- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ach, kde jsou ty doby, kdy mašinka měla funkční radlici nízko nad kolejemi a né jen rohy, kterými nabírá auta ... neomlouvám lidi, co vjíždí na přejezdy, ale odstrčit by mnohdy stačilo a né jen nabodnout a díky terénu kolem pak pod sebe srolovat ... a umělo to i tu trochu sněhu odhrnout a nemuselo se čekat na frézu ... jj, mládí vpřed a plechová srandaozdoba dopředu, to je trend posledních let
Radlici mívaly mašinky na Divokém Západě. Mašinky v Čechách ji mívají jen zřídka, například v zimě na sníh (třeba u TU47.0). Radlici nemívaly ani albatrosky či malé bejčky.
Na naší univerzitě máme předmět Dopravní inženýrství. Onehdy jsme se učili o zklidňování dopravy, kdy se silniční těleso například v pěších zónách utváří tak, aby je řidič projížděl co nejpomaleji. Vedlejším efektem je i to, že řidiči do ní budou vjíždět v menší míře. Když se tedy například před přechody budují příčné prahy, byl by takový problém něco podobného instalovat i na úrovňovém křížení s dráhou? Kdesi ve světě existuje dokonce zařízení vestavěné přímo do vozovky, které se před přejezdem vlaku vysune a vytvoří překážku, která znemožňuje vjetí vozidel do prostoru přejezdu.
Mají to na Ukrajině. Jinak jako strojvedoucí konstatuji, že pokud tam nějaký debža vjede, tak zaslouží jen smrt.
Tenhle týden je na islnicích obzvláště drsný.
A zase vyhrál vlak. No, on se určitě brzo objeví další dobrovolník, co bude chtít otestovat, jestli přece jen jednou nemůže vyhrát auto...
Blb,blb,blbco jineho dodat? Presvedcil se ridic, ze bez ohledu na stav aktivni signalizace PZZ se neblizi vlak, jak pravi silnicni zak.? Pokud ano, jde o sebevrazdu