Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Z pražské Blanky rovnou do kolony? Z tunelu povede auta jen jeden pruh

Na výjezdu z budovaného pražského tunelu Blanka na Pelc-Tyrolce se mohou řidiči obávat velkého problému, varují odborníci. Na výjezdové rampě bude pouze jeden jízdní pruh, takže se tam mohou tvořit kolony popojíždějících aut.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T56o79m80á91š 74Z29e50m17a81n 3415508134585

Jeden pruh bez semaforů má větší propustnost než dva se semaforem.

Blanka odvede to, co dnes jezdí přes Letnou - tam je jeden pruh a hned troje semafory s krátkou zelenou těsně za sebou.

Špatné je, že Blanka bude (díky Suchdoláci) nějakou dobu suplovat i vnější Pražský okruh.

+5/0
5.3.2013 19:23

P60e20t83r 85Z23b79i67r84o52v85s16k94ý 3602598626637

Jenže tam budou semafory stejně, takže nejde o jeden pruh, ale o to. že je to úrovňová křižovatka.

0/0
6.3.2013 10:18

A19l12b26e16r76t 38C64e16c51h25l 3679845229121

Zase totálně lživý článek Rv  Z tunelu budou vyjíždět pruhy hned 3. Jeden pruh povede na křižovatku k novému Trojskému mostu, další dva pruhy budou pokračovat směr křižovatka s ulicí v Holešovičkách. Na této křižovatce bude jeden pruh na rampu, jak je popisováno v článku a druhý povede rovně do ulice Povltavská. Takže nikoliv jeden pruh, ale tři ....... aneb zprávy jak z rádia Jerevan Rv

+3/−2
5.3.2013 17:17
Foto

M54a51r13t51i87n 36Š35u22b46r49t 1495461134925

V tunelu jsou obecně dva průběžné pruhy. Výjezd k Trojskému mostu je klasickým výjezdem s odbočovacím pruhem a dokonce ještě z prostoru tunelu, pak MO normálně pokračuje podjezdem Trojského mostu a z tunelu tedy vyjíždějí pruhy dva a pokračují po povrchu v Troji. No a do Holešoviček budou směřovat cca 2/3 vozidel a tímto hlavním směrem skutečně povede jen 1 pruh. Druhý skutečně rovně Povltavskou. Článek mi nepřijde nijak lživý, poukazuje na reálnou skutečnost jednoho pruhu v hlavním směru. Nicméně lze očekávat kolony spíše na vjezdech do tunelu, nikoli na tomto výjezdu, který bude tak jako dnes bezkolizní.

+7/0
5.3.2013 17:34

M73a96r23t68i87n 52R71u38z34i95c80k32a 1542768446977

Souhlasim, mam pouze pripominku mimo tema, a to, ze by mel vest hlavni okruh prave holesovickami na Kbelskou a Prumyslovou, po upravach by mohla tato varianta vyrazne urychlit a zlevnit budovany mestsky okruh. Ma to samozrejme hacek a to je reseni ulice v Holesovickach, myslim, ze vhodnejsi je vest tunel od Pelc-Tyrolky smerem na Bulovku a tam navazat na soucasnou Libereckou vypadovku...

0/0
9.3.2013 14:43

R21a82d72e50k 41N64o90v18a70k 9354383969650

Naopak, vedení na Holešovičky - > Kbelskou je provizorní řešení. Plány městského okruhu počítají se zkapacitněním Povltavské k Balabence a ještě nedobudovanému pokračování Vysočanské radiály, resp. plánované SV části městského okruhu. Jenže to je hudba hodně vzdálené budoucnosti...

0/0
5.4.2013 15:26

M75i66l39a34n 71B42u53b11e97n96i68k 6403250279170

Dopravu seknou jen semafory. Pokud na tom vyjezdu a napojeni na vypadovku na Teplice zadne semafory nebudou, tak se pojede plynule. Porad lepsi nez se za*rdat na Letny...

+5/−4
5.3.2013 17:07

T69o65m81á57š 76Z47e37m65a73n 3625608194165

Nevím, kdo vám dal minus, když máte pravdu.

0/−1
5.3.2013 19:24

P15e97t61r 24Z73b72i57r39o51v97s81k44ý 3892968236857

Jenže semafory jsou tam v plánu.

0/0
6.3.2013 10:20







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.