Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Do oprav skal u Vraného nad Vltavou půjdou stamiliony, auta neprojedou

Na opravy a zajištění skal nad cestami podél Vltavy ve středních Čechách půjde letos přes 144 milionů korun z dotací od Státního fondu životního prostředí. Dalších 137 pak chce kraj ještě stejnou cestou získat. Obyvatelé Vraného nad Vltavou budou muset do léta jezdit po objížďce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

I91v57a69n 60P83r35o78c56h76á66z32k72a 3681634175895

Vzkaz pro redakci:

Proč opakovaně dáváte k článku fotku z druhého břehu Vltavy, kde žádná uzavírka není? Mystifikujete tak řadu řidičů.

0/0
13.3.2013 9:56
Foto

P38e65t57e51r 14J53a46b39l66o71n27o27v88s87k10y 1209496931561

Pre občanov Vraného n.V.je idálnym dopravným prostriedkom vlak.Nemusia strácať čas pri obchádzke ani v kolonach,vlak ich dopraví rýchle napr.na nádraží Braník / tram /,Vršovice i na hlavní nádraží

+6/0
12.3.2013 21:49

Ř74e11h42o84ř 52V19l51a40s91á68k 2624354661466

Je to tak, Vrané nad Vltavou má výborné spojení do centra vlakem.

+5/0
12.3.2013 21:54

R36o80b55e34r12t 75P47r20a39ž92á22k 4178606665870

Ano. Už vás vidím, jak stěhujete na chatu třeba kamna. Vlakem, vy yntelikente.

0/−2
13.3.2013 9:46

Ř66e21h32o73ř 17V42l87a95s80á15k 2424614221546

Nejsem si jistý, zda by Vás do vlaku s kamny pustili. Asi by záleželo na váze a velikosti.

Každopádně vyjadřoval jsem se spíš ke každodenním cestám obyvatel do práce, nikoliv k situaci, kdy Pražák s chatou ve Vraném potřebuje jednou za 25 let vyměnit kamna. Předpokládám, že ten v takovém případě pojede automobilem a objede to. Při ojedinělé jízdě to není tak dramatická zajížďka, jak by se při čtení novin zdálo.

+1/0
13.3.2013 16:54

T69o14m46á59š 80Z61e17m53a84n 3475278184635

S centrem..

0/0
13.3.2013 14:02

P83a52t35r56i39k 60Š59e13b48e84s74t29a 4683242356655

nic proti, ale před 35 lety jsem tam jezdil na chatu s rodiči a pamatuji si již tehdy, že tam padaly balvany na silnici a byla i nějakou dobu uzavřená... za 35 let s tím nikdo nic neudělal a dnes se všichni diví, cože tak náhle............

+3/−2
12.3.2013 21:24

Ř87e74h57o78ř 15V80l22a36s84á55k 2974774261566

Existuje vůbec nějaké trvalé řešení, jak zastavit rozpadání takového velkého kusu skály? Leda by prostě Zvolskou homoli odtěžili ;-D

+3/0
12.3.2013 21:53

V83l76a69d29i22m74í84r 98F77i22b32i77g65e77r 5134821971124

To je přesně ono, proč tu skálu nějak zajišťovat, prostě odrbat až na nezvětraný kus a pár let to zas vydrží. Podobné to mají v Ralsku nebo kde to je jak tam je uzavřená cesta kvůli sesouvající se skále. Proč ten uvolněný kus skály neodtěží a byl by klid.

0/0
13.3.2013 6:38

T60o95m86á78š 78Z70e22m30a53n 3155618354315

To zas vznikne dlouhá bruslo/cyklostezka jako když tu silnici zavřeli posledně...

0/0
12.3.2013 20:21





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.