Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Radní povolili stavět na Masarykově nádraží, místo pro rychlodráhu zůstane

Pražští radní schválili změnu územního plánu, která umožní stavět na Masarykově nádraží. Zároveň tu ale zůstane podél ulice Na Florenci volný pozemek, který bude sloužit jako rezerva pro případnou stavbu rychlodráhy na Kladno. Změnu musí ještě schválit zastupitelstvo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Ř39e22h21o22ř 52V64l45a75s47á22k 2904754621166

Byl bych podstatně klidnější kdyby na Masaryčku nesahali vůbec. Takže doufám, že to zastupitelstvem neprojde.

0/0
27.2.2013 21:58

R54o41b43e76r10t 55H37o97m29o11l82k81a 2490982792911

Jasně, všechno zastavět a draze prodat...

Ale ta rychlodráha mi uniká - proč by rychlodráha na letiště potřebovala vlastní koleje? To se nebudou stavět ve standartním rozvoru pro standartní vlaky? Kolik kolejí je aktuálně na Masaryčce? Nestačilo by jen trochu racionalizovat provoz? A opravdu je natolik nereálné propojit Hlavák a Masaryčku kolejemi?

+1/−1
26.2.2013 18:45

J15o75s76e52f 86P63o67č89t29a 2943851329667

Na Masaryčce je momentálně 8 kolejí a jsou plně vytížené, takže pokud by se postavila rychlodráha, musejí se dvě koleje přidat. Propojení Masaryčky a Hlaváku je celkem složité, stači kouknout do mapy.

+3/0
26.2.2013 19:26

J51i43r45k37a 63D55v56o26ř87á16k 4405560413918

Propojení Hlaváku a Masaryčky je zcela nemožné, už kvůli výšce (kterou na mapě neuvidíte snadno) a existujícím domům. Spodní patro pod Hlavákem je jediné možné řešení, i když je víc možností, kde to spodní patro udělat.

Racionalizace provozu na Masaryčce? A podle vás tam ještě je nějaké místo? Spíš se tam nevejde ani to, s čím se počítá při chystaném zahuštění provozu na stávajících tratích mimo té pomalodráhy.

0/0
1.3.2013 8:50

R20a39d69o24v46a94n 54B16u24b98e20n29í90č72e53k 1566155699149

Pomalu a potichu salámovou metodou Masaryčku coby nádraží zrušit, z Negrelliho viaduktu udělat lávku pro pěší, nemít Bubny přepůlené kolejemi a moct je hezky zastavět celé, to je konečný záměr.

+9/0
26.2.2013 14:55

J41a76n 66Č46e53k85a52l 7339745274684

přesně tak... rozkrájet na kousky, až se v tom každý přestane orientovat, a ve skutečnosti zmizí všechno...

0/0
26.2.2013 15:10







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.