Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Do oprav skal u Vraného nad Vltavou půjdou stamiliony, auta neprojedou

Na opravy a zajištění skal nad cestami podél Vltavy ve středních Čechách půjde letos přes 144 milionů korun z dotací od Státního fondu životního prostředí. Dalších 137 pak chce kraj ještě stejnou cestou získat. Obyvatelé Vraného nad Vltavou budou muset do léta jezdit po objížďce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

I24v61a35n 59P96r35o47c79h27á89z50k72a 3681424925985

Vzkaz pro redakci:

Proč opakovaně dáváte k článku fotku z druhého břehu Vltavy, kde žádná uzavírka není? Mystifikujete tak řadu řidičů.

0/0
13.3.2013 9:56
Foto

P49e20t16e37r 16J40a73b21l56o52n41o48v55s18k86y 1709406871271

Pre občanov Vraného n.V.je idálnym dopravným prostriedkom vlak.Nemusia strácať čas pri obchádzke ani v kolonach,vlak ich dopraví rýchle napr.na nádraží Braník / tram /,Vršovice i na hlavní nádraží

+6/0
12.3.2013 21:49

Ř27e13h31o22ř 64V46l24a69s53á84k 2134564651346

Je to tak, Vrané nad Vltavou má výborné spojení do centra vlakem.

+5/0
12.3.2013 21:54

R58o15b54e68r86t 16P83r86a24ž12á53k 4928986335180

Ano. Už vás vidím, jak stěhujete na chatu třeba kamna. Vlakem, vy yntelikente.

0/−2
13.3.2013 9:46

Ř12e79h41o79ř 24V74l94a27s97á50k 2904904701296

Nejsem si jistý, zda by Vás do vlaku s kamny pustili. Asi by záleželo na váze a velikosti.

Každopádně vyjadřoval jsem se spíš ke každodenním cestám obyvatel do práce, nikoliv k situaci, kdy Pražák s chatou ve Vraném potřebuje jednou za 25 let vyměnit kamna. Předpokládám, že ten v takovém případě pojede automobilem a objede to. Při ojedinělé jízdě to není tak dramatická zajížďka, jak by se při čtení novin zdálo.

+1/0
13.3.2013 16:54

T35o53m94á74š 23Z96e13m42a12n 3535818434395

S centrem..

0/0
13.3.2013 14:02

P88a29t67r70i46k 90Š60e51b15e70s75t50a 4583622876555

nic proti, ale před 35 lety jsem tam jezdil na chatu s rodiči a pamatuji si již tehdy, že tam padaly balvany na silnici a byla i nějakou dobu uzavřená... za 35 let s tím nikdo nic neudělal a dnes se všichni diví, cože tak náhle............

+3/−2
12.3.2013 21:24

Ř27e94h24o22ř 66V87l57a58s28á84k 2354154681776

Existuje vůbec nějaké trvalé řešení, jak zastavit rozpadání takového velkého kusu skály? Leda by prostě Zvolskou homoli odtěžili ;-D

+3/0
12.3.2013 21:53

V86l97a80d45i15m97í40r 79F53i10b19i77g30e82r 5294331641444

To je přesně ono, proč tu skálu nějak zajišťovat, prostě odrbat až na nezvětraný kus a pár let to zas vydrží. Podobné to mají v Ralsku nebo kde to je jak tam je uzavřená cesta kvůli sesouvající se skále. Proč ten uvolněný kus skály neodtěží a byl by klid.

0/0
13.3.2013 6:38

T25o86m83á57š 66Z30e71m11a70n 3195518614645

To zas vznikne dlouhá bruslo/cyklostezka jako když tu silnici zavřeli posledně...

0/0
12.3.2013 20:21







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.