- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Proč neustálé opravy vozovky a konstrukce? Udělejte tam pěší zónu a bude klid.
Celý svět bude jedna velká pěší zona. Zpátky na stromy.
Denně nejmíň 2x jezdím šalinou přes Libeňák. To abych se dal připojistit a naučil se trochu plavat, kdyby to řachlo a všechno to spadlo. No snad tam nebude tak hluboko.
Pro jistotu si ale budu brát do igelitky na cestu teď i ploutve a šnorchl.
Stržení Libeňského mostu architekta Janáka, celkem zajímavé stavby s prvky kubismu (viz třeba zajímavě řešené lampy) je další důsledek toho, kdy se památka (z technického i architektonického pohledu nepochybně zajímavá) nechá chátrat, pravděpodobně zcela záměrně, aby už nebylo jiné řešení.
Ano, pokud se o to zajimate, tak tu byl velky spor o to, ze se na moste v soucasne dobe nedaji zridit dva jizdni pruhy pro jejich sirku...