Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Půl roku od změn v pražské MHD trvá kritika. Velké úpravy však nebudou

Ani půl roku od zavedení zbrusu nové metropolitní sítě pražské hromadné dopravy neutichly všechny protesty. Někde je to právě naopak. Vznikají petice, lidé si stěžují v desítkách dopisů. Úpravy těchto změn měly přijít v březnu, jak se ale ukázalo, skoro žádné naplánované nejsou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K88a35r79e38l 54J25a54r31o19s67l21a26v 31P56r63o38c68h62á85z43k96a 7946406572444

217 - Spojení Prahy 5 a 6 bylo bez náhrady zrušeno. Já bych naopak navrhoval spojení Suchdola a Chuchle autobusovou linkou po trase staré dobré 217. Prostě SKUTEČNÝ METROBUS !!! Alternativou je využití strahovského tunelu. Lichý spoj přes kopec, sudý tunelem. Naprostou většinu nově postavených dopravních staveb DPP/ROPID vůbec nevyužívá! Jsem velice zvědav k čemu bude uživatelům městské hromadné dopravy tunel Blanka!!! Očekával bych, že už dávno před zahájením prací na jeho projektu musela na toto téma vzniknout přinejmenším studie!!!!!

123 - Tady vůbec nejde o to aby jezdily autobusy podél kolejí. Jde o to aby čtvrti Šmukýřka, Vidoule a Cibulka měly alespoň přes den každou hodinu spojení k praktickému lékaři, do motolské nemocnice, na libovolnou stanici metra a k libovolnému velkému nákupnímu středisku, A TO  B E Z  PŘESTUPŮ !!!

S65 - Jde o to aby linka jezdila od někud někam. Přestupy na Zličíně a Knížecí jsou časově ztrátové. Měla by jezdit z Kladna nebo Slaného přes Smíchov na opačnou stranu města jako S-Bahn. Chce to oživit Prahu-Vyšehrad, vést přes Prahu hlavní nádraží. Rád bych využíval železnice ke spojení Praha-Cibulka  -  Praha - Dejvice. Mohu jet přes Hostivice (přestup a nutnost zakoupit 1.jízdenku pro trasu Praha-Zličín  -  Hostivice, a 2.jízdenku pro trasu Hostivice - Praha-Ruzyně. Mohu jet i přes centrum, ale opencard mi v rychlících neplatí, a jiné spoje přes centrum prakticky nejezdí.

Výsledky vyhledávání - http://www.ropid.cz/files/php-skripty/vlaky/index.php

Praha-Cibulka -- Hostivice 18 minut Linka S65 (jízdní řád), interval 60 minut Přestup 4 minuty Hostivice -- Praha-Dejvice 16 minut Linka S5+R5 (jízdní řád), interval 15-20 minut 38 minut Rád bych tento příspěvek poslal přímo z diskuze na maily příslušných institucí. Diskuze pro diskuzi jsou k ničemu, domnívám se, že odeslání vkládaného příspěvku na konkrétní mailové adresy může alespoň zkusit něco zlepšit!

+3/−1
20.2.2013 13:14

L53u17c89i60a22n 22P81a80p78a95z95i43a77n 5884897431985

Také patřím k nespokojeným, proč k nám do Spojovací přestala jezdit tramvaj 16? Přestup na Biskupcova je tragický, lidé se tady mačkají, tramvaje na sebe nečekají, takže obvykle mi před nosem ujede devítka, tramvaj 10 nebo 16, která jede přímo za ní snad ještě schválně zpomalí, aby tramvaj č. 9 před ní nepočkala. A když ujede před nosem ta devítka, tak velmi často přijíždí na stanici za rohem, na Ohradu tramvaj č. 1., kterou samozřejmě nemůžeme doběhnout a tak čekáme a okolo výfuky aut a namačkaní lidé. Celkově doprava v Praze se zhoršila, časy se prodloužili o cca 10% a to za cenu, že se drží cena ročního kupónu na nereálných částkách, protože rádoby pravice ODS si to prosadila do svého programu vlády nad Prahou. Asi proto, aby lidem mohli zdůvodňovat, proč jim nebude přidáno, protože ceny stojí. Ale kvalita klesá, celé Česko se propadá a propadá stále níž a níže. Kdy to skončí?

+5/−4
20.2.2013 9:38

P42a56v55e83l 82N91o47v47ý 6522241885874

Máte všichni jezdit autem. Ropid bude spokojen, sníží spoje o 1/2!!

+5/−2
20.2.2013 9:05

F61r54a81n72t47i92š13e42k 48B37e87r25d30a 5862776749481

Já už je nekritizuji, já začal jezdit autem.

+4/0
20.2.2013 8:18

P34e63t53r 86P51r21u56s 7647955169632

O to asi jde. Donutit lidi jezdit autem a pak...se zavedou emisni zony. R^:-)

+5/0
20.2.2013 8:56

P74e71t33r 60V37e98s16e57l12ý 2399458503626

Máme tu v Ostravě pár opravdových odborníků na optimalizaci dopravy, které vám nesmírně rádi přenecháme. Roz**dat celou páteř tramvajové dopravy jim šlo báječně. A citlivé rozdrbání autobusové dopravy taky nemá chybu. Jen na trolejbusy si prozatím netroufli, ty nám rozhodí v červnu. Asi se inspirovali v Praze, ubrali spojů, překopali páteřní linky a hlavně přidali přestupy. Šak co, dyť to jezdi co chvilu.

+9/0
20.2.2013 7:36

V54o82j22t68ě76c19h 44O66r83á93l65e72k 7774413955576

Pak je nutné přeběhnout na tramvaj. Maminky s kočárky a s dětmi, staří lidé s taškami s nákupem (na Kavalírce nic nenakoupí) - všichni se vyhrneme z autobusu na úzký chodník, na který se nevejdeme, a honem na tramvaj,"

4 tramvaje, z nichž jedna páteřní - souhrnný interval ve špičce ani ne dvě minuty, kam spěchat?:)

+4/−7
20.2.2013 7:21

P75e18t71r 31V78e80s20e38l81ý 2669278573426

Asi jste v životě necestoval s kočárkem, druhým děckem a nákupem. To není o intervalu ale o nesmyslném přestupování. To je opravdu pošušňáníčko. Pokud ale takoví, jako vy rozhodují o dopravě, no potěš klobás.

+10/−3
20.2.2013 7:33

K33a84r78e79l 40N27a73s11t21o96u22p22i97l 3120921910631

to ti lide, kteri ziji na vesnicich musi byt skoro mrtvi, podle toho drama, ktery nadelas..... boooze, to je opruz, prestupovat, nebo nekde treba 5 minut cekat. Vis to ze nekde jezdi autobus 2x denne?

+5/−4
20.2.2013 8:06

M78i33l97a85n 80N60o63v39á34k 6725260941

a je ten bus nacpanej k prasknutí?  předpokládám, že tím autobusem jedou tak 3 lidi ...tady třeba metro jezdí co 90 vteřin, ale v každým je pár set lidí, ve špičce je i tak problém do něj někdy vůbec nastoupit ... prostě poměřujete nepoměřitelné

+5/−1
20.2.2013 8:22

P21e43t85r 59V86e13s62e47l97ý 2759298983456

Problém s chápáním psaného textu?  Nech si od někoho vysvětlit, co můj příspěvek znamená. Apak zkus rozumně, zdůrazňuji, rozumně odpovědět. A za ten hloupý výkřik do tmy si můžeš jednu lisknout.

0/−2
20.2.2013 11:01
Foto

T62e19r69e37z85a 27M41a14ť83k80o45v95á 9787925600163

Já tedy nevím, ale já bych nepřecházela, pokud chci jet jen na zastávku Na Knížecí, tak tam se stejně jednou tramvají nedostanu. Zůstala bych stát na té zastávce, kde mě vyhodila 123 a počkala bych si na 167, která ve špičce jezdí každých 5 minut. Pokud zrovna potřebuji třeba dál, než je Anděl, tak stejně někde musím přestoupit, tak proč ne zrovna na Kavalírce. Chápu, že předtím jeli přímo na ANděl, nebo na Knížecí, ale rozhodně bych nepřebíhala na tramvaj.

+6/0
20.2.2013 8:13

M63a45r16t40i25n61a 19L19e58v59á 7131260723649

Nevím, jezdím tímto busem často a to, že přestupuji z metra na tramvaj, která jezdí po 1-2 minut mi přijde uplne normalni.

+3/−1
20.2.2013 8:44

P43e69t87r 26V52e74s45e97l29ý 2889458583256

Asi bezdětná slečna?

Jinak byste tohle nikdy nenapsala. Doporučuju trénink, půjčit si kočárek, do něj dát pětikilový pytel brambor, do jedné ruky tak dvě aspoň pětikilové tašky a jedno pětileté rozjívené dítě vám jistě nějaká kamarádka půjčí. A těd můžete začít radostně trénovat přesedání z autobusu do tramvaje a naopak. Ujišťuju vás, že vám pak interval tramvaje bude naprosto šumafuk.

0/0
20.2.2013 11:04

V63o91j97t80ě48c26h 41O67r60á67l88e36k 7144583655206

Ono asi bude nejlepší zrušit uplně všechny přestupy a zavést linky na míru, podle toho, kdo kam zrovna potřebuje jet

+2/0
20.2.2013 14:11

P23e62t97r 44V95e63s91e31l43ý 2949418273286

Proč ta demagogie. já jsem jen upozorňoval, že přestupy jsou pro někoho opravdu problém.

A mimochodem, v dobách nepřestupního tarifu, byť za korunu, ty linky tak opravdu jezdily, nebyly zvláštností linky délky více jak 20km u autobusů a dokonce 22km u tramají...

0/0
20.2.2013 14:52

V86o90j75t32ě63c38h 69O42r28á45l65e14k 7754173655386

To já naprosto chápu, ale lidé musí přestupovat po celé Praze...navíc změnami se některé linky zase na druhou stranu prodloužily a spoustě lidí naopak přestupování ubylo.

A spousta tram linek stále jezdí z jednoho kraje města na druhé, stejně tak jako tangenciální autobusové linky

 (177,136,195 a další)

0/0
20.2.2013 15:14







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.