- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Byl bych podstatně klidnější kdyby na Masaryčku nesahali vůbec. Takže doufám, že to zastupitelstvem neprojde.
Jasně, všechno zastavět a draze prodat...
Ale ta rychlodráha mi uniká - proč by rychlodráha na letiště potřebovala vlastní koleje? To se nebudou stavět ve standartním rozvoru pro standartní vlaky? Kolik kolejí je aktuálně na Masaryčce? Nestačilo by jen trochu racionalizovat provoz? A opravdu je natolik nereálné propojit Hlavák a Masaryčku kolejemi?
Na Masaryčce je momentálně 8 kolejí a jsou plně vytížené, takže pokud by se postavila rychlodráha, musejí se dvě koleje přidat. Propojení Masaryčky a Hlaváku je celkem složité, stači kouknout do mapy.
Pomalu a potichu salámovou metodou Masaryčku coby nádraží zrušit, z Negrelliho viaduktu udělat lávku pro pěší, nemít Bubny přepůlené kolejemi a moct je hezky zastavět celé, to je konečný záměr.
přesně tak... rozkrájet na kousky, až se v tom každý přestane orientovat, a ve skutečnosti zmizí všechno...