- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Před nemnoha desetiletími se sníh z pražských ulic odvážel a sypal do Vltavy. Teď se jen odhrnuje z kolejí do vozovky, z vozovky na chodník a zpátky.
Taky bych to sypal do Vltavy.
Ten pluh je geniální. Sype to na zastávku přesně do míst, kde nastupují lidi, nebo autům přímo doprostřed pruhu....
Hm. Proč má asi ta "tlačná" tramvaj připojený druhý vagón? To je dvacet tun navíc, které se musí rozjet, ne?
vzhledem k tomu, že má i ten druhý vagon zvednutou trolej, tak asi tlačí oba.
nevím nevím, ale jestli ten pluh může otáčet, tak proč to sypal na tu zastávku?Když to mohl sypat mezi koleje a ještě rada tomu manažementufirmy vyrábí i kartáče na sníh, který by měl i lepší uplatnění na vyhybky a mohl se používat celý rok.
Dobrý, on je mezi kolejemi opravdu prostor, aby se tam nahrnulo přes 10 cm sněhu
Netušil jsem, že tramvaje něco takovýho potřebují. Na každý trati projede tramvaj maximálně každých 10 minut a kolej tak pořád zůstává bez sněhu. Ostatně, nemám dojem, že by někdy v minulosti tramvaje zapadly ve sněhu, ještě když tenhle pluh DP neměl.
Pluhy mají vyloženě už déle: http://technet.idnes.cz/prohlednete-si-tramvaje-ktere-vas-nikdy-nesvezou-vozi-snih-i-mrtve-1ft-/tec_technika.aspx?c=A080210_222642_tec_technika_rja#pluh
Silničáři to radlicí odhrnou do kolejí, tramvajáci zase jejich radlicí zpět na silnici, jak je to vidět na tom videu a pořád tak dokola :-)
A jak to hrnou na tu zastávku,taky prima.
Kam jinam by to meli odhrnout? Koleje jsou obvykle uprostred ulice. Silnicari obvykle taky odhrnuji snih k prave strane, takze ne na koleje. Idealni by bylo, kdyby nejdriv projel pluh tramvajovy a potom silnicari, ale takovou koordinaci muzeme tezko ocekavat.
Moc prima, že ten sníh naháže na vedlejší vozovku...
Za obyčejnou radlici meloun a půl ?????
to není obyčejná radlice, to je radlice pro pražský dopravní podnik. V tom je ta speciálnost za kterou je to mego navíc. Jinak podvozek bez brzd, pohonu, čehokolikrom kol, na něm bedna a na bedně spřáhlo a radlice, se do půl mega musí s rezervou vejít.
Sjízdnost komunikací v Praze je naprosto normální.