Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Zón, do kterých nebudou smět stará auta, bude po Praze možná víc

Nízkoemisních zón, do kterých budou smět vjíždět jen novější auta a navíc se zpoplatněnou ekologickou známkou, by se na území hlavního města Prahy mohlo objevit víc, než jen jedna v historickém centru metropole. Například Praha 6 požaduje, aby zóna zahrnovala celé její území.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J93a25n 47H87u70r12k51a 7890826966777

a co takhle neekologické občany nepouštět...vlastně nikam ...tomuhle národu už asi není pomoci...kde zloděj zloději vládne lid chudne kasa krále chřadne války a mor zemí se šíří

+1/0
7.3.2013 16:50

K11a81r32e59l 71D31r89d37a 6794592627

Šikana občanů zkorumpovanou politickou mocí. Přínosem je nepatrné oživení trhu s auty. Pokud by tato účelová snaha padla, vnímám úsporu na platech a postech státních úředníků, kteří budou jinak takovou neúčelnou hloupost za naše peníze zabezpečovat. ;-)

Nechci mít přední sklo auto polepeno nálepkami a neustále něco hlídat, přelepovat a oblemcané sklo stále čistit. (Nejlépe 1. ledna za -20.) Potřebuji ze svého auta především vidět kam jedu, kupodivu. ;-D

Volím stranu, která bude proti. :-)

+5/−1
5.3.2013 7:01

R55o72b63e13r46t 75Š96i57m45e32č24e74k 6205151638628

ekologický důsledek takového rozhodnutí je tak malý, že není ani měřitelný.. tolik vědci.. ale dost lidem to dost znepříjemní život a o to asi jde

+3/0
4.3.2013 22:23

Ř25e49h32o66ř 78V71l16a90s57á22k 2514944641286

Ekologický důsledek je pravděpodobně záporný. Zbytečně urychlená obměna vozového parku.

+1/0
5.3.2013 18:38

M70i17c40h41a68l 74C34h67a64l74u91p35a 6618540869173

Plakety nemají vydělávat a budou stát tolik, aby se pokryly náklady na výrobu a distribuci. Takže jestli to dobře chápu, tak to bude zase tunel pro nějakou spřátelenou firmičku, která shrábne prachy a s ekologií to nemá skoro nic společného.

+3/0
4.3.2013 20:46

T22o53m17á67š 74Z87e56m91a82n 3825658724545

Když se podíváte na to, co jezdí po Praze na ulicích a podíváte se na tabulku ročníků a známek, je zjevné, že do zóny bude moci 99,99999% současně provozovaných vozidel.

Je tedy více než jasné, že jde jen o vybrání peněz. Ekologický přínos je, jak už zjistili v sousedním Německu, žádný.

+4/0
4.3.2013 17:11

J33a34n 12B91á27r61t16a 3440776468

Zajímavé, že se mluví o emisních limitech ale známky jsou rozdělené podle roku výroby. To spolu přitom vůbec nemusí souviset.

+5/−1
4.3.2013 15:12

T88o38m56á83š 57Z73e53m20a61n 3145508104965

Je potřeba, aby za známku platil co největší počet vozidel, jiný důvod to nemá.

+2/0
4.3.2013 17:12

M86i95c52h81a60l 47C57h84a18l61u22p41a 6508880429433

Nějak jo. Nově vyrobená auta musí splňovat určité normy,které se postupem času zpřísňují, takže mají nižší emise.

0/−1
4.3.2013 20:44

F92r79a71n43t17a 28P38r27e13i98s28s 5394724147674

Takže si objednám pizzu z barrandova někam na anděl a ten týpek co jí rozváží ve felicii tak mi ji nebude moct privezt :-))

+1/0
4.3.2013 15:07

T13o32m36á25š 94Z73e78m55a96n 3305608794765

Felicie je vyrobena po r.1993, tedy nebude žádný problém. (benzinová)

0/0
4.3.2013 17:13

M43a52r16t84i20n 76P67u33c78h66e88r67n66a 9357780609297

Neco se vybere, ale tech firem-obchodniku, co to zabali a pujdou jinam, nekam kam se da prijed a zaparkovat...:-/

+4/−1
4.3.2013 13:47

P27e22t14r 92B18l18e23c72h46a 4684242332740

Funguje to v nemecku, proc by to nemohlo fungovat tady.

+2/−7
4.3.2013 13:45

M22a55r48t61i82n 59P91u42c29h95e45r44n34a 9657460579377

Prave, ze nefunguje...;-D

+9/−2
4.3.2013 13:49

M48i98c94h76a12l 48P74a83v34l44á92t 9213723174539

Naopak, v Nemecku uz zjistili, ze to nefunguje.

+12/−1
4.3.2013 13:59

M98a13r53t43i29n 15S51o29u67š85e97k 8268683579835

Že by se nabízelo řešení pro Černý most a Běchovice? 

.

Ať si lidé jezdí na Kolín a Pardubice pěkně po dálnici...

+2/−3
4.3.2013 13:12

T51o75m25á18š 30Z24e38m96a19n 3165728764575

Možná kdyby Běchovice přestaly blokovat R1 a R12, které by odvedly dopravu z jejich obce..

+2/−1
4.3.2013 17:17

P24a98v31e55l 88O91b44d30r22ž13á38l32e95k 6796364908142

Pořád nechápu význam takových zón pro rozsáhlé oblasti v Praze...

Nikdo se starým autem typu Š120 a podobně přece jen z nudy nejezdí po Praze, že by ho to kdovíjak bavilo. Kdo v Praze pracuje, ten si alespoň na vyhovující ojetinu vydělá rychle a podnikatel je už k používání novějšího vozu motivován silniční daní a především možností odpisů.

No a pokud už někdo v Praze přímo bydlící takové vozidlo má (a uznávám, že to může nastat-třeba důchodci atd.), tak stejně bude mít výjimku.

+3/−1
4.3.2013 13:10

O32l16d35ř50i92c26h 95Ř63e85z38n70í16k 7435362554388

buzerace

+10/−1
4.3.2013 12:53

A92l14b67e64r52t 36C75e23c62h39l 3729865859331

navíc zbytečná

+8/−1
4.3.2013 12:59

J44a11n 16D15l83o66u50h17ý 8316820353900

Když to budou prodávat u pump, pak si tam každý nalepí, co bude chtít. To jsem zvědavý, jak by to uznávali Němci ;-D

0/−3
4.3.2013 13:03







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.