Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Radní povolili stavět na Masarykově nádraží, místo pro rychlodráhu zůstane

Pražští radní schválili změnu územního plánu, která umožní stavět na Masarykově nádraží. Zároveň tu ale zůstane podél ulice Na Florenci volný pozemek, který bude sloužit jako rezerva pro případnou stavbu rychlodráhy na Kladno. Změnu musí ještě schválit zastupitelstvo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Ř11e70h95o55ř 54V78l37a56s47á30k 2174834681506

Byl bych podstatně klidnější kdyby na Masaryčku nesahali vůbec. Takže doufám, že to zastupitelstvem neprojde.

0/0
27.2.2013 21:58

R29o58b69e51r89t 93H39o65m55o78l25k73a 2610342952121

Jasně, všechno zastavět a draze prodat...

Ale ta rychlodráha mi uniká - proč by rychlodráha na letiště potřebovala vlastní koleje? To se nebudou stavět ve standartním rozvoru pro standartní vlaky? Kolik kolejí je aktuálně na Masaryčce? Nestačilo by jen trochu racionalizovat provoz? A opravdu je natolik nereálné propojit Hlavák a Masaryčku kolejemi?

+1/−1
26.2.2013 18:45

J39o60s96e60f 40P75o31č37t44a 2283901569607

Na Masaryčce je momentálně 8 kolejí a jsou plně vytížené, takže pokud by se postavila rychlodráha, musejí se dvě koleje přidat. Propojení Masaryčky a Hlaváku je celkem složité, stači kouknout do mapy.

+3/0
26.2.2013 19:26

J70i19r64k71a 68D53v46o42ř89á65k 4195930443248

Propojení Hlaváku a Masaryčky je zcela nemožné, už kvůli výšce (kterou na mapě neuvidíte snadno) a existujícím domům. Spodní patro pod Hlavákem je jediné možné řešení, i když je víc možností, kde to spodní patro udělat.

Racionalizace provozu na Masaryčce? A podle vás tam ještě je nějaké místo? Spíš se tam nevejde ani to, s čím se počítá při chystaném zahuštění provozu na stávajících tratích mimo té pomalodráhy.

0/0
1.3.2013 8:50

R27a39d79o26v12a60n 44B90u56b86e18n19í52č36e42k 1166715129829

Pomalu a potichu salámovou metodou Masaryčku coby nádraží zrušit, z Negrelliho viaduktu udělat lávku pro pěší, nemít Bubny přepůlené kolejemi a moct je hezky zastavět celé, to je konečný záměr.

+9/0
26.2.2013 14:55

J15a84n 69Č60e12k92a80l 7589695494934

přesně tak... rozkrájet na kousky, až se v tom každý přestane orientovat, a ve skutečnosti zmizí všechno...

0/0
26.2.2013 15:10





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.