Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Řidičce ujelo od pumpy nezabrzděné auto, na silnici způsobilo nehodu

Silnici R4 zablokovalo ve čtvrtek v podvečer na Příbramsku osobní auto. Řidička ho nechala stát u pumpy, odkud vozidlo samo sjelo zpět na rychlostní silnici a zůstalo stát napříč. Navíc do něj narazilo další auto.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A14l94e16š 45N46o30v53á11k 6198150197866

No jo no.. prostě hezká blondýnka 175cm, VŠ ekonomického směru.. jaksi zapoměla použít ručku... no jo no, stane se, jednu takovou mám doma.

0/0
9.3.2013 1:58

Z37d76e57n35ě86k 24M29á18č64a46l71a 1423405259940

nj, podobnému vemenu ujelo nedávno stejně tak auto od benzíny u Řitky, což je taky R4 a zastavilo úplně stejně. Naštěstí jsem to viděl už z dálky, takže jsem do toho nevrazil.

+1/0
8.3.2013 12:36

Z83d53e37n38ě78k 90Z80a60b12a36v66a 1702814926644

Jáchyme hod ho do stroje: "Tak tady ti předávám Máňu... "

Ono je to 40 let, a nikdo se nepoučí... 

Ale na 2. stranu, taky jsem vylezl z auta na rovince, a pak jsem sprintoval, když začalo odjíždět... Měl jsem štěstí, stihnul jsem to. Holt ta rovinka asi nebyla úplně rovná. Takže, znáte to biblické - kdo je bez viny...;-)

+4/0
8.3.2013 10:48

D85a56v59i15d 98K31r70o77b 7543136323949

Občas v zaměstnání střídám auta a řekněme každé druhé, když do něj po předchozím uživateli přijdu, nemá zataženou ruční brzdu, ale má zařazenu jenom rychlost. Nerozumím tomuto pitomému zvyku. Snad by to mělo nějakou logiku na rovině ve větších mrazech, ale v podzemní garáži?? Navíc to je zvyk, který se podle mne zautomatizuje a pak ho člověk použije i tam, kde by neměl.

+2/−3
8.3.2013 10:42

Z55d67e32n72ě14k 31P35o68l56á81š76e40k 1958555253551

A proč by tedy v podzemní garáži podle vás měl řidič po zařazení rychlosti ještě zatahovat ruční brzdu? :-P

+5/−2
8.3.2013 10:51

J98a29n 52P46i25v10a59r25n81í34k 1258723233741

no sicher je sicher (jak řekla jeptiška a natáhla na svíčku .......;-D)

+4/0
8.3.2013 11:43

T81o34m56á95š 35Ž92i78t63n61ý 6491560331181

Jasně. Co to komu udělá zatáhnout ručku (jasně - když hodně mrzne tak je to jiná...)

0/0
8.3.2013 15:24

D14a78n29y 19S53c15o24t78t 8344601853788

taky nechápu nad čím se pan Krob pozastavuje... ruční brzda má význam při rozjíždění a při parkování v kopci... i tak se doporuče nechat zařazenou nejnižší rychlost, ono při neustálém namáhání jednou lanko ruční brzdy nebo jeho úponů povolí - opotřebovává se jako jakékoliv jiné neustále namáhané materiály, a tipnout kdy to zrovna povolí? Samozřejmě čím častěji mám brzdu našponovanou, tím dříve :-)

0/−1
8.3.2013 11:47

D54a17v16i89d 78K15r61o54b 7803106523839

S různými auty jsem najel zatím asi 370 tis. km a s funkčnostní ruční brzdy jsem neměl nikdy jakýkoli problém, jen dvakrát od roku 99 do teď mi přimrzla, což vyřešilo rozkývání auta vpřed a vzad a zase povolila. Bavíme se o novějších autech, ne o veteránech ála favorit apod.

O co mi šlo především je to, že člověk si automaticky zvykne brzdu nedávat a pak jednou zastaví někde z vršku a podvědomě udělá to co vždycky a malér je tu

+1/0
8.3.2013 12:07

J98a30n 32P75a45v67e12l88k91a 3917551464611

Kvůli zvyku. Špatné návyky dlouho fungují bez problému, až jednou...

0/0
9.3.2013 18:46

J24a71n 67M98o95h56y73l69a 3268798856718

Já zas nechápu, proč bych měl zatahovat ruční brzdu i v případech,kdy je to zcela bezpředmětné.

+4/−2
8.3.2013 11:25

J72i81ř44í 94H77á36j14e35k 6452204

To je ale šikulka;-D

0/0
8.3.2013 10:27

J32a82n 48K42o66m57á95r86e62k 5605698379633

to je ale kr.vk.

0/0
8.3.2013 10:28





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.