Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Do oprav skal u Vraného nad Vltavou půjdou stamiliony, auta neprojedou

Na opravy a zajištění skal nad cestami podél Vltavy ve středních Čechách půjde letos přes 144 milionů korun z dotací od Státního fondu životního prostředí. Dalších 137 pak chce kraj ještě stejnou cestou získat. Obyvatelé Vraného nad Vltavou budou muset do léta jezdit po objížďce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

I31v22a59n 19P21r92o96c16h24á28z93k76a 3641514565415

Vzkaz pro redakci:

Proč opakovaně dáváte k článku fotku z druhého břehu Vltavy, kde žádná uzavírka není? Mystifikujete tak řadu řidičů.

0/0
13.3.2013 9:56
Foto

P89e23t46e54r 15J85a72b10l75o65n92o94v98s26k29y 1929466911471

Pre občanov Vraného n.V.je idálnym dopravným prostriedkom vlak.Nemusia strácať čas pri obchádzke ani v kolonach,vlak ich dopraví rýchle napr.na nádraží Braník / tram /,Vršovice i na hlavní nádraží

+6/0
12.3.2013 21:49

Ř24e78h25o59ř 51V83l81a12s30á27k 2394814291436

Je to tak, Vrané nad Vltavou má výborné spojení do centra vlakem.

+5/0
12.3.2013 21:54

R40o98b76e73r84t 29P57r22a83ž53á27k 4968966885930

Ano. Už vás vidím, jak stěhujete na chatu třeba kamna. Vlakem, vy yntelikente.

0/−2
13.3.2013 9:46

Ř34e56h83o26ř 37V77l25a39s71á62k 2714134651556

Nejsem si jistý, zda by Vás do vlaku s kamny pustili. Asi by záleželo na váze a velikosti.

Každopádně vyjadřoval jsem se spíš ke každodenním cestám obyvatel do práce, nikoliv k situaci, kdy Pražák s chatou ve Vraném potřebuje jednou za 25 let vyměnit kamna. Předpokládám, že ten v takovém případě pojede automobilem a objede to. Při ojedinělé jízdě to není tak dramatická zajížďka, jak by se při čtení novin zdálo.

+1/0
13.3.2013 16:54

T69o92m45á59š 63Z10e48m55a18n 3275438354395

S centrem..

0/0
13.3.2013 14:02

P34a96t61r53i93k 86Š76e72b42e23s54t50a 4283112376245

nic proti, ale před 35 lety jsem tam jezdil na chatu s rodiči a pamatuji si již tehdy, že tam padaly balvany na silnici a byla i nějakou dobu uzavřená... za 35 let s tím nikdo nic neudělal a dnes se všichni diví, cože tak náhle............

+3/−2
12.3.2013 21:24

Ř11e80h63o12ř 51V90l18a67s42á96k 2504484261396

Existuje vůbec nějaké trvalé řešení, jak zastavit rozpadání takového velkého kusu skály? Leda by prostě Zvolskou homoli odtěžili ;-D

+3/0
12.3.2013 21:53

V49l90a96d53i27m76í28r 67F83i35b91i22g56e47r 5934411621714

To je přesně ono, proč tu skálu nějak zajišťovat, prostě odrbat až na nezvětraný kus a pár let to zas vydrží. Podobné to mají v Ralsku nebo kde to je jak tam je uzavřená cesta kvůli sesouvající se skále. Proč ten uvolněný kus skály neodtěží a byl by klid.

0/0
13.3.2013 6:38

T33o53m36á63š 41Z82e48m26a39n 3285558534485

To zas vznikne dlouhá bruslo/cyklostezka jako když tu silnici zavřeli posledně...

0/0
12.3.2013 20:21







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.