Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Zón, do kterých nebudou smět stará auta, bude po Praze možná víc

Nízkoemisních zón, do kterých budou smět vjíždět jen novější auta a navíc se zpoplatněnou ekologickou známkou, by se na území hlavního města Prahy mohlo objevit víc, než jen jedna v historickém centru metropole. Například Praha 6 požaduje, aby zóna zahrnovala celé její území.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J12a92n 30H57u48r37k26a 7660626656937

a co takhle neekologické občany nepouštět...vlastně nikam ...tomuhle národu už asi není pomoci...kde zloděj zloději vládne lid chudne kasa krále chřadne války a mor zemí se šíří

+1/0
7.3.2013 16:50

K93a69r56e57l 67D57r42d19a 6494862717

Šikana občanů zkorumpovanou politickou mocí. Přínosem je nepatrné oživení trhu s auty. Pokud by tato účelová snaha padla, vnímám úsporu na platech a postech státních úředníků, kteří budou jinak takovou neúčelnou hloupost za naše peníze zabezpečovat. ;-)

Nechci mít přední sklo auto polepeno nálepkami a neustále něco hlídat, přelepovat a oblemcané sklo stále čistit. (Nejlépe 1. ledna za -20.) Potřebuji ze svého auta především vidět kam jedu, kupodivu. ;-D

Volím stranu, která bude proti. :-)

+5/−1
5.3.2013 7:01

R35o65b30e49r45t 15Š22i81m84e63č92e21k 6375171248748

ekologický důsledek takového rozhodnutí je tak malý, že není ani měřitelný.. tolik vědci.. ale dost lidem to dost znepříjemní život a o to asi jde

+3/0
4.3.2013 22:23

Ř45e65h93o16ř 86V61l86a84s21á70k 2304294381716

Ekologický důsledek je pravděpodobně záporný. Zbytečně urychlená obměna vozového parku.

+1/0
5.3.2013 18:38

M50i46c41h61a15l 58C31h82a17l75u31p57a 6528210189153

Plakety nemají vydělávat a budou stát tolik, aby se pokryly náklady na výrobu a distribuci. Takže jestli to dobře chápu, tak to bude zase tunel pro nějakou spřátelenou firmičku, která shrábne prachy a s ekologií to nemá skoro nic společného.

+3/0
4.3.2013 20:46

T63o45m39á50š 27Z44e13m30a76n 3295778684625

Když se podíváte na to, co jezdí po Praze na ulicích a podíváte se na tabulku ročníků a známek, je zjevné, že do zóny bude moci 99,99999% současně provozovaných vozidel.

Je tedy více než jasné, že jde jen o vybrání peněz. Ekologický přínos je, jak už zjistili v sousedním Německu, žádný.

+4/0
4.3.2013 17:11

J59a93n 51B61á65r35t30a 3700906748

Zajímavé, že se mluví o emisních limitech ale známky jsou rozdělené podle roku výroby. To spolu přitom vůbec nemusí souviset.

+5/−1
4.3.2013 15:12

T61o68m86á44š 21Z97e20m40a39n 3425988614245

Je potřeba, aby za známku platil co největší počet vozidel, jiný důvod to nemá.

+2/0
4.3.2013 17:12

M64i92c41h98a28l 96C57h83a81l12u14p48a 6238710639113

Nějak jo. Nově vyrobená auta musí splňovat určité normy,které se postupem času zpřísňují, takže mají nižší emise.

0/−1
4.3.2013 20:44

F58r52a79n42t73a 48P75r65e74i26s85s 5644304667374

Takže si objednám pizzu z barrandova někam na anděl a ten týpek co jí rozváží ve felicii tak mi ji nebude moct privezt :-))

+1/0
4.3.2013 15:07

T20o89m54á69š 22Z21e52m47a53n 3125768964615

Felicie je vyrobena po r.1993, tedy nebude žádný problém. (benzinová)

0/0
4.3.2013 17:13

M57a70r68t69i57n 84P53u78c13h76e23r94n47a 9187550719857

Neco se vybere, ale tech firem-obchodniku, co to zabali a pujdou jinam, nekam kam se da prijed a zaparkovat...:-/

+4/−1
4.3.2013 13:47

P86e60t68r 48B16l23e15c28h38a 4664942772250

Funguje to v nemecku, proc by to nemohlo fungovat tady.

+2/−7
4.3.2013 13:45

M87a31r62t56i51n 66P25u22c17h98e96r78n22a 9187240539417

Prave, ze nefunguje...;-D

+9/−2
4.3.2013 13:49

M50i89c97h73a53l 88P84a29v91l70á29t 9603573824219

Naopak, v Nemecku uz zjistili, ze to nefunguje.

+12/−1
4.3.2013 13:59

M36a92r60t80i87n 25S92o89u12š10e30k 8108743369785

Že by se nabízelo řešení pro Černý most a Běchovice? 

.

Ať si lidé jezdí na Kolín a Pardubice pěkně po dálnici...

+2/−3
4.3.2013 13:12

T51o59m36á45š 71Z17e51m96a32n 3875128624805

Možná kdyby Běchovice přestaly blokovat R1 a R12, které by odvedly dopravu z jejich obce..

+2/−1
4.3.2013 17:17

P94a29v45e79l 45O31b38d96r87ž59á80l45e61k 6746144838512

Pořád nechápu význam takových zón pro rozsáhlé oblasti v Praze...

Nikdo se starým autem typu Š120 a podobně přece jen z nudy nejezdí po Praze, že by ho to kdovíjak bavilo. Kdo v Praze pracuje, ten si alespoň na vyhovující ojetinu vydělá rychle a podnikatel je už k používání novějšího vozu motivován silniční daní a především možností odpisů.

No a pokud už někdo v Praze přímo bydlící takové vozidlo má (a uznávám, že to může nastat-třeba důchodci atd.), tak stejně bude mít výjimku.

+3/−1
4.3.2013 13:10

O28l26d44ř50i19c97h 56Ř74e63z84n18í82k 7645362904378

buzerace

+10/−1
4.3.2013 12:53

A63l30b54e92r96t 44C17e88c71h23l 3289605479311

navíc zbytečná

+8/−1
4.3.2013 12:59

J54a69n 77D52l47o38u57h36ý 8286140453960

Když to budou prodávat u pump, pak si tam každý nalepí, co bude chtít. To jsem zvědavý, jak by to uznávali Němci ;-D

0/−3
4.3.2013 13:03





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.