Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Půl roku od změn v pražské MHD trvá kritika. Velké úpravy však nebudou

Ani půl roku od zavedení zbrusu nové metropolitní sítě pražské hromadné dopravy neutichly všechny protesty. Někde je to právě naopak. Vznikají petice, lidé si stěžují v desítkách dopisů. Úpravy těchto změn měly přijít v březnu, jak se ale ukázalo, skoro žádné naplánované nejsou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K87a62r60e46l 90J71a35r29o50s61l89a20v 93P44r51o89c59h71á55z27k19a 7596566262394

217 - Spojení Prahy 5 a 6 bylo bez náhrady zrušeno. Já bych naopak navrhoval spojení Suchdola a Chuchle autobusovou linkou po trase staré dobré 217. Prostě SKUTEČNÝ METROBUS !!! Alternativou je využití strahovského tunelu. Lichý spoj přes kopec, sudý tunelem. Naprostou většinu nově postavených dopravních staveb DPP/ROPID vůbec nevyužívá! Jsem velice zvědav k čemu bude uživatelům městské hromadné dopravy tunel Blanka!!! Očekával bych, že už dávno před zahájením prací na jeho projektu musela na toto téma vzniknout přinejmenším studie!!!!!

123 - Tady vůbec nejde o to aby jezdily autobusy podél kolejí. Jde o to aby čtvrti Šmukýřka, Vidoule a Cibulka měly alespoň přes den každou hodinu spojení k praktickému lékaři, do motolské nemocnice, na libovolnou stanici metra a k libovolnému velkému nákupnímu středisku, A TO  B E Z  PŘESTUPŮ !!!

S65 - Jde o to aby linka jezdila od někud někam. Přestupy na Zličíně a Knížecí jsou časově ztrátové. Měla by jezdit z Kladna nebo Slaného přes Smíchov na opačnou stranu města jako S-Bahn. Chce to oživit Prahu-Vyšehrad, vést přes Prahu hlavní nádraží. Rád bych využíval železnice ke spojení Praha-Cibulka  -  Praha - Dejvice. Mohu jet přes Hostivice (přestup a nutnost zakoupit 1.jízdenku pro trasu Praha-Zličín  -  Hostivice, a 2.jízdenku pro trasu Hostivice - Praha-Ruzyně. Mohu jet i přes centrum, ale opencard mi v rychlících neplatí, a jiné spoje přes centrum prakticky nejezdí.

Výsledky vyhledávání - http://www.ropid.cz/files/php-skripty/vlaky/index.php

Praha-Cibulka -- Hostivice 18 minut Linka S65 (jízdní řád), interval 60 minut Přestup 4 minuty Hostivice -- Praha-Dejvice 16 minut Linka S5+R5 (jízdní řád), interval 15-20 minut 38 minut Rád bych tento příspěvek poslal přímo z diskuze na maily příslušných institucí. Diskuze pro diskuzi jsou k ničemu, domnívám se, že odeslání vkládaného příspěvku na konkrétní mailové adresy může alespoň zkusit něco zlepšit!

+3/−1
20.2.2013 13:14

L87u19c81i46a43n 11P88a17p79a44z50i52a46n 5624967901195

Také patřím k nespokojeným, proč k nám do Spojovací přestala jezdit tramvaj 16? Přestup na Biskupcova je tragický, lidé se tady mačkají, tramvaje na sebe nečekají, takže obvykle mi před nosem ujede devítka, tramvaj 10 nebo 16, která jede přímo za ní snad ještě schválně zpomalí, aby tramvaj č. 9 před ní nepočkala. A když ujede před nosem ta devítka, tak velmi často přijíždí na stanici za rohem, na Ohradu tramvaj č. 1., kterou samozřejmě nemůžeme doběhnout a tak čekáme a okolo výfuky aut a namačkaní lidé. Celkově doprava v Praze se zhoršila, časy se prodloužili o cca 10% a to za cenu, že se drží cena ročního kupónu na nereálných částkách, protože rádoby pravice ODS si to prosadila do svého programu vlády nad Prahou. Asi proto, aby lidem mohli zdůvodňovat, proč jim nebude přidáno, protože ceny stojí. Ale kvalita klesá, celé Česko se propadá a propadá stále níž a níže. Kdy to skončí?

+5/−4
20.2.2013 9:38

P22a81v91e29l 60N70o73v11ý 6682971875304

Máte všichni jezdit autem. Ropid bude spokojen, sníží spoje o 1/2!!

+5/−2
20.2.2013 9:05

F12r37a16n44t17i13š61e53k 82B16e59r11d13a 5242106109461

Já už je nekritizuji, já začal jezdit autem.

+4/0
20.2.2013 8:18

P22e18t58r 35P10r47u73s 7337195379482

O to asi jde. Donutit lidi jezdit autem a pak...se zavedou emisni zony. R^:-)

+5/0
20.2.2013 8:56

P17e44t74r 13V11e85s76e16l43ý 2179398593456

Máme tu v Ostravě pár opravdových odborníků na optimalizaci dopravy, které vám nesmírně rádi přenecháme. Roz**dat celou páteř tramvajové dopravy jim šlo báječně. A citlivé rozdrbání autobusové dopravy taky nemá chybu. Jen na trolejbusy si prozatím netroufli, ty nám rozhodí v červnu. Asi se inspirovali v Praze, ubrali spojů, překopali páteřní linky a hlavně přidali přestupy. Šak co, dyť to jezdi co chvilu.

+9/0
20.2.2013 7:36

V47o36j15t32ě90c26h 45O70r72á64l55e88k 7394943125896

Pak je nutné přeběhnout na tramvaj. Maminky s kočárky a s dětmi, staří lidé s taškami s nákupem (na Kavalírce nic nenakoupí) - všichni se vyhrneme z autobusu na úzký chodník, na který se nevejdeme, a honem na tramvaj,"

4 tramvaje, z nichž jedna páteřní - souhrnný interval ve špičce ani ne dvě minuty, kam spěchat?:)

+4/−7
20.2.2013 7:21

P42e21t96r 75V22e45s47e40l55ý 2109268473926

Asi jste v životě necestoval s kočárkem, druhým děckem a nákupem. To není o intervalu ale o nesmyslném přestupování. To je opravdu pošušňáníčko. Pokud ale takoví, jako vy rozhodují o dopravě, no potěš klobás.

+10/−3
20.2.2013 7:33

K65a38r82e57l 22N87a73s41t50o41u92p90i77l 3440791290231

to ti lide, kteri ziji na vesnicich musi byt skoro mrtvi, podle toho drama, ktery nadelas..... boooze, to je opruz, prestupovat, nebo nekde treba 5 minut cekat. Vis to ze nekde jezdi autobus 2x denne?

+5/−4
20.2.2013 8:06

M70i90l74a26n 11N95o42v83á32k 6115870731

a je ten bus nacpanej k prasknutí?  předpokládám, že tím autobusem jedou tak 3 lidi ...tady třeba metro jezdí co 90 vteřin, ale v každým je pár set lidí, ve špičce je i tak problém do něj někdy vůbec nastoupit ... prostě poměřujete nepoměřitelné

+5/−1
20.2.2013 8:22

P76e90t98r 97V76e16s35e72l40ý 2269178373576

Problém s chápáním psaného textu?  Nech si od někoho vysvětlit, co můj příspěvek znamená. Apak zkus rozumně, zdůrazňuji, rozumně odpovědět. A za ten hloupý výkřik do tmy si můžeš jednu lisknout.

0/−2
20.2.2013 11:01
Foto

T90e78r13e83z44a 11M66a21ť41k38o35v71á 9767645420493

Já tedy nevím, ale já bych nepřecházela, pokud chci jet jen na zastávku Na Knížecí, tak tam se stejně jednou tramvají nedostanu. Zůstala bych stát na té zastávce, kde mě vyhodila 123 a počkala bych si na 167, která ve špičce jezdí každých 5 minut. Pokud zrovna potřebuji třeba dál, než je Anděl, tak stejně někde musím přestoupit, tak proč ne zrovna na Kavalírce. Chápu, že předtím jeli přímo na ANděl, nebo na Knížecí, ale rozhodně bych nepřebíhala na tramvaj.

+6/0
20.2.2013 8:13

M73a89r85t84i66n73a 50L92e92v10á 7381540553829

Nevím, jezdím tímto busem často a to, že přestupuji z metra na tramvaj, která jezdí po 1-2 minut mi přijde uplne normalni.

+3/−1
20.2.2013 8:44

P53e82t46r 67V19e26s38e10l86ý 2109308623446

Asi bezdětná slečna?

Jinak byste tohle nikdy nenapsala. Doporučuju trénink, půjčit si kočárek, do něj dát pětikilový pytel brambor, do jedné ruky tak dvě aspoň pětikilové tašky a jedno pětileté rozjívené dítě vám jistě nějaká kamarádka půjčí. A těd můžete začít radostně trénovat přesedání z autobusu do tramvaje a naopak. Ujišťuju vás, že vám pak interval tramvaje bude naprosto šumafuk.

0/0
20.2.2013 11:04

V61o73j35t10ě51c91h 32O66r35á30l51e90k 7274373205906

Ono asi bude nejlepší zrušit uplně všechny přestupy a zavést linky na míru, podle toho, kdo kam zrovna potřebuje jet

+2/0
20.2.2013 14:11

P44e72t22r 64V58e84s51e34l18ý 2549258213726

Proč ta demagogie. já jsem jen upozorňoval, že přestupy jsou pro někoho opravdu problém.

A mimochodem, v dobách nepřestupního tarifu, byť za korunu, ty linky tak opravdu jezdily, nebyly zvláštností linky délky více jak 20km u autobusů a dokonce 22km u tramají...

0/0
20.2.2013 14:52

V13o85j64t14ě38c88h 29O66r98á85l61e33k 7254273615936

To já naprosto chápu, ale lidé musí přestupovat po celé Praze...navíc změnami se některé linky zase na druhou stranu prodloužily a spoustě lidí naopak přestupování ubylo.

A spousta tram linek stále jezdí z jednoho kraje města na druhé, stejně tak jako tangenciální autobusové linky

 (177,136,195 a další)

0/0
20.2.2013 15:14





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.