Diskuze

Zón, do kterých nebudou smět stará auta, bude po Praze možná víc

Nízkoemisních zón, do kterých budou smět vjíždět jen novější auta a navíc se zpoplatněnou ekologickou známkou, by se na území hlavního města Prahy mohlo objevit víc, než jen jedna v historickém centru metropole. Například Praha 6 požaduje, aby zóna zahrnovala celé její území.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

J21a93n 69H72u57r22k32a

7. 3. 2013 16:50

a co takhle neekologické občany nepouštět...vlastně nikam ...tomuhle národu už asi není pomoci...kde zloděj zloději vládne lid chudne kasa krále chřadne války a mor zemí se šíří

1 0
možnosti
KD

K29a21r63e18l 66D20r32d79a

5. 3. 2013 7:01

Šikana občanů zkorumpovanou politickou mocí. Přínosem je nepatrné oživení trhu s auty. Pokud by tato účelová snaha padla, vnímám úsporu na platech a postech státních úředníků, kteří budou jinak takovou neúčelnou hloupost za naše peníze zabezpečovat. ;-)

Nechci mít přední sklo auto polepeno nálepkami a neustále něco hlídat, přelepovat a oblemcané sklo stále čistit. (Nejlépe 1. ledna za -20.) Potřebuji ze svého auta především vidět kam jedu, kupodivu. ;-D

Volím stranu, která bude proti. :-)

5 1
možnosti

ekologický důsledek takového rozhodnutí je tak malý, že není ani měřitelný.. tolik vědci.. ale dost lidem to dost znepříjemní život a o to asi jde

3 0
možnosti
ŘV

Ekologický důsledek je pravděpodobně záporný. Zbytečně urychlená obměna vozového parku.

1 0
možnosti
MC

Plakety nemají vydělávat a budou stát tolik, aby se pokryly náklady na výrobu a distribuci. Takže jestli to dobře chápu, tak to bude zase tunel pro nějakou spřátelenou firmičku, která shrábne prachy a s ekologií to nemá skoro nic společného.

3 0
možnosti
TZ

Když se podíváte na to, co jezdí po Praze na ulicích a podíváte se na tabulku ročníků a známek, je zjevné, že do zóny bude moci 99,99999% současně provozovaných vozidel.

Je tedy více než jasné, že jde jen o vybrání peněz. Ekologický přínos je, jak už zjistili v sousedním Německu, žádný.

4 0
možnosti
JB

J94a86n 63B59á66r32t94a

4. 3. 2013 15:12

Zajímavé, že se mluví o emisních limitech ale známky jsou rozdělené podle roku výroby. To spolu přitom vůbec nemusí souviset.

5 1
možnosti
TZ

Je potřeba, aby za známku platil co největší počet vozidel, jiný důvod to nemá.

2 0
možnosti
FP

Takže si objednám pizzu z barrandova někam na anděl a ten týpek co jí rozváží ve felicii tak mi ji nebude moct privezt :-))

1 0
možnosti
TZ

Felicie je vyrobena po r.1993, tedy nebude žádný problém. (benzinová)

0 0
možnosti
MP

Neco se vybere, ale tech firem-obchodniku, co to zabali a pujdou jinam, nekam kam se da prijed a zaparkovat...:-/

4 1
možnosti
PB

Funguje to v nemecku, proc by to nemohlo fungovat tady.

2 7
možnosti
MP
MS

Že by se nabízelo řešení pro Černý most a Běchovice? 

.

Ať si lidé jezdí na Kolín a Pardubice pěkně po dálnici...

2 3
možnosti
TZ

Možná kdyby Běchovice přestaly blokovat R1 a R12, které by odvedly dopravu z jejich obce..

2 1
možnosti