- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Dalsi statni urednici, co si mysli, ze kdyz zdrazi, tak vic vyberou Predne by to chtelo zastavit penezovody, kudy penize utikaji - jizdenky, opravny, dozorci/spravni rada...
I vy jeden, že vy byste chtěl, aby oni úředníci, jejich široké příbuzenstvo a kamarádíčci třely bídu s nouzí?
Takhle to dopadá, když se takové detaily jako financování řeší až po objednání. A skutečně bych chtěl vidět člověka, co vymyslel, že se jich objedná rovnou 250. Kromě enormního dluhu to nakonec povede ke zbytečnému vyřazování starších a mnohem lepších tramvají, co mohly fungovat dalších 20 let...
No jo, ale čím více kusů, tím větší provize, pardón, "odkloněčné".
T3 slouží perfektně, dokonce líp než ty šeredný tramvaje ČKD. Restaurování by bylo daleko lepší řešení. Nový tramvaje nám tlačí proto, aby měly zahraniční lobby-firmy odbyt.JIM se zvedne životní úroveň a zaměstnanost z peněz, který Praha odevzdá za jejich tramvaje. Resp si půjčí a tím se nechá zotročit ještě úrokem.. Fuj ble.. Kdyby radši investovali do nových tras metra
Fuj ti ODSmani a TOPáci lžou a kradou víc než komunisté za totality
to nemůžeš vědět, tenkrát ses o tom nedozvěděl..
Ale loni jsme jej v podstatě zlevnili, protože se zvýšilo DPH a přitom jsme nezdražili," říká Nosek.
DÍK!!!!!!!!
Taky si říkám, že to moje peněženka nějak nepoznala. Sice v Praze nebydlím, ale tak 4x-5x ročně ji navštívím
Ty nové tramvaje mají jedinou výhodu . nízké nástupy. Jinak stojí za starou belu, sedadla kloužou - už jsem viděla pár lidí na zemi. Za to by měl člověk platit vyšší jízdné? Když se prodlužují intervaly v jízdních řádech, netřeba zkracovat dopravní prostředky
Zajímavý nápad, že by se DýPí měl zajímat o cestující. Myslím, že tahle revoluční myšlenka ve vedení ještě nikoho nenapadla. DýPí je firma, která primárně slouží k tunelování. Cestující jsou pouze stafáž, za kterou se rozkrádání snadno schovává.
Zásadní problém je v tom, že ten kdo objednal tramvaje v ceně 72 000 000 Kč za kousek by měl už dávno sedět. A to ne ve své nové superluxusní vile, ale s Davidem v kriminále.
Ja jsem vedeni Dopravniho podniku urcite nevolil
Nápad, že se ušetří objednáním kratších tramvají je skutečně geniální. Jeho autor si možná myslí, že dvoumetrová tramvaj by pak byla přímo zadarmo
Ne ne, za tu by dodavatel ještě doplácel, aby bylo dost na odměny ...