Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Z pražské Blanky rovnou do kolony? Z tunelu povede auta jen jeden pruh

Na výjezdu z budovaného pražského tunelu Blanka na Pelc-Tyrolce se mohou řidiči obávat velkého problému, varují odborníci. Na výjezdové rampě bude pouze jeden jízdní pruh, takže se tam mohou tvořit kolony popojíždějících aut.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T32o27m82á61š 12Z18e77m91a75n 3795748724165

Jeden pruh bez semaforů má větší propustnost než dva se semaforem.

Blanka odvede to, co dnes jezdí přes Letnou - tam je jeden pruh a hned troje semafory s krátkou zelenou těsně za sebou.

Špatné je, že Blanka bude (díky Suchdoláci) nějakou dobu suplovat i vnější Pražský okruh.

+5/0
5.3.2013 19:23

P67e16t48r 95Z52b31i83r87o85v81s61k30ý 3592438856737

Jenže tam budou semafory stejně, takže nejde o jeden pruh, ale o to. že je to úrovňová křižovatka.

0/0
6.3.2013 10:18

A39l55b13e26r52t 48C32e54c72h42l 3759635909851

Zase totálně lživý článek Rv  Z tunelu budou vyjíždět pruhy hned 3. Jeden pruh povede na křižovatku k novému Trojskému mostu, další dva pruhy budou pokračovat směr křižovatka s ulicí v Holešovičkách. Na této křižovatce bude jeden pruh na rampu, jak je popisováno v článku a druhý povede rovně do ulice Povltavská. Takže nikoliv jeden pruh, ale tři ....... aneb zprávy jak z rádia Jerevan Rv

+3/−2
5.3.2013 17:17
Foto

M28a62r39t37i76n 47Š44u92b14r22t 1415311454455

V tunelu jsou obecně dva průběžné pruhy. Výjezd k Trojskému mostu je klasickým výjezdem s odbočovacím pruhem a dokonce ještě z prostoru tunelu, pak MO normálně pokračuje podjezdem Trojského mostu a z tunelu tedy vyjíždějí pruhy dva a pokračují po povrchu v Troji. No a do Holešoviček budou směřovat cca 2/3 vozidel a tímto hlavním směrem skutečně povede jen 1 pruh. Druhý skutečně rovně Povltavskou. Článek mi nepřijde nijak lživý, poukazuje na reálnou skutečnost jednoho pruhu v hlavním směru. Nicméně lze očekávat kolony spíše na vjezdech do tunelu, nikoli na tomto výjezdu, který bude tak jako dnes bezkolizní.

+7/0
5.3.2013 17:34

M30a40r51t73i91n 27R46u34z70i55c63k28a 1832928336207

Souhlasim, mam pouze pripominku mimo tema, a to, ze by mel vest hlavni okruh prave holesovickami na Kbelskou a Prumyslovou, po upravach by mohla tato varianta vyrazne urychlit a zlevnit budovany mestsky okruh. Ma to samozrejme hacek a to je reseni ulice v Holesovickach, myslim, ze vhodnejsi je vest tunel od Pelc-Tyrolky smerem na Bulovku a tam navazat na soucasnou Libereckou vypadovku...

0/0
9.3.2013 14:43

R55a30d95e10k 63N98o89v31a66k 9484383469500

Naopak, vedení na Holešovičky - > Kbelskou je provizorní řešení. Plány městského okruhu počítají se zkapacitněním Povltavské k Balabence a ještě nedobudovanému pokračování Vysočanské radiály, resp. plánované SV části městského okruhu. Jenže to je hudba hodně vzdálené budoucnosti...

0/0
5.4.2013 15:26

M89i84l31a13n 86B33u42b89e11n71i73k 6483920919820

Dopravu seknou jen semafory. Pokud na tom vyjezdu a napojeni na vypadovku na Teplice zadne semafory nebudou, tak se pojede plynule. Porad lepsi nez se za*rdat na Letny...

+5/−4
5.3.2013 17:07

T73o57m63á51š 69Z93e66m21a34n 3455808314495

Nevím, kdo vám dal minus, když máte pravdu.

0/−1
5.3.2013 19:24

P17e53t87r 98Z83b79i70r41o25v95s68k89ý 3292538586327

Jenže semafory jsou tam v plánu.

0/0
6.3.2013 10:20







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.