- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Dřevěné sedačky jsou nebezpečné. To měl DPP nejdříve zjisti za peníze, co narval do anket, kterými se teď ohání. Staré tramvaje mívaly dřevěné sedačky, ale tvarované tak, že do nich cestující zahučel a ani se nehnul. A stejně se od nich ustoupilo.
Jak tenhle shit mohla Škodovka pustit do provozu nepochopím. Navíc z toho tvrdého a špatně tvarovaného dřeva bolí zadek. Delší jízda je nemožná. Posledně mi uletěla taška, co jsem si na sedačku položil. Stačil rozjezd. Matka, co podobně loví děti po tramvaji je patrně taková sranda DPP. V případě nehody budou cestující na jednu kaši. A opět anketa jak cestující chtějí dřevěné sedačky a dokonce do autobusů?
A proč vlastně? Protože DPP neumí zajistit čistotu ve vozech. Protože Praha neumí řešit bezdomovce bydlící v MHD. A také, že vandalové mají v Praze volné pole působnosti a rodiče svůj dorost nezvládají. Praha je tak chudá a spořivá, že když chce čistý vůz MHD, tak koupí raději nový z výroby než by utrácela za úklid.
Tramvaje moc netřepou, zatímco autobusy se klepou v jednom kuse. Na dřevěných sedačkách v autobusech se půlce Prahy ze zadku stanou řízky, obávám se.
A těch naražených kostrčí, možná by měl takový projekt napřed zhodnotit ortoped
Nejlíp se sedělo ve starých laminátových sedačkách v tramvajích. Pořizovací cena byla navíc velmi nízká, což je asi důvod, proč už se nepoužívají - nedá se na nich tolik vytunelovat.
Hlavně zy totáče z těch vajíček tolik lidí nepřetékalo, dnes se jich do toho spousta nevejde ;)
Jestli to budou ty samé dřevěné sedačky, co jsou v nových tramvajích, tak potěš pánbůh. Sedčky jsou úzké, kluzké a nemají boční vedení. Nejlepší byly alminátové sedačky ze starých tramvají. Inu, naši předkové při práci ještě přemýšleli a nedali jenom na líbivý design prostý jakékoliv ergonomie.
Nyslím že není nad léty prověřenou koženku (za bolševika to byla taková gumová pěna)
Předi jen - tramvaj mí jízdu klidnější a tam kluzké tvrdé sedadlo nevadí. Ale projet na dřevěné sedačce výtluk... Asi nic moc.
jak zpívá Ivo Jahelka:
Hromadná doprava - pořádná otrava,
a kdo se rád mačká, užije si - stačí kačka
V některých brněnských trolejbusech jsou koženkové sedačky a v prudkých zatáčkách má vážně člověk co dělat, aby se udržel na místě. Jestli jsou ty dřevěné podobně kluzké, tak si teda cestující užijou. Pořád ale lepší než zahnojené látkové, to je fakt.
Navrhuji nalepit smirkový papír zrnitost P40 a je po klouzání.
Dřevěné lavice podél oken jako to bylo dřív, vytápět velikáááánským rezistorem pod lavicí a je to. šofér dostane kliku a jedéééém
To bude zase příležitost pro vandaly s kudličkama. "Řezbáři" to vezmou do parády a za chvíli bude každé sedadlo originál
Mají to dělat z hrubě opracovanýho čerstvýho dřeva a díky pryskřici se žádný klouzání konat nebude.