Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Půl roku od změn v pražské MHD trvá kritika. Velké úpravy však nebudou

Ani půl roku od zavedení zbrusu nové metropolitní sítě pražské hromadné dopravy neutichly všechny protesty. Někde je to právě naopak. Vznikají petice, lidé si stěžují v desítkách dopisů. Úpravy těchto změn měly přijít v březnu, jak se ale ukázalo, skoro žádné naplánované nejsou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K39a19r28e88l 23J75a19r11o40s68l57a70v 14P28r83o62c44h39á96z80k62a 7346686152574

217 - Spojení Prahy 5 a 6 bylo bez náhrady zrušeno. Já bych naopak navrhoval spojení Suchdola a Chuchle autobusovou linkou po trase staré dobré 217. Prostě SKUTEČNÝ METROBUS !!! Alternativou je využití strahovského tunelu. Lichý spoj přes kopec, sudý tunelem. Naprostou většinu nově postavených dopravních staveb DPP/ROPID vůbec nevyužívá! Jsem velice zvědav k čemu bude uživatelům městské hromadné dopravy tunel Blanka!!! Očekával bych, že už dávno před zahájením prací na jeho projektu musela na toto téma vzniknout přinejmenším studie!!!!!

123 - Tady vůbec nejde o to aby jezdily autobusy podél kolejí. Jde o to aby čtvrti Šmukýřka, Vidoule a Cibulka měly alespoň přes den každou hodinu spojení k praktickému lékaři, do motolské nemocnice, na libovolnou stanici metra a k libovolnému velkému nákupnímu středisku, A TO  B E Z  PŘESTUPŮ !!!

S65 - Jde o to aby linka jezdila od někud někam. Přestupy na Zličíně a Knížecí jsou časově ztrátové. Měla by jezdit z Kladna nebo Slaného přes Smíchov na opačnou stranu města jako S-Bahn. Chce to oživit Prahu-Vyšehrad, vést přes Prahu hlavní nádraží. Rád bych využíval železnice ke spojení Praha-Cibulka  -  Praha - Dejvice. Mohu jet přes Hostivice (přestup a nutnost zakoupit 1.jízdenku pro trasu Praha-Zličín  -  Hostivice, a 2.jízdenku pro trasu Hostivice - Praha-Ruzyně. Mohu jet i přes centrum, ale opencard mi v rychlících neplatí, a jiné spoje přes centrum prakticky nejezdí.

Výsledky vyhledávání - http://www.ropid.cz/files/php-skripty/vlaky/index.php

Praha-Cibulka -- Hostivice 18 minut Linka S65 (jízdní řád), interval 60 minut Přestup 4 minuty Hostivice -- Praha-Dejvice 16 minut Linka S5+R5 (jízdní řád), interval 15-20 minut 38 minut Rád bych tento příspěvek poslal přímo z diskuze na maily příslušných institucí. Diskuze pro diskuzi jsou k ničemu, domnívám se, že odeslání vkládaného příspěvku na konkrétní mailové adresy může alespoň zkusit něco zlepšit!

+3/−1
20.2.2013 13:14

L51u93c20i47a62n 97P90a38p26a36z49i53a48n 5944837281755

Také patřím k nespokojeným, proč k nám do Spojovací přestala jezdit tramvaj 16? Přestup na Biskupcova je tragický, lidé se tady mačkají, tramvaje na sebe nečekají, takže obvykle mi před nosem ujede devítka, tramvaj 10 nebo 16, která jede přímo za ní snad ještě schválně zpomalí, aby tramvaj č. 9 před ní nepočkala. A když ujede před nosem ta devítka, tak velmi často přijíždí na stanici za rohem, na Ohradu tramvaj č. 1., kterou samozřejmě nemůžeme doběhnout a tak čekáme a okolo výfuky aut a namačkaní lidé. Celkově doprava v Praze se zhoršila, časy se prodloužili o cca 10% a to za cenu, že se drží cena ročního kupónu na nereálných částkách, protože rádoby pravice ODS si to prosadila do svého programu vlády nad Prahou. Asi proto, aby lidem mohli zdůvodňovat, proč jim nebude přidáno, protože ceny stojí. Ale kvalita klesá, celé Česko se propadá a propadá stále níž a níže. Kdy to skončí?

+5/−4
20.2.2013 9:38

P95a17v42e53l 63N26o29v62ý 6202971535754

Máte všichni jezdit autem. Ropid bude spokojen, sníží spoje o 1/2!!

+5/−2
20.2.2013 9:05

F47r75a83n58t83i64š33e24k 90B91e16r59d79a 5742116579221

Já už je nekritizuji, já začal jezdit autem.

+4/0
20.2.2013 8:18

P89e89t12r 96P43r58u72s 7967255969402

O to asi jde. Donutit lidi jezdit autem a pak...se zavedou emisni zony. R^:-)

+5/0
20.2.2013 8:56

P92e28t10r 86V91e83s49e87l73ý 2699898203286

Máme tu v Ostravě pár opravdových odborníků na optimalizaci dopravy, které vám nesmírně rádi přenecháme. Roz**dat celou páteř tramvajové dopravy jim šlo báječně. A citlivé rozdrbání autobusové dopravy taky nemá chybu. Jen na trolejbusy si prozatím netroufli, ty nám rozhodí v červnu. Asi se inspirovali v Praze, ubrali spojů, překopali páteřní linky a hlavně přidali přestupy. Šak co, dyť to jezdi co chvilu.

+9/0
20.2.2013 7:36

V94o60j14t24ě36c93h 82O50r27á14l97e17k 7634733505416

Pak je nutné přeběhnout na tramvaj. Maminky s kočárky a s dětmi, staří lidé s taškami s nákupem (na Kavalírce nic nenakoupí) - všichni se vyhrneme z autobusu na úzký chodník, na který se nevejdeme, a honem na tramvaj,"

4 tramvaje, z nichž jedna páteřní - souhrnný interval ve špičce ani ne dvě minuty, kam spěchat?:)

+4/−7
20.2.2013 7:21

P35e85t85r 49V36e83s96e73l15ý 2719878903616

Asi jste v životě necestoval s kočárkem, druhým děckem a nákupem. To není o intervalu ale o nesmyslném přestupování. To je opravdu pošušňáníčko. Pokud ale takoví, jako vy rozhodují o dopravě, no potěš klobás.

+10/−3
20.2.2013 7:33

K68a48r30e10l 90N78a48s97t67o82u88p13i56l 3520101940881

to ti lide, kteri ziji na vesnicich musi byt skoro mrtvi, podle toho drama, ktery nadelas..... boooze, to je opruz, prestupovat, nebo nekde treba 5 minut cekat. Vis to ze nekde jezdi autobus 2x denne?

+5/−4
20.2.2013 8:06

M83i30l74a47n 42N44o13v34á78k 6685750161

a je ten bus nacpanej k prasknutí?  předpokládám, že tím autobusem jedou tak 3 lidi ...tady třeba metro jezdí co 90 vteřin, ale v každým je pár set lidí, ve špičce je i tak problém do něj někdy vůbec nastoupit ... prostě poměřujete nepoměřitelné

+5/−1
20.2.2013 8:22

P50e30t32r 94V59e65s44e59l86ý 2629818703916

Problém s chápáním psaného textu?  Nech si od někoho vysvětlit, co můj příspěvek znamená. Apak zkus rozumně, zdůrazňuji, rozumně odpovědět. A za ten hloupý výkřik do tmy si můžeš jednu lisknout.

0/−2
20.2.2013 11:01
Foto

T37e28r13e59z32a 36M54a73ť20k81o13v70á 9867315150853

Já tedy nevím, ale já bych nepřecházela, pokud chci jet jen na zastávku Na Knížecí, tak tam se stejně jednou tramvají nedostanu. Zůstala bych stát na té zastávce, kde mě vyhodila 123 a počkala bych si na 167, která ve špičce jezdí každých 5 minut. Pokud zrovna potřebuji třeba dál, než je Anděl, tak stejně někde musím přestoupit, tak proč ne zrovna na Kavalírce. Chápu, že předtím jeli přímo na ANděl, nebo na Knížecí, ale rozhodně bych nepřebíhala na tramvaj.

+6/0
20.2.2013 8:13

M95a66r10t79i31n60a 42L67e79v61á 7911430593399

Nevím, jezdím tímto busem často a to, že přestupuji z metra na tramvaj, která jezdí po 1-2 minut mi přijde uplne normalni.

+3/−1
20.2.2013 8:44

P96e66t91r 75V49e16s84e30l28ý 2459498603756

Asi bezdětná slečna?

Jinak byste tohle nikdy nenapsala. Doporučuju trénink, půjčit si kočárek, do něj dát pětikilový pytel brambor, do jedné ruky tak dvě aspoň pětikilové tašky a jedno pětileté rozjívené dítě vám jistě nějaká kamarádka půjčí. A těd můžete začít radostně trénovat přesedání z autobusu do tramvaje a naopak. Ujišťuju vás, že vám pak interval tramvaje bude naprosto šumafuk.

0/0
20.2.2013 11:04

V20o49j90t88ě78c23h 53O10r65á25l70e22k 7154663705916

Ono asi bude nejlepší zrušit uplně všechny přestupy a zavést linky na míru, podle toho, kdo kam zrovna potřebuje jet

+2/0
20.2.2013 14:11

P52e73t61r 39V59e52s15e13l93ý 2549658783216

Proč ta demagogie. já jsem jen upozorňoval, že přestupy jsou pro někoho opravdu problém.

A mimochodem, v dobách nepřestupního tarifu, byť za korunu, ty linky tak opravdu jezdily, nebyly zvláštností linky délky více jak 20km u autobusů a dokonce 22km u tramají...

0/0
20.2.2013 14:52

V45o80j44t81ě98c65h 57O39r69á13l64e46k 7854953105766

To já naprosto chápu, ale lidé musí přestupovat po celé Praze...navíc změnami se některé linky zase na druhou stranu prodloužily a spoustě lidí naopak přestupování ubylo.

A spousta tram linek stále jezdí z jednoho kraje města na druhé, stejně tak jako tangenciální autobusové linky

 (177,136,195 a další)

0/0
20.2.2013 15:14







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.