Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Z pražské Blanky rovnou do kolony? Z tunelu povede auta jen jeden pruh

Na výjezdu z budovaného pražského tunelu Blanka na Pelc-Tyrolce se mohou řidiči obávat velkého problému, varují odborníci. Na výjezdové rampě bude pouze jeden jízdní pruh, takže se tam mohou tvořit kolony popojíždějících aut.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T54o62m14á62š 36Z47e51m90a33n 3925928924865

Jeden pruh bez semaforů má větší propustnost než dva se semaforem.

Blanka odvede to, co dnes jezdí přes Letnou - tam je jeden pruh a hned troje semafory s krátkou zelenou těsně za sebou.

Špatné je, že Blanka bude (díky Suchdoláci) nějakou dobu suplovat i vnější Pražský okruh.

+5/0
5.3.2013 19:23

P15e59t16r 89Z17b58i14r47o61v86s23k54ý 3972758616427

Jenže tam budou semafory stejně, takže nejde o jeden pruh, ale o to. že je to úrovňová křižovatka.

0/0
6.3.2013 10:18

A56l15b82e65r89t 49C11e90c14h12l 3759165239931

Zase totálně lživý článek Rv  Z tunelu budou vyjíždět pruhy hned 3. Jeden pruh povede na křižovatku k novému Trojskému mostu, další dva pruhy budou pokračovat směr křižovatka s ulicí v Holešovičkách. Na této křižovatce bude jeden pruh na rampu, jak je popisováno v článku a druhý povede rovně do ulice Povltavská. Takže nikoliv jeden pruh, ale tři ....... aneb zprávy jak z rádia Jerevan Rv

+3/−2
5.3.2013 17:17
Foto

M14a12r10t17i51n 67Š63u46b69r81t 1205771904615

V tunelu jsou obecně dva průběžné pruhy. Výjezd k Trojskému mostu je klasickým výjezdem s odbočovacím pruhem a dokonce ještě z prostoru tunelu, pak MO normálně pokračuje podjezdem Trojského mostu a z tunelu tedy vyjíždějí pruhy dva a pokračují po povrchu v Troji. No a do Holešoviček budou směřovat cca 2/3 vozidel a tímto hlavním směrem skutečně povede jen 1 pruh. Druhý skutečně rovně Povltavskou. Článek mi nepřijde nijak lživý, poukazuje na reálnou skutečnost jednoho pruhu v hlavním směru. Nicméně lze očekávat kolony spíše na vjezdech do tunelu, nikoli na tomto výjezdu, který bude tak jako dnes bezkolizní.

+7/0
5.3.2013 17:34

M59a16r19t90i52n 30R38u37z93i28c40k66a 1232278116947

Souhlasim, mam pouze pripominku mimo tema, a to, ze by mel vest hlavni okruh prave holesovickami na Kbelskou a Prumyslovou, po upravach by mohla tato varianta vyrazne urychlit a zlevnit budovany mestsky okruh. Ma to samozrejme hacek a to je reseni ulice v Holesovickach, myslim, ze vhodnejsi je vest tunel od Pelc-Tyrolky smerem na Bulovku a tam navazat na soucasnou Libereckou vypadovku...

0/0
9.3.2013 14:43

R73a70d63e89k 10N92o92v14a94k 9294313789350

Naopak, vedení na Holešovičky - > Kbelskou je provizorní řešení. Plány městského okruhu počítají se zkapacitněním Povltavské k Balabence a ještě nedobudovanému pokračování Vysočanské radiály, resp. plánované SV části městského okruhu. Jenže to je hudba hodně vzdálené budoucnosti...

0/0
5.4.2013 15:26

M55i95l43a30n 42B28u83b52e75n45i79k 6343950389870

Dopravu seknou jen semafory. Pokud na tom vyjezdu a napojeni na vypadovku na Teplice zadne semafory nebudou, tak se pojede plynule. Porad lepsi nez se za*rdat na Letny...

+5/−4
5.3.2013 17:07

T70o47m43á78š 72Z70e77m65a23n 3155958334985

Nevím, kdo vám dal minus, když máte pravdu.

0/−1
5.3.2013 19:24

P12e48t32r 96Z45b80i98r26o52v97s35k82ý 3642148646147

Jenže semafory jsou tam v plánu.

0/0
6.3.2013 10:20





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.