Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Radní povolili stavět na Masarykově nádraží, místo pro rychlodráhu zůstane

Pražští radní schválili změnu územního plánu, která umožní stavět na Masarykově nádraží. Zároveň tu ale zůstane podél ulice Na Florenci volný pozemek, který bude sloužit jako rezerva pro případnou stavbu rychlodráhy na Kladno. Změnu musí ještě schválit zastupitelstvo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Ř36e75h25o60ř 13V21l95a23s31á78k 2174774771516

Byl bych podstatně klidnější kdyby na Masaryčku nesahali vůbec. Takže doufám, že to zastupitelstvem neprojde.

0/0
27.2.2013 21:58

R49o50b80e63r89t 90H58o70m47o49l91k56a 2500452262241

Jasně, všechno zastavět a draze prodat...

Ale ta rychlodráha mi uniká - proč by rychlodráha na letiště potřebovala vlastní koleje? To se nebudou stavět ve standartním rozvoru pro standartní vlaky? Kolik kolejí je aktuálně na Masaryčce? Nestačilo by jen trochu racionalizovat provoz? A opravdu je natolik nereálné propojit Hlavák a Masaryčku kolejemi?

+1/−1
26.2.2013 18:45

J18o41s65e21f 14P20o96č47t91a 2693231259967

Na Masaryčce je momentálně 8 kolejí a jsou plně vytížené, takže pokud by se postavila rychlodráha, musejí se dvě koleje přidat. Propojení Masaryčky a Hlaváku je celkem složité, stači kouknout do mapy.

+3/0
26.2.2013 19:26

J65i88r27k25a 84D84v18o54ř88á46k 4835650883648

Propojení Hlaváku a Masaryčky je zcela nemožné, už kvůli výšce (kterou na mapě neuvidíte snadno) a existujícím domům. Spodní patro pod Hlavákem je jediné možné řešení, i když je víc možností, kde to spodní patro udělat.

Racionalizace provozu na Masaryčce? A podle vás tam ještě je nějaké místo? Spíš se tam nevejde ani to, s čím se počítá při chystaném zahuštění provozu na stávajících tratích mimo té pomalodráhy.

0/0
1.3.2013 8:50

R71a14d65o79v43a89n 62B69u20b89e24n95í38č53e42k 1716295779429

Pomalu a potichu salámovou metodou Masaryčku coby nádraží zrušit, z Negrelliho viaduktu udělat lávku pro pěší, nemít Bubny přepůlené kolejemi a moct je hezky zastavět celé, to je konečný záměr.

+9/0
26.2.2013 14:55

J73a81n 60Č73e41k64a59l 7189695294934

přesně tak... rozkrájet na kousky, až se v tom každý přestane orientovat, a ve skutečnosti zmizí všechno...

0/0
26.2.2013 15:10







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.