Diskuze

V Praze 6 vznikne nový pruh pro autobusy, studenti začnou jezdit včas

V ulici Jugoslávských partyzánů v Praze 6 vznikne nový jízdní pruh vyhrazený pro autobusy MHD. Potřeba je už delší dobu, protože spoje zůstávají viset v kolonách, nestíhají se vracet a odvážet další cestující. Problém s tím mají mimo jiné studenti zemědělské univerzity v Suchdole, kteří se nestíhají včas dostat do školy.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
EH

Vše je to nebetyčná blbost která nebude fungovat.A P6 není s těma šaškama na radnici ani schopna zařídit správné vodorovné označení při vjezdu na kulaťák.Vymýšlí totální kraviny a kousek pruhu pro nás- BUS-směšný..za čas z toho bude opět parkoviště a měšťáci-další výsměch.Na druhé straně se už parkuje ve dvou pruzích-někdy se ani nemůžeme protáhnout a oni-NIC.Prostě nás tady na P6 zastupují diletanti.

0 2
možnosti
JK

J98i94ř44í 28K31r85u77m94l

16. 4. 2013 15:46

Praha 6 navždy! Každé další řešení mě nepřestává překvapovat! Na rušení parkovacích míst jsou na Praze 6 skutečně experti. Lokalita hned u metra, sjíždí se sem spousta aut z okolí, parkuje se už v jízdních pruzích, druhých řadách, zákazech zastavení, chodnících... teď bude další bus pruh - a další zrušená místa. Měl bych ještě jeden návrh, doporučuji bus udělat platný 24/7 striktně, nejlépe s dorozem MP!

1 3
možnosti
TZ

A co raději:

Zrušit jeden z přechodů a vrátit dva pruhy na kruhák.

Vyměnit trávu v kolejišti za asfalt a bus pruhy (včetně zastávek) vést tudy.

Zrušit cyklopruhy a cyklistům (nebo raději všem) zprůjezdnit spleť jednosměrek podél hlavní silnice.

1 3
možnosti
JK

V podstatě by nebyl problém až na tu trávu, tam by to bez rekonstrukce trati nešlo. Nové trati, podotýkám. Ale zrušení cyklopruhů i přechodu je předpokládam politicky neprůchodné. Osobně se divim, že Praha 6 kývla už jen na to rušení parkovacích míst....

0 0
možnosti
Foto

Takže autobusy prostojí v koloně už jen 25 minut místo 30? No, to je přeci dokonalé řešení! To budou studenti ČZÚ opravdu rádi.

2 0
možnosti
JB

Ta Jugoslávská je snad zakletá. Napřed na hlavní tepnu, kde jezdí tisícovky aut, nalinkují cyklostezky, které stejně naštěstí nikdo nevyužívá, jelikož většina cyklistů nejsou sebevrazi. Přitom paralelních, tehdy volných tras, je několik. Pak místo asfaltu na koleje dají pražce a trávu, takže autobusy už nemohou jezdit ve špičkách po kolejích, jak dříve. A zároveň hlavní třídu zúží u Kulaťáku na jeden pruh. A přidají další semafory, aby to ještě více zpomalili, i když naneštěstí to už moc nejde. A teď tohle, co jen prodlouží fronty až někam k řece.

4 1
možnosti
JB

Jugoslávkých partyzánu samozřejmě, pro hnidopichy.

0 1
možnosti
TP

T16o83m 32P18á67l73e50k

16. 4. 2013 14:25

Stačilo by zrušit ten druhý přechod hned u nájezdu na Kulaťák, rozšířit tímpádem nájezd na 2 pruhy a je po problému.

Nééé, úředníci raději zruší cca 50 parkovacích míst (kterých je v Dejvic opravdu nadbytek), přemalují nedávno nové cyklopruhy a dopravní značení, a zavedou vyhrazené pruhy. Super úlet. 8-o8-o8-o8-o

4 4
možnosti
MP

Vymyslet hloupe dopravni reseni se obcas podari. Ale "vylepsit" ho pak jeste hloupejsi upravou, to uz je vykon nebyvaly!

4 0
možnosti
MB

Tady fakt nekdo nepremysli hlavou! Uz to zuzeni byl vskutku genialni napad, ktery doprave v Dejvicich opravd pomohl. Spousta lidi ted vyuziva jine objizdne trasy skrz zastavbu, aby se kulataku vyhnuli. Pritom by stacil blbej semafor, nebo by chodci chodili existujicim podchodem jako dosud. Ted jeste zrusej parkovani, vzdyt ono to metro stejne za par let povede dal a tech par let to holt mistni daji nekam na zakaz a budou aspon prispivat MP. Obcas me fascinuje co vsechno si muzu zaplatit z dani..

5 1
možnosti
JB

Tady se fakt už někdo zbláznil. Místo aby zrušili jeden přechod, či na něj dali semafory a nechali tedy 2 pruhy až ke kulaťáku, tak vyhradí jeden pruh na Busy, který setejně nepomůže, jelikož se autobusy zaseknou mnohem níže v zácpě.

8 3
možnosti
Foto

Semafor u kruháku? Víte, za jak dlouho by kruhák kvůli němu stál kolem dokola a zároveň se tak protáhla kolona na Jugo. part.? Z kruháku musí auta odjíždět, nemají jaksi kde stát, aniž by neblokovala auta na okruhu. Signalizovat celý kruhák? Ano, též možné, ale rovněž s prodloužením kolony, protože mezičasy na vjezdech jsou při světelném řízení delší než při neřízené podobě. Zrušit ten přechod. Jistě. Chodí po něm o fous méně lidí, než po tom kousek jižněji u busového terminálu. Jenže na tom severnějším je zase více nehod s chodci, zatímco u kruháku nebyla roky žádná, protože tam každé auto většinou zastaví. Tak zrušit oba přechody? Jak ale dostat lidi na druhou stranu? Tak to jen k tomu bláznění... Měl a mohl zůstat přechod u kruháku přes 2 pruhy, protože na něm nebyly nehody a před křižovatkou je to přípustné a nebylo nutné nic řešit.

1 0
možnosti