- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
a co takhle neekologické občany nepouštět...vlastně nikam ...tomuhle národu už asi není pomoci...kde zloděj zloději vládne lid chudne kasa krále chřadne války a mor zemí se šíří
Šikana občanů zkorumpovanou politickou mocí. Přínosem je nepatrné oživení trhu s auty. Pokud by tato účelová snaha padla, vnímám úsporu na platech a postech státních úředníků, kteří budou jinak takovou neúčelnou hloupost za naše peníze zabezpečovat.
Nechci mít přední sklo auto polepeno nálepkami a neustále něco hlídat, přelepovat a oblemcané sklo stále čistit. (Nejlépe 1. ledna za -20.) Potřebuji ze svého auta především vidět kam jedu, kupodivu.
Volím stranu, která bude proti.
ekologický důsledek takového rozhodnutí je tak malý, že není ani měřitelný.. tolik vědci.. ale dost lidem to dost znepříjemní život a o to asi jde
Ekologický důsledek je pravděpodobně záporný. Zbytečně urychlená obměna vozového parku.
Plakety nemají vydělávat a budou stát tolik, aby se pokryly náklady na výrobu a distribuci. Takže jestli to dobře chápu, tak to bude zase tunel pro nějakou spřátelenou firmičku, která shrábne prachy a s ekologií to nemá skoro nic společného.
Když se podíváte na to, co jezdí po Praze na ulicích a podíváte se na tabulku ročníků a známek, je zjevné, že do zóny bude moci 99,99999% současně provozovaných vozidel.
Je tedy více než jasné, že jde jen o vybrání peněz. Ekologický přínos je, jak už zjistili v sousedním Německu, žádný.
Zajímavé, že se mluví o emisních limitech ale známky jsou rozdělené podle roku výroby. To spolu přitom vůbec nemusí souviset.
Je potřeba, aby za známku platil co největší počet vozidel, jiný důvod to nemá.
Takže si objednám pizzu z barrandova někam na anděl a ten týpek co jí rozváží ve felicii tak mi ji nebude moct privezt :-))
Felicie je vyrobena po r.1993, tedy nebude žádný problém. (benzinová)
Neco se vybere, ale tech firem-obchodniku, co to zabali a pujdou jinam, nekam kam se da prijed a zaparkovat...
Funguje to v nemecku, proc by to nemohlo fungovat tady.
Že by se nabízelo řešení pro Černý most a Běchovice?
.
Ať si lidé jezdí na Kolín a Pardubice pěkně po dálnici...
Možná kdyby Běchovice přestaly blokovat R1 a R12, které by odvedly dopravu z jejich obce..