- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jeden pruh bez semaforů má větší propustnost než dva se semaforem.
Blanka odvede to, co dnes jezdí přes Letnou - tam je jeden pruh a hned troje semafory s krátkou zelenou těsně za sebou.
Špatné je, že Blanka bude (díky Suchdoláci) nějakou dobu suplovat i vnější Pražský okruh.
Jenže tam budou semafory stejně, takže nejde o jeden pruh, ale o to. že je to úrovňová křižovatka.
Zase totálně lživý článek Z tunelu budou vyjíždět pruhy hned 3. Jeden pruh povede na křižovatku k novému Trojskému mostu, další dva pruhy budou pokračovat směr křižovatka s ulicí v Holešovičkách. Na této křižovatce bude jeden pruh na rampu, jak je popisováno v článku a druhý povede rovně do ulice Povltavská. Takže nikoliv jeden pruh, ale tři ....... aneb zprávy jak z rádia Jerevan
V tunelu jsou obecně dva průběžné pruhy. Výjezd k Trojskému mostu je klasickým výjezdem s odbočovacím pruhem a dokonce ještě z prostoru tunelu, pak MO normálně pokračuje podjezdem Trojského mostu a z tunelu tedy vyjíždějí pruhy dva a pokračují po povrchu v Troji. No a do Holešoviček budou směřovat cca 2/3 vozidel a tímto hlavním směrem skutečně povede jen 1 pruh. Druhý skutečně rovně Povltavskou. Článek mi nepřijde nijak lživý, poukazuje na reálnou skutečnost jednoho pruhu v hlavním směru. Nicméně lze očekávat kolony spíše na vjezdech do tunelu, nikoli na tomto výjezdu, který bude tak jako dnes bezkolizní.
Dopravu seknou jen semafory. Pokud na tom vyjezdu a napojeni na vypadovku na Teplice zadne semafory nebudou, tak se pojede plynule. Porad lepsi nez se za*rdat na Letny...
Nevím, kdo vám dal minus, když máte pravdu.