhu dostatečně orientován a vycházíte z mylné doměnky, že ke střelbě došlo kvůli ničení veřejného majetku. Tak tomu ale není. K ničení veřejného majetku došlo v listopadu a reakcí toho pána nebyla střelba, ale napomenutí. Výsledkem bylo napadení pána přesilou spratků, zmlácení tyčí, zkopání a mnohočetná těžká zranění. Nyní pán skupinku potkal, poznal a zcela správně zavolal policii. Bohužel byl před příjezdem policie skupinou opět napaden a i ve světle předchozích zkušeností použil na svoji obranu střelnou zbraň. Podle mne zcela oprávněně. Navíc pravděpodobně střílel pouze pro výstrahu do země a útočníci byli zasaženi pouze odraženou střelou (podle informace komeční TV).

+21/−1
2.2.2013 8:40

G40a65b25r21i25e56l25a 90K23o57b47l20í72ž14k70o51v21á 5584966926413

To byla chyba.    Ta střelba do země:-/

+6/0
2.2.2013 12:19

V68l57a72s41t64i62m26i84l 35H59a41l57b83i42c25h 8693745906438

Na vojně nás učil,střílejte tak aby už nepromluvil.

+7/0
2.2.2013 14:34
Foto

M79i11r52o85s62l53a82v 62S95t58e47i35n91e45r 1515715178513

To je užitečná rada, když po vás jde jeden a ozbrojený. První rána do břicha, druhá rána do vzduchu. Tím máte alibi, že jste dal výstražný výstřel a teprve potom jednal s důsledky. Je-li těch pachatelů skupina, tak máte za prvé těch výstřelů dost málo, takže musíte jednat ekonomicky- zastavit jich střelbou do nohou co nejvíc a doufat, že ty ostatní tím zastrašíte, samozřejmě nejméně jednou ale nesmíte trefit, abyste měl prokazatelně varovný výstřel. Toho pána obdivuji, že v té situaci ovládl své nervy. Jiný by střílel intuitivně spíše vodorovně, což by byly průstřely břicha.VEUV

+2/0
4.2.2013 21:20

M27a94r40e49k 80K94r64o86l56l 5911942900500

Jj, pán je ze staré školy a nikomu z těch spratků evidentně nechtěl ublížit. Asi, narozdíl od nich, nekouká po nocích na akční hrdiny v televizi. Každopádně máte pravdu a já bych v jeho situaci na nohy nestřílel. To bylo z jeho strany velice nebezpečné, protože pravděpodobnost zásahu a zastavující účinek je v tomto případě velice malý. A kdyby ho dostali, tak to zcela určitě nepřežil

0/0
23.2.2013 14:09

O76l11d67ř38i32c22h 55K45e42l90a78r 7920795787

Střílející muž je podezřelý z pokusu o těžké ublížení na zdraví. ... fakt to vypada, ze je v Cechach lepsi se nechat zabit nez popotahovat za obranu

Dokud někdo pořádně  nerozkope některému poslancovi ksicht,je to pořád stejná písnička! prostě máme zákony ,které v mnoha případech nahrávají zločincům proti slušným lidem,OMG!!;-O

+11/−2
1.2.2013 22:55

T10o74m65á49š 56Z10e47m63a50n 3375238414435

Máme demokracii, zastupitleskou, takže u voleb musíme volit ty, kteří za právem ma obranu stáli či stojí.

+4/0
2.2.2013 1:08

H85o19n77z59a 85P65u20r89k29r24á70b84e13k 1609558119265

achj jo, když někdo někoho postřelí, tak je automaticky podezřelý, jak to pak dopadne, je věc zcela jiná....a zákony na to, aby byl ochráněn - pokud střílel oprávněně, opravdu máme.

0/−1
2.2.2013 9:16
Foto

K63a22r89e51l 47S89e12i23d60l 8399245890778

K těm poslancům - párkrát už se to stalo...

0/0
3.2.2013 1:06

L93u61d79ě94k 91M82u11s29e24l18í55k 6593369842758

Nutná obrana ,bez diskuse;-€

+20/−3
1.2.2013 19:11

B78l46a75ž67e40j 27M96o70t71y53č47k29a 8747457355350

V jeho věku bych střílel na tělíčko, hlavu by mohl minout a ohrozit ostatní.

+12/−1
1.2.2013 18:55

R95a98d51e29k 19N14e17u67m71a10n95n 5482142448915

řešení:

měl jim slušně říci "poznávám vás, zavolal jsem policii, počkejte na ní, prosím"

Pak by ho ai napadli a on by je mohl postřílet

+9/0
1.2.2013 18:44

T21o14m35á44š 23J63o56u59s59k96ý 6900184

Pořád jsou lepší tři roky v lochu než tři měsíce prdět do plínek na ARO a pak mít invalidní důchod na trvale zhoršený zrak, polámaná žebra se sníženou hybností těla atd.

+27/−1
1.2.2013 17:57

S51t54a63n35i82s88l81a59v 59T84r64k66o73l38a 3175946400311

Domnívám se že je to co tyto hordy může odradit ,prostě musí se bát že je to bude bolet !! U soudu se nebojí nějak podmínku přestojí ;-O

+6/−1
2.2.2013 12:02

R57i65c36h60a36r24d 48P11o21d71z49i49m91e32k 2281957656

tak milej pane ani mozna nevite jakou pravdu mate. ano tyto hordy museji mit strach musi se bat o holy zivot. pokud jich par zarve pri naky prepadacce nebo jiny levarne tak jedine dobre. museji zit v neustaly nejistote ze je mozna ten co se ho chystaj prepadnout zastreli. pak si mozna rozmysle jestli tenhle zpusob obzivy je ten pravej.

+6/0
2.2.2013 17:06

J18a73n 22V59a32n84t41a 3367487689694

Ta frustrace "mládeže" fakt stojí za zamyšlení . V sobotu večer po volbách frustrovaní mladíci z ;-D Podnikatelského domu na kraji města;-D rozbili 4 lavičky co jim stály v cestě .Jejich boj za kapitalismus , proti komunismu nabírá na obrátkách . Fotografie z předminulého řádění městské policii nestačí...neumí obejít těch 12 apartmánů a říci ukažte nám svého  potomka  ;-D

+17/−10
1.2.2013 16:27

M20a20r91e42k 48Z76e72l93e85n65y 1186976438513

Střílející muž je podezřelý z pokusu o těžké ublížení na zdraví. ... fakt to vypada, ze je v Cechach lepsi se nechat zabit nez popotahovat za obranu

+38/−4
1.2.2013 16:09

M28a10r74e79k 40Z36e26l86e30n63y 1826926248733

... nez se nechat popotahovat...

+12/−1
1.2.2013 16:10

T95o67m87á40š 81S22k74á31l43a 6168307

i neprovokování skupiny výrostků když je policie na cestě mi přijde lepší než se popotahovat za "obranu" :/

+1/−1
1.2.2013 18:19

H49o50n92z32a 89P38u59r54k62r97á97b28e77k 1769268319755

on není obvinění, ale je podezřelý , víte v čem je ten rozdíl ?!? A víte, že tohle je novinový článek a ne výsledek přesného šetření, co se na místě opravdu stalo?

0/0
2.2.2013 9:18
Foto

R96a65d68o59m47í25r 63K22a66d44ě41r12a 9837125770926

Myslím že ty zranění budou asi na stejné úrovni co způsobili oni pánovi.Adopadla je vůbec policie a byli potrestáni? Tak se potom nedivte že to vzal do svých rukou a myslím že takových případu bude přibývat.

+39/−1
1.2.2013 15:24

D81a89v41i28d 52M41u14n55z75a39r 3228632554836

tak at se zeptaj toho psa , jak to bylo !

0/−8
1.2.2013 15:17

L51u77d95ě29k 34M95u85s84e12l33í64k 6603239832188

To je pravda ,všichni byli jako opice

0/−1
1.2.2013 19:13

M42i19r20o37s33l61a25v 43K31r87a64t48o65c40h19v98í91l 5717922320379

Kdyby byl šéf městské policie volen přímou volbou občany města, a ne jmenován kamarádem z radnice, kdyby byl více finančně motivován a kdyby byl odvolatelný za špatný výkon, víc by se snažil , neodkloňoval by a vypadalo by spousta věcí jinak... KDYBY... KDYBY...  KDYBY 8-oRv[>-]

+8/−2
1.2.2013 14:01

M52i49r11o19s17l57a69v 13K46r70a96t78o22c89h55v50í84l 5597562850669

Měl by větší pravomoce a volební kampaň by si musel hradit sám z úspor, či sponzorských darů, jako šerif v americe

+5/−1
1.2.2013 14:04

T44o93m37á68š 76S89k27á26l95a 6628947

.. tak by tam ve velkých městech byl politik, který by to co investoval chtěl především zpět

+1/0
1.2.2013 15:21

M82i60r88o69s18l27a25v 13K55r40a84t27o66c69h53v49í62l 5587162220469

šerif je politik??? Vy už neumíte na společenský problém nahlížet jinak??? To Vás ta média pěkně zmasila...

+3/−1
1.2.2013 15:35

T45o70m18á54š 72S50k40á66l51a 6858497

a chápeš cos vůbec napsal sám? "Kdyby byl více finančně motivován a kdyby byl odvolatelný za špatný výkon, kdyby si volební kampaň musel hradit sám z úspor".. Kdyby to bylo tak jak říkáš, tak tam bude politik. Lidi si někoho takového mohou volit tak maximálně na vesnici nebo v malé komunitě. Ale na úrovni města vyhraje ten, který bude víc vidět a lépe mluvit. Ty máš představu kdo je v na radnici v zastupitelstvu?

+3/0
1.2.2013 15:39

M17i12r94o60s10l85a41v 66K43r52a39t35o59c76h70v97í33l 5497632670889

zmasila...:-)

0/−2
1.2.2013 15:46





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.